Og³oszenie z dnia 2025-03-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00207691/01 - Wynik z dnia 2025-04-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi w latach 2025-2027 (24 miesi±ce).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W Z£OTORYI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325363
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 74 59 038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kowalik@zlotoryja.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlotoryja.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wymiar Sprawiedliwo¶ci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi w latach 2025-2027 (24 miesi±ce).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2fd3ce8e-ea5c-4363-bdb0-16851b4c758f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00144467
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00097924/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Ca³odobowa ochrona fizyczna osób, mienia oraz posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi sadu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fd3ce8e-ea5c-4363-bdb0-16851b4c758f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dot. przetwarzania danych osobowych (RODO) zawiera za³±cznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.262.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi w latach 2025-2027 (24 miesi±ce).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi.
Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród wa¿nych ofert z³o¿onych w postêpowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryteriami i ich wagami (dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia):
Lp. Kryterium Waga (Maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium)
1. Cena oferty 60
2. Do¶wiadczenie pracowników Wykonawcy realizuj±cych us³ugê 20
3. Skierowanie kobiet do realizacji bezpo¶rednich us³ug ochrony 20
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie pracowników Wykonawcy realizuj±cych us³ugê
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Skierowanie kobiet do realizacji bezpo¶rednich us³ug ochrony
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy spe³niaj±cy nastêpuj±ce warunki:1) w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów :
a) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, okre¶lone przepisami ustawy z dnia
22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1995) tzn. posiada³ aktualn± koncesjê okre¶laj±c± zakres i formy prowadzenia tych us³ug. Zakres i formy prowadzenia us³ug ochrony osób i mienia, wskazane w koncesji, musz± zezwalaæ Wykonawcy na wykonywanie zadañ objêtych przedmiotem niniejszego zamówienia.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 1.000.000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych).
4) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdne do¶wiadczenie
w ¶wiadczeniu us³ug objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej 2 us³ugi o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia, tj. polegaj±ce na wykonywaniu us³ug ochrony osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej
w kwocie nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³. brutto. Okre¶lenie „budynki u¿yteczno¶ci publicznej” oznacza obiekty wg definicji zawartej w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225).
Uwaga. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o realizacje zamówienia Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¶li co najmniej jeden z Wykonawców wyka¿e realizacje co najmniej dwóch us³ug opisanych powy¿ej.
b) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ odpowiedni± ilo¶ci± osób (co najmniej 5 osób) z czego co najmniej 3 osoby wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przez ca³y czas trwania umowy. Do liczby tej NIE wlicza siê pracowników wchodz±cych w sk³ad patrolu interwencyjnego
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdziale XIV niniejszej specyfikacji. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania okre¶lono w tre¶ci SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w paragrafie 10 projektu umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-24
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
- Rozwój infrastruktury oraz poprawa dostêpno¶ci komunikacyjnej w Z³otoryi - utwardzenie nawierzchni kamieniem bazaltowym na potrzeby zagospodarowania zalewu oraz przebudowa chodnika ul. Garbarskiej.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Wilkowie-Osiedlu
- Remont dachu i pomieszczeñ w Domu Dziecka "Sobieradzik" w Wojcieszowie
- Od¶nie¿anie i zwalczanie ¶lisko¶ci zimowej na drogach powiatowych bêd±cych w administracji Powiatowego Zarz±du Dróg w Z³otoryi
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadañ pn. "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Z³otoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Z³otoryi"- 2 czê¶ci (zadania).
- Remont drogi powiatowej nr 2608 D w miejscowo¶ci Proboszczów
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SWPZZPOZ W RADOMIU
- Us³ugi ochrony mienia w budynku biurowym ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu administrowanym przez GDDKiA Oddzia³ w Poznaniu
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony obiektu Szko³y Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z dzia³aniem grup interwencyjnych
- Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³oñsku
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na ochronie osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w ¦ciêgnach -Kostrzycy
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.