eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Udrażnianie wpustów ulicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udrażnianie wpustów ulicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235-10-17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udrażnianie wpustów ulicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06a9842-8e53-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Udrażnianie wpustów ulicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061375/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 617788,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330562,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie Utrzymania drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
2. Zakres rzeczowy:
Wykonanie prac związanych z czyszczeniem wpustów ulicznych oraz odwodnień liniowych na drogach według wykazu stanowiącego Załącznik nr 1 do wzoru umowy lub innych, wskazanych przez Zamawiającego.
3. Podstawowy zakres usług obejmuje:
1) Ręczne czyszczenie wpustu (w tym kosz) wraz z: ciśnieniowym udrażnianiem przykanalika przy wykorzystaniu samochodu wyposażonego w urządzenie ssąco-płuczące, wywozem zanieczyszczeń pochodzących z czyszczonego wpustu, oznakowaniem miejsca czyszczenia przy użyciu np. kredy w sprayu – 1 565 szt.
2) Ręczne czyszczenie odwodnienia liniowego wraz wywozem zanieczyszczeń pochodzących z czyszczonego urządzenia oraz oznakowaniem miejsca czyszczenia przy użyciu np. kredy w sprayu – 12 szt.
4. Pozostały zakres prac:
1) Ręczne czyszczenie wpustu (w tym kosz) wraz z: ciśnieniowym udrażnianiem przykanalika przy wykorzystaniu samochodu wyposażonego w urządzenie ssąco-płuczące, wywozem zanieczyszczeń pochodzących z czyszczonego wpustu, oznakowaniem miejsca czyszczenia przy użyciu np. kredy w sprayu.
2) Ręczne czyszczenie wpustu (w tym kosz) bez udrażniania przykanalika,
z wywozem zanieczyszczeń pochodzących z czyszczonego wpustu
i oznakowaniem miejsca czyszczenia przy użyciu np. kredy w sprayu.
3) Ręczne czyszczenie odwodnienia liniowego wraz z wywozem zanieczyszczeń pochodzących z czyszczonego urządzenia oraz oznakowaniem miejsca czyszczenia przy użyciu np. kredy w sprayu.
4) Wymiana lub uzupełnienie kosza osadczego we wpuście ulicznym.
5) Montaż kompletnego kosza osadczego (kosz + wkładka kosza) we wpuście ulicznym.
6) Wymiana lub uzupełnienie rusztu żeliwnego we wpuście ulicznym.
7) Wymiana lub uzupełnienie rusztu żelbetowego we wpuście ulicznym.
8) Wymiana lub uzupełnienie rusztu polimerobetonowego we wpuście ulicznym.
9) Wymiana wpustu tj. kołnierza i rusztu żeliwnego na studni wpustowej wraz
z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni).
10) Wymiana wpustu tj. kołnierza i rusztu żelbetowego na studni wpustowej wraz
z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni).
11) Wymiana kompletnej studzienki wpustu ulicznego (wykonana
z prefrabrykowanych elementów betonowych fi 500, dno monolit, osadnik 1,0 m, pierścień odciążąjący, kołnierz i ruszt żeliwny bez zawiasów, zatrzasków i śrub)
z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni).
12) Wymiana odwodnienia liniowego o długości do 50 cm wraz z odtworzeniem nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni oraz materiał z którego wykonane jest odwodnienie, z zachowaniem pierwotnych wymiarów).
13) Odbudowa załamanego przykanalika wraz z naprawą nawierzchni (bez względu na rodzaj nawierzchni).
5. Prace, o których mowa wyżej w ust. 3 realizowane będą zgodnie z harmonogramem czyszczenia wpustów stanowiącym Załącznik nr 2 do wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 1 ust. 11 wzoru umowy.
6. Prace, o których mowa wyżej w ust. 4 realizowane będą na podstawie wskazań Zamawiającego, zgodnie ze wzorem wskazania stanowiącym Załącznik nr 4 do wzoru umowy, które zawierać będzie:
1) Zakres prac ustalany w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie.
2) Wartość prac ustalaną każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 6 ust. 7 wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 6 ust. 8 wzoru umowy.
3) Termin wykonania prac uzgodniony z Wykonawcą, nie krótszy niż 24 godziny od daty przekazania wskazania Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest również do reagowania na zgłoszenia awaryjne. Dla potrzeb umowy „zgłoszenia awaryjne” oznaczają zdarzenia spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, w następstwie których konieczne jest usunięcie zanieczyszczeń z rusztów wpustów ulicznych oraz koszy wraz z ciśnieniowym udrażnianiem przykanalików przy wykorzystaniu samochodu wyposażonego w urządzenie ssąco-płuczące.
8. W razie otrzymania zgłoszenia awaryjnego, Wykonawca w terminie zadeklarowanym
w ofercie, winien:
1) Oznakować i zabezpieczyć miejsce robót.
2) Zdemontować ruszt wpustu ulicznego.
3) Usunąć ręcznie i/lub mechanicznie osady i inne zanieczyszczenia stałe z wpustu, osadnika, kosza osadczego oraz rusztu.
4) Usunąć niedrożność przykanalika.
5) Zamontować ruszt wpustu ulicznego.
6) Oczyścić okolice wpustu wraz z wywozem zanieczyszczeń.
7) Oznakować wyczyszczone miejsce przy użyciu np. kredy w sprayu.
9. Zgłoszenia Wykonawcy konieczności wykonania prac, o których mowa w ust. 7, może dokonywać Zamawiający lub Straż Miejska – telefonicznie lub drogą elektroniczną (zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w § 2 ust. 5 wzoru umowy). Z chwilą przekazania zgłoszenia, informację uznaje się za doręczoną Wykonawcy.
10. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

90642000-9 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235787,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235787,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU TRANSBUD SP. O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362129331

7.3.3) Ulica: ul.Augustyna Kordeckiego 40

7.3.4) Miejscowość: Imielin

7.3.5) Kod pocztowy: 41-407

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.