Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00014629/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00044684/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego dla RZUOK w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe932ffd-8774-4ae9-b59f-eb3d8cd89d431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego dla RZUOK w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe932ffd-8774-4ae9-b59f-eb3d8cd89d43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.01/08/01/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250790,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego o udźwigu 3,5 tony, zasilanego benzyna+LPG lub diesel+LPG, na potrzeby Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu [dalej RZUOK], Machnacz 41a, 87-880 Brześć Kujawski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szczegółowy opis techniczny wózka widłowego zawiera rozdział III Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ].
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42415110-2 - Wózki widłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie ze względu na to, iż odrzuceniu podlega jedyna złożona oferta – Wykonawcy MTL ASCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Wielowiejska 53, 44-120 Pyskowice, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.), ze względu na to, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.Przesłanką odrzucenia oferty jest fakt, iż złożone wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe nie potwierdzają zgodności oferowanego pojazdu z warunkami zamówienia.
Zgodnie z SWZ Zamawiający żądał złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w formie oświadczenia własnego w którym potwierdza, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia wskazane w rozdziale III SWZ. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ przyjmuje formę tabeli ze sporządzonym przez Zamawiającego wykazem parametrów technicznych i cech funkcjonalnych, w którym wykonawca powinien wpisać wartości parametrów technicznych i cechy funkcjonalne oferowanego urządzenia w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający jednoznacznie określił, że brak zgodności z wymaganiami technicznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy. Zamawiający wymagał aby oferowany pojazd posiadał podwójny napęd tj.: benzyna + gaz LPG albo diesel + gaz LPG. Oznacza to, że tylko takie napędy byłyby zgodne z postawionymi w SWZ wymogami. Wykonawca zaoferował napęd „diesel”, co oznacza niezgodność z postawionymi wymogami.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2) w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Dostawy materiałów elektrycznych oraz instalacji antenowej na potrzeby remontu pawilonu mieszkalnego C znajdującego się na terenie Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Zakup wyposażenia w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa - Zakup wózka widłowego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Zakup i dostawa wózka widłowego
- Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki i wózka widłowego w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
więcej: Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





