Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113344/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Okulistyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@usk1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spsk1.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Okulistyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8ce69b2-eec1-423c-9b7a-94d322a5323e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084727/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.17 25. Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Okulistyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EO/LA-M-2732/14/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Punch próżniowy rozm. 9,5 mm. Trepan jednorazowy, zbudowany z unikalnej podstawy zapewniającej stabilną platformę, którą dzięki specjalnemu miejscu na palce można łatwo utrzymać w miejscu podczas przygotowywania dawcy. Zestaw zawiera silikonowy łącznik do strzykawki 5 ml ze sprężynką, okna wizualizacji 360° dla większej dokładności cięcia, dwustronne ostrze, otwory na znaczniki służące do kontrolowania płatka.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3024,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikrostent stosowany w chirurgii jaskry wykorzystuje pęcherzyk podspojówkowy do drenażu cieczy wodnistej z przedniej komory oka. Wykonany z bikompatybilnego materiału SIBS. Całkowita długość mikrostentu 8,5 mm. Średnica wewnętrznego kanału 70 mikrometrów, średnica całkowita 350 Mikrometrów. 3 mm od części dystalnej wyoblenia stabilizujące mikrostent. Zestaw jednorazowych materiałów: nóż slit 1mm, miarka do oznaczenia miejsca wszczepu, marker, igła 25G, kaniula 23G.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9504,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3024 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3507,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3024 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3024 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wskaźników napromieniowania składników krwi
- "Dostawa niegazowanej wody źródlanej w butelkach zwrotnych wraz z najmem urządzeń dozujących oraz dostawa wody mineralnej butelkowanej na potrzeby COZL."
- Dostawa odczyn. do bad. mikrobiol. wraz z dzierżawą auto. analizatora mikrobiol. wraz z akcesor. i serwisowaniem na okres 2 lat oraz materiałów zużywalnych do analizatora MALDI-TOF będącego wł. COZL.
- Dostawa zestawów do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w osoczu dedykowane dla urządzenia Mirasol
- Dostawa, zakup wraz z montażem i instalacją systemu do histeroskopowego usuwania tkanek wraz z zestawem akcesorium dla potrzeb Oddziału Ginekologii i Położnictwa z Izbą Przyjęć
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leku do programu lekowego - Agalsidasum beta
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 pakietów
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych
- Dostawa zestawów operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa materiałów i akcesoriów do sterylizatorni
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.