Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00124263/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00131536/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont placów spacerowych A w Zakładzie Karnym w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146235100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont placów spacerowych A w Zakładzie Karnym w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66468603-b0f0-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016776/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont placów spacerowych A w Zakładzie Karnym w Tarnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.8.2022.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Demontaż istniejących siatek z drutu kolczastego (concertiny).
2. Demontaż istniejących siatek stalowych nad spacernikiem.
3. Montaż projektowanych lin stalowych do muru i do istniejącej konstrukcji stalowej.
4. Poprawa naciągu istniejących lin stalowych.
5. Montaż projektowanej siatki stalowej plecionej ocynkowanej, łączonej spinkami do cocertiny.
6. Montaż siatek z drutu kolczastego (cocertiny) - odtworzenie.
7. Czyszczenie i malowanie krat okiennych – 11 okien.
8. Montaż projektowanych blend okiennych więziennych – 11 okien.
9. Demontaż urządzeń siłowni zewnętrznej oraz istniejących 6 ławek.
10. Skucie krawężnika betonowego – wywiezienie gruzu.
11. Skucie istniejącej nawierzchni betonowej – wywiezienie gruzu oraz ziemi.
12. Wykonanie projektowanej nawierzchni syntetycznej poliuretanowej na podbudowie systemowej
z spadkami w kierunku istniejących kratek odpływowych.
13. Remont schodów betonowych – okładzina z poliuretanu oraz remont balustrady.
14. Odtworzenie kratek odpływowych i studni.
15. Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej.
16. Montaż projektowanych ławek.
17. Czyszczenie i malowanie istniejącej kraty stalowej drzwi.
18. Uzupełnienie oraz mycie okładziny z płytek elewacyjnych.
19. Montaż projektowanej kraty stalowej.
Przedmiotową inwestycje należy prowadzić zgodnie z przepisami, w tym techniczno– budowlanymi, obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób
zapewniający spełnienie wymagań w zakresie:
a) bezpieczeństwa konstrukcji,
b) bezpieczeństwa pożarowego,
c) bezpieczeństwa użytkowania,
d) odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska,
e) ochrony przed hałasem i drganiami,
f) odpowiedniej charakterystyki energetycznej budynku oraz racjonalizacji użytkowania.
Obiekt budowlany po remoncie użytkowany będzie w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i wymaganiami
ochrony środowiska oraz utrzymywany w należytym stanie technicznym i estetycznym, nie dopuszczając
do nadmiernego pogorszenia jego właściwości użytkowych i sprawności technicznej.
Szczegółowe informacje umieszczono w załączniku 1 – dokumentacja projektowa. Rysunki projektowe w myśl art. 280 ust. 3 pzp zostaną udostępnione podczas wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie otrzyma dodatkowych środków finansowych na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wola Rzędzińska I, Koszyce Małe, Łękawka, i Tarnowiec, Gmina Tarnów
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego.
- 35/2024-Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: wyrobów medycznych do endoskopii, stentów do dróg żółciowych i przełyku, endoskopowych pętli do polipektomii, sfinkterotomów, pułapek na polipy
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.