Og³oszenie z dnia 2023-03-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00186205/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013057317
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-077
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 69 20 884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@narodowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-48704f4b-c316-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00144230
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043457/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48704f4b-c316-11ed-b311-9aae6ad31be83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Okre¶lone w SWZ https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lone w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lone w Umowie
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okre¶lone w Umowie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ): „Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia”.
2) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia obecno¶ci w siedzibie Teatru osób wykonuj±cych bezpo¶rednio czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia – cz³onków zespo³u – na ka¿de zg³oszenie Zamawiaj±cego we wszystkie dni robocze (poniedzia³ek – pi±tek) w godzinach od 8:00 do 16:00, w tym:
a) limit godzin spêdzonych przez osoby bezpo¶rednio wykonuj±ce czynno¶ci
w trakcie realizacji zamówienia wynosi 18 godzin miesiêcznie,
b) godziny z limitu, o którym mowa w pkt a), niewykorzystane w danym miesi±cu przechodz± na kolejne miesi±ce.
3) Przedmiot zamówienia nie zosta³ podzielony na czê¶ci. Podzia³ zamówienia na czê¶ci spowodowa³by nadmierne trudno¶ci techniczne oraz dodatkowe koszty wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, mog³aby zagroziæ w³a¶ciwemu jego wykonaniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Szacowana warto¶æ zamówienia zosta³a powiêkszona o 3 800,00 pln netto (warto¶æ ¶wiadczenia us³ug przez jeden miesi±c) z uwagi na fakt, ¿e Teatr na podstawie art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz.U.2022.1710 ze zm.), przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia Wykonawcy zamówienia podstawowego (wy³onionemu w wyniku tego postêpowania o zamówienie publiczne), zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug. Ewentualne podobne us³ugi, o których mowa powy¿ej, s± jedynie mo¿liwo¶ci± a nie zobowi±zaniem Teatru i nie powoduje to po stronie Teatru obowi±zku skorzystania z nich oraz nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± w systemie punktowym (maksymalna liczba punktów wynosi 100), wg nastêpuj±cych zasad:
a) oferta z najni¿sz± cen± uzyska maksymaln± liczbê punktów: 60
b) oferta z najwy¿sz± wysoko¶ci± kary umownej uzyska maksymaln± liczbê punktów: 40
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci. Minimalna kwota ubezpieczenia – 100 000,00 pln.2) Zdolno¶ci techniczne lub zawodowe:
2.1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ lub wykonuje co najmniej trzy us³ugi obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP, trwaj±ce co najmniej 12 miesiêcy ka¿da, o warto¶ci co najmniej 50 000 z³ netto ka¿da; w przypadku us³ug w trakcie trwania Wykonawca musi wykazaæ, ¿e zrealizowa³ ju¿ us³ugê w wymienionym zakresie na kwotê nie ni¿sz± ni¿ wymagana przez Zamawiaj±cego.
2.2) Wykonawca wymaga wskazania:
a) Kierownika zespo³u, jako osobê upowa¿nion± do kontaktów z Zamawiaj±cym. Kierownik zespo³u powinien posiadaæ wy¿sze wykszta³cenie informatyczne.
b) Osób bezpo¶rednio wykonuj±cych czynno¶ci w siedzibie Zamawiaj±cego.
2.3)Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
a) Status Sage Platynowy partner,
b) do¶wiadczenie w zakresie nadzorowania systemu informatycznego SAGE ERP o podobnej z³o¿ono¶ci co system Zamawiaj±cego,
c) do¶wiadczenie w pomocy bezpo¶redniej u¿ytkownikom systemu SAGE ERP
w ¶rodowisku minimum 20 u¿ytkowników.
2.4)Zamawiaj±cy wymaga, aby kwalifikacje zawodowe osób wchodz±cych w sk³ad zespo³u wyznaczonych do realizacji zamówienia udokumentowane by³y certyfikatami (2 osoby certyfikowane na modu³) dla rozwi±zañ SAGE Symfonia ERP u¿ywanych przez Zamawiaj±cego, w tym:
a) Sage Symfonia ERP Finanse i Ksiêgowo¶æ,
b) Sage Symfonia ERP Handel,
c) Sage Symfonia ERP One Peyrol Kadry i P³ace,
d) Sage Symfonia ERP ¦rodki Trwa³e,
e) Sage Symfonia ERP SQL Serwer i administracja systemem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2022.835 ze zm.); Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ,
2) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – patrz pkt 7.3 SWZ,
3) Wykaz us³ug wykonanych – wype³niony Za³±cznik nr 5 do SWZ – a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – w wykazie nale¿y podaæ us³ugi, które spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego, okre¶lone w pkt 7.4.1 SWZ,
4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – w wykazie osób nale¿y uwzglêdniæ osoby, o których mowa w pkt 7.4.2 SWZ,
5) Dokument potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji zawodowych osób wchodz±cych w sk³ad zespo³u wyznaczonych do realizacji zamówienia, tj. referencje i/lub certyfikaty a dla kwalifikacji Microsoft aktualne transkrypty certyfikacji Microsoft, w których jest wykazane posiadanie ww. kwalifikacji i do¶wiadczenia – dokumenty te musz± potwierdzaæ posiadanie certyfikatów, o których mowa w pkt 7.4.4 a) – e) SWZ,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy Wykonawcy – interaktywny formularz dostêpnyna Platformie e-Zamówienia,
2) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê,
gdy umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ Notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. 2020. 1192 ze zm.), które to po¶wiadczenie Notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawcê, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy – na ca³y okres wykonania Umowy.2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana bêdzie zobowi±zany wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych w przepisach ustawy Pzp, na kwotê równ± 5 % wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 8 ust. 8 „Wzoru Umowy” (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
3) Kwota stanowi±ca 100 % zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni po up³ywie 24 miesiêcy obowi±zywania Umowy o zamówienie publiczne i potwierdzeniu przez Zamawiaj±cego nale¿ytego wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4) Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy Wykonawca mo¿e wnie¶æ w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5) Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2) ustawy Pzp.
6) Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy musi zostaæ dostarczony do Zamawiaj±cego przed podpisaniem Umowy.
7) Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca zobowi±zany bêdzie wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego w BGK w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 7, nr rachunku: 24 1130 1017 0020 1460 3420 0003.
8) Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnoszone w gwarancjach i porêczeniach nie mo¿e zawieraæ ¿adnych warunków spe³nienia przez Zamawiaj±cego oraz ograniczeñ (wykluczeñ z odpowiedzialno¶ci) oprócz przewidzianych ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, nazewnictwo u¿yte w powy¿szych dokumentach ma odpowiadaæ brzmieniu w ustawie.
9) W przypadku wnoszenia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach, o których mowa w pkt 15.4 b) – e) wymagane jest przed³o¿enie projektu zabezpieczenia – przed zawarciem Umowy o zamówienia publiczne – celem zatwierdzenia go przez Teatr.
10) Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zosta³y okre¶lone w § 14 „Wzoru Umowy” (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych Umow± zmiany tre¶ci niniejszej Umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.2) Zmiany do Umowy – zgodne z przepisami ustawy Pzp – nastêpuj± na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian.
3) W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku ¿±dania zmiany Umowy od Wykonawcy, Teatr powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
4) Teatr na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. a) w zwi±zku z ust.1 pkt 1 tego artyku³u ustawy Pzp. przewiduje w niniejszej Umowie mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w ten sposób, ¿e dopuszcza mo¿liwo¶æ zast±pienia Wykonawcy, któremu Teatr udzieli³ zamówienia nowym Wykonawc± w sytuacji, gdy Teatr odst±pi³ od Umowy z przyczyn okre¶lonych w § 9 ust. 5 Umowy le¿±cych po stronie Wykonawcy, z którym zawarto niniejsz± Umowê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1) Oferta musi zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia – na „Formularzu ofertowym” dostêpnym w systemie – sekcja „Og³oszenia i dokumenty postêpowania utworzone w systemie” – zamieszczonej w szczegó³ach postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ na Platformie e-Zamówienia i w SWZ. 2) Otwarcie ofert jest niejawne.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-29
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sporz±dzenie opracowania doboru ciep³omierzy budynkowych dla wêz³ów Kochanowskiego 23 i 29. Monta¿ ciep³omierzy w wêz³ach cieplnych Kochanowskiego 23 i Kochanowskiego 29.
- Awaryjne zabezpieczenie pa³acu w Sztynorcie , Wzmocnienie stropów w pom 0.08 i 1.07
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na zapewnieniu nielimitowanego dostêpu do obiektów i zajêæ sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników UDT, Cz³onków ich rodzin oraz Osób Towarzysz±cych i Seniorów
- Zakup wstêpnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranta oraz blankietów bez nadruku (...)
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciê¿arowego o DMC do 19T
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 381 przy ul. M. Drzyma³y 1 w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa - zakup i instalacja oprogramowania kontroli dostêpu do sieci
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa - zakup, instalacja, konfiguracja i wdro¿enie systemu analizy logów
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa - wdro¿enie zabezpieczeñ 2FA za pomoc± us³ugi SMS
- Zakup serwera i prze³±czników sieciowych
- Dostawa systemu pentestów automatycznych wraz z konfiguracj± i szkoleniem u¿ytkowników oraz wsparciem technicznym przez okres 12 miesiêcy
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.