eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa oleju opa³owego.



Og³oszenie z dnia 2021-08-10


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00144294 z dnia 2021-08-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ca580ab-f9b9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00144294

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005298/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Olej opa³owy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl/pn/szpital-pluc.bydgoszcz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/szpital-pluc.bydgoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zawarto w punkcie 13 i 14 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii
w Bydgoszczy: e-mail: iodo@kpcp.pl;
3) przekazane w zwi±zku prowadzonym w my¶l ustawy Prawo zamówieñ publicznych
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udokumentowania przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e realizacji umowy;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a tak¿e osoby wykonuj±ce w imieniu Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z prowadzeniem postêpowania, a nastêpnie realizacj± zawartej umowy;
5) przekazane przez Wykonawcê dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, ponadto w odniesieniu do umów okres ich przechowywania okre¶la Instrukcja Archiwalna KPCP zatwierdzona przez Archiwum Pañstwowe w Bydgoszczy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± oraz osoby fizyczne reprezentuj±ce Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane dotycz± posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
9) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
− prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 15 Z TP 21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego przeznaczonego do spalania w piecach grzewczych – w ilo¶ci 240 000 litrów. Szczegó³owe wymagane parametry zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów
obliczonych wg. wzoru:

P = C + T
gdzie:
P – punktacja ca³kowita,
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium termin realizacji zamówienia jednostkowego
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówienia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienie w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego – w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni – z³o¿y aktualny na dzieñ z³o¿enia, dokument potwierdzaj±cy spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w pkt. 8.2 SWZ, tj.: aktualn± na dzieñ z³o¿enia koncesjê w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Formularz oferty – za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Potwierdzenie ceny producenta z dnia 17.08.2021 r. – dokument ze strony internetowej.
4. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. O¶wiadczenie w zakresie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie
w jakim wykazuje spe³nienie warunku udzia³u, zgodnie z informacj± wskazan± w formularzu Oferty. Zapisy pkt. 9 SWZ stosuje siê odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu Oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunku opisanego
w ppkt. 8.2 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy dotycz±cych:
1) zwiêkszenia rabatu - w przypadku zastosowania promocji lub zwiêkszenia rabatu;
2) zmiany ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ obni¿enia lub wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku,
z zastrze¿eniem ust. 2;
3) obni¿enia ceny netto i brutto w wypadku zastosowania przez Wykonawcê promocji lub upustów;
4) zmiany osób upowa¿nionych, o których mowa w § 5 umowy w przypadku rozwi±zania stosunku prawnego z osob± upowa¿nion± do wspó³pracy na podstawie niniejszej umowy,
a tak¿e zmian organizacyjnych w strukturze organizacyjnej lub kadrowej Zamawiaj±cego
lub Wykonawcy;
5) wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 cena brutto nie zostanie wykorzystana, okres obowi±zywania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia ceny brutto;
2. W wypadku przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy zgodnie z ust. 1 pkt 5 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesiêcy dopuszcza siê zmianê umowy w stosunku do tre¶ci oferty tak¿e w razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
oraz je¿eli zmiana ta lub zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zastosowanie w tym przypadku maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy okre¶lone w ust. 3 - 10 niniejszego paragrafu. (cdn. w sekcji IX Pozosta³e informacje).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/szpital-pluc.bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

ci±g dalszy pkt. VII 7.4)
3. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych mo¿liwe bêdzie w przypadku okre¶lonym w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, powoduj±c ich zwiêkszenie lub obni¿enie w odpowiednim stopniu do szacowanych przez niego przy sk³adaniu oferty.
4. Przy okre¶leniu wp³ywu zmian okre¶lonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê nie bêd± uwzglêdniane zmiany dotycz±ce osób, które nie uczestnicz± bezpo¶rednio w realizacji zamówienia.
5. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych w przypadku okre¶lonym w ust. 2, bêdzie mo¿liwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 pkt 4 umowy, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z zawarciem lub realizacj± umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapita³owych, o której mowa w art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. W przypadku zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumê wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikaj±c± z wp³at do pracowniczych planów kapita³owych.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek powinien mieæ formê pisemn± i zawieraæ uzasadnienie oraz propozycjê zmiany umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia.
7. W przypadkach okre¶lonych w ust. 2 Wykonawca wraz ze z³o¿onym wnioskiem zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia,
a w przypadku wyst±pienia z wnioskiem przez Zamawiaj±cego - w terminie 7 dni od dorêczenia mu wniosku, wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest okre¶liæ:
1) przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów wykonania umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci przysz³ych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ;
2) wp³yw zmian na wysoko¶æ kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê;
3) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmiany umowy oraz wykazaæ adekwatno¶æ propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê.
8. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o uzupe³nienie otrzymanych dokumentów,
w szczególno¶ci poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami).
9. Zamawiaj±cy mo¿e przekazaæ Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawieraæ co najmniej propozycjê zmiany umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia oraz powo³anie zmian przepisów. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyja¶nieñ lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami) niezbêdnych do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiana wynagrodzenia na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 jest uzasadniona.
10. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w tre¶ci umowy.
2021-08-10 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.