eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Przebudowa ul. Wiśniowej w Psarach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Wiśniowej w Psarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2076769,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-przebudowa-ul-wisniowej-w-psarach-brrdt271112022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Wiśniowej w Psarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-537fedce-a69a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ul. Wiśniowej w Psarach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090579/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96874,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie przebudowy początkowego odcinka
ul. Wiśniowej w Psarach. Na przedmiotowym odcinku drogi po jednej stronie - na całej długości odcinka, należy zabudować krawężnik najazdowy 15x22x100 (o odkryciu +4cm
i łącznej długości ok. 160,0mb), natomiast po drugiej stronie - wzdłuż istniejącej skarpy, należy zabudować krawężnik wysoki 15x30x100 (o odkryciu +12cm i łącznej długości ok. 53,0mb). Za krawężnikiem wysokim należy wyprofilować i umocnić istniejącą skarpę przy użyciu płyt ażurowych gr. 8cm (o łącznej powierzchni ok. 32,0m2), wraz z ich zakołkowaniem, zahumusowaniem i obsianiem trawą.
Na istniejącej nawierzchni asfaltowej, po wykonaniu oczyszczenia i skropieniu emulsją asfaltową należy wykonać dwie warstwy bitumiczne tj. warstwę wyrównawczą
z AC 11W - ewentualnie AC 8S (średnio gr. 4cm) oraz warstwę ścieralną AC 11S (gr. 4cm - łączna pow. każdej z warstw ok. 500,0m2).
W zakresie realizacji zadania będzie również regulacja włazów teleskopowych
z zabudowaniem pierścieni odciążających oraz włazów fi 600 (D400 bez zawiasów) oraz regulacja urządzeń obcych, wykonanie zjazdów i powiązań wysokościowych istn. „kieszeni” z nawierzchni asfaltowej oraz wykonanie poboczy z kruszywa i humusowanie z obsianiem trawą przestrzeni przylegających do planowanego do przebudowy odcinka drogi.
W oferowanej cenie Wykonawca winien uwzględnić odwóz gruzu jak również nadmiaru gruntu z wykopów i korytowania oraz dowóz ziemi w przypadku wystąpienia niedoboru – na odległość wynikającą z miejsca składowania lub pozyskania ziemi, łącznie
z ewentualnymi kosztami utylizacji lub zakupu ziemi. Wskazanie miejsca odwozu nadmiaru gruntu lub miejsca pozyskania dla uzupełnienia niedoborów będzie obowiązkiem Wykonawcy.
UWAGA:
Dołączony przedmiar robót obejmuje zrealizowanie opisanego wyżej zakresu robót
i w oparciu o niego należy sporządzić wycenę.


Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163513,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188016,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163513,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563

7.3.3) Ulica: Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Bukowno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163513,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.