eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144492 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52-58-35-400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f46d1d0d-cddd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003605/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

1.2.2 Doposażenie macierzy - zakup dysków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084847/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98193,80 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części I obejmuje zakup i dostawę biblioteki LTO 8 wraz z kasetami oraz licencje– 1 kpl. Szczegółowy opis części I zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/1 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) biblioteka LTO 8 (1 kpl.)- obudowa i pojemność- wysokość maksymalnie 1U do instalacji w szafie Rack; co najmniej 9 slotów przeznaczonych na zestaw taśm; 2) kontroler SAS (1 szt.)- przeznaczony do serwera Actina Solar nr seryjny 00347884; Kontroler SAS External PCIe 8x z minimum dwoma portami zewnętrznymi SAS 6GBps(8088) kompatybilny z oferowaną biblioteką taśmową LTO; 3) licencje (1 kpl.)- do obsługi do 10 maszyn wirtualnych (np. 2x5 license pack); Licencja Veeam Backup Essentials Universal Perpetual License. Includes Enterprise Plus Edition features. 1 year of Production (24/7) Support is included. Public Sector lub równoważna; wersja wieczysta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30237360-0 - Kasety z taśmą LTO

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 40254,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części II obejmuje zestaw komputerowy (komputer, monitor, oprogramowanie, zasilacz USB)– 5 szt. Szczegółowy opis części II zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 2 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) komputer stacjonarny (5 szt.) do pracy biurowej dla edycji zaawansowanej grafiki; wydajność obliczeniowa jednostki- Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 12000 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.htm; pamięć operacyjna minimum 16 GB RAM DDR4; karta graficzna o wydajności ocenianej na co najmniej 5800 pkt. W teście PassMark High End Video Card Chart https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html ; 2) monitor (5 szt.) o przekątnej 27" – 28” i rozdzielczości 3840 x 2160 (8.3 megapixel 4K); 3) zasilacz USB (5 szt.) o mocy pozornej 700 VA i mocy skutecznej 390W; 4) pakiet biurowy (5 szt.) Microsoft Office 2019 STANDARD OPEN GOV lub równoważny, tj. spełniający warunki określone w Specyfikacji Technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237132-3 - Interfejs USB

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 14865,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dyski do macierzy– 8 szt. Dyski 2,5 SSD Samsung MZILT1T9HAJQ/0FU SAS 3.0 o pojemności minimum 1.9 TB każdy lub równoważne. Wszystkie dyski, przeznaczone na przechowywanie danych, wspierane przez macierz Fujitsu Eternus AFA150 S3 ET153SAF (SN4602029373) i wykonane są w technologii hot-plug. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie
części III zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki 1/3 do SWZ. Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in.: 1) Prędkość zapisu- 1800 MBps; 2) Prędkość odczytu- 2100 MBps, 3) Interfejs- SAS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40395,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55199,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40395,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SI4IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363655174

7.3.3) Ulica: Uczniowska 23A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40395,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38609,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40780,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38609,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381047220

7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38609,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32472,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32472,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32472,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMMITIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341560864

7.3.3) Ulica: Dworcowa 83

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-009

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32472,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.