eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Remont placów spacerowych A w Zakładzie Karnym w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont placów spacerowych A w Zakładzie Karnym w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146235100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont placów spacerowych A w Zakładzie Karnym w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66468603-b0f0-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016776/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont placów spacerowych A w Zakładzie Karnym w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.8.2022.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Demontaż istniejących siatek z drutu kolczastego (concertiny).
2. Demontaż istniejących siatek stalowych nad spacernikiem.
3. Montaż projektowanych lin stalowych do muru i do istniejącej konstrukcji stalowej.
4. Poprawa naciągu istniejących lin stalowych.
5. Montaż projektowanej siatki stalowej plecionej ocynkowanej, łączonej spinkami do cocertiny.
6. Montaż siatek z drutu kolczastego (cocertiny) - odtworzenie.
7. Czyszczenie i malowanie krat okiennych – 11 okien.
8. Montaż projektowanych blend okiennych więziennych – 11 okien.
9. Demontaż urządzeń siłowni zewnętrznej oraz istniejących 6 ławek.
10. Skucie krawężnika betonowego – wywiezienie gruzu.
11. Skucie istniejącej nawierzchni betonowej – wywiezienie gruzu oraz ziemi.
12. Wykonanie projektowanej nawierzchni syntetycznej poliuretanowej na podbudowie systemowej
z spadkami w kierunku istniejących kratek odpływowych.
13. Remont schodów betonowych – okładzina z poliuretanu oraz remont balustrady.
14. Odtworzenie kratek odpływowych i studni.
15. Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej.
16. Montaż projektowanych ławek.
17. Czyszczenie i malowanie istniejącej kraty stalowej drzwi.
18. Uzupełnienie oraz mycie okładziny z płytek elewacyjnych.
19. Montaż projektowanej kraty stalowej.
Przedmiotową inwestycje należy prowadzić zgodnie z przepisami, w tym techniczno– budowlanymi, obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób
zapewniający spełnienie wymagań w zakresie:
a) bezpieczeństwa konstrukcji,
b) bezpieczeństwa pożarowego,
c) bezpieczeństwa użytkowania,
d) odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska,
e) ochrony przed hałasem i drganiami,
f) odpowiedniej charakterystyki energetycznej budynku oraz racjonalizacji użytkowania.
Obiekt budowlany po remoncie użytkowany będzie w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i wymaganiami
ochrony środowiska oraz utrzymywany w należytym stanie technicznym i estetycznym, nie dopuszczając
do nadmiernego pogorszenia jego właściwości użytkowych i sprawności technicznej.
Szczegółowe informacje umieszczono w załączniku 1 – dokumentacja projektowa. Rysunki projektowe w myśl art. 280 ust. 3 pzp zostaną udostępnione podczas wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie otrzyma dodatkowych środków finansowych na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.