eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jadów › Remont dróg gminnych na terenie gminy Jadów



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie gminy Jadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jadów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jadów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-280

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jadow.az.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajadow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych na terenie gminy Jadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c71ed94-a6d0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001374/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dróg gminnych na terenie gminy Jadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084153

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7139134,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 430206W ul. Długiej oraz ul. Wesołej w miejscowości Sitne
2. Zakres robót obejmuje:
- Roboty przygotowawcze,
- frezowanie korekcyjne nawierzchni,
- odmulenie rowów drogowych wraz z profilowaniem dna oraz skarp,
- częściowe odtworzenie rowów,
- wycinkę drobnych zadrzewień, krzewów oraz drzew
- wymianę przepustów betonowych pod zjazdami na rury PE-HD SN8 oraz pod koroną drogi, szczegóły zwieńczeń przepustów zostały opisane na planie sytuacyjnym,
- odtworzenie wysokościowe nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr. ok. 5cm
- poszerzenie jezdni na łukach poziomych do 5,3m,
- Ułożenie na całej powierzchni jezdni geosiatki kompozytowej,
- wykonanie dwustronnych poboczy o szerokości 0,75m na całej długości odcinków,
- utwardzenie poboczy w zakresie łuków na skrzyżowaniu
- Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres ujęto w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1236675,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 430220W w miejscowościach Oble-Nowinki-Sulejów
Zakres robót obejmuje:
- Roboty przygotowawcze
- frezowanie korekcyjne nawierzchni,
- odtworzenie rowów drogowych,
- odmulenie rowów drogowych wraz z profilowaniem dna oraz skarp,
- wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni w zakresie zgodnym z planem sytuacyjnym,
- wymianę przepustów betonowych pod koroną drogi oraz niektórymi zjazdami na rury PE-HD SN8 w tym przepustów :
a. średnicy 40cm -9mb,
b. średnicy 50cm -9mb,
c. średnicy 60cm -82mb,
d. średnicy 80cm -46mb,
szczegóły zwieńczeń przepustów zostały opisane na planie sytuacyjnym,
- ułożenie geosiatki kompozytowej o oczkach max. 25x25mm na warstwie wiążącej w rejonie odtworzenia nawierzchni na obszarach zaznaczonych na planie sytuacyjnym o powierzchni ok. 8735m2.
- odtworzenie wysokościowe nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr. ok. 5cm o powierzchni ok. 26 600 m2
- wykonanie dwustronnych poboczy o szerokości zmiennej 0,75m na całej długości odcinka
- Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2188647,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 430215W w miejscowości Nowy Jadów
Zakres robót obejmuje:
- Roboty przygotowawcze
- frezowanie korekcyjne nawierzchni,
- odmulenie rowów drogowych wraz z profilowaniem dna oraz skarp,
- częściowe odtworzenie rowów,
- wymianę przepustów betonowych pod zjazdami na rury PE-HD SN8 oraz pod koroną drogi, szczegóły zwieńczeń przepustów zostały opisane na planie sytuacyjnym,
- odtworzenie wysokościowe nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr. ok. 5cm o powierzchni ok. 9060 m2 ,
- poszerzenie jezdni na łukach poziomych w obrębie skrzyżowania,
- wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni w zakresie technologii nr 2,3,
- Ułożenie na powierzchni jezdni geosiatki kompozytowej w zakresie technologii nr 3 oraz na odcinku naprzeciwko parkingu przy cmentarzu,
- wykonanie dwustronnych poboczy o szerokości 0,75m na całej długości odcinka,
- Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 993849,9 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 430214W Myszadła – Starowola
Zakres robót obejmuje:
- Roboty przygotowawcze
- frezowanie korekcyjne nawierzchni,
- odtworzenie rowów drogowych,
- odmulenie rowów drogowych wraz z profilowaniem dna oraz skarp,
- wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni w zakresie zgodnym z planem sytuacyjnym,
- wymianę przepustów betonowych pod koroną drogi oraz niektórymi zjazdamina rury PE-HD SN8, szczegóły zwieńczeń przepustów zostały opisane na planie sytaycjnym,
- ułożenie geosiatki kompozytowej o oczkach max. 25x25mm na warstwie wiążącej w rejonie odtworzenia nawierzchni na przepustach pod koroną drogi.
- odtworzenie wysokościowe nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr. ok. 4cm o powierzchni ok. 11 600 m2,
- wykonanie dwustronnych poboczy o szerokości zmiennej 0,75m na całej długości odcinka,
- Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres ujęto w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 788636,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 430236W ul. Ogrodowa w miejscowości Zawiszyn
Zakres robót obejmuje:
- Roboty przygotowawcze,
- frezowanie korekcyjne nawierzchni,
- odmulenie rowów drogowych wraz z profilowaniem dna oraz skarp,
- wymianę przepustów betonowych pod zjazdami na rury PE-HD SN8, szczegóły zwieńczeń przepustów zostały opisane na planie sytuacyjnym,
- odtworzenie wysokościowe nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr. ok. 4cm o powierzchni ok. 2780 m2 ,
- wykonanie dwustronnych poboczy o szerokości 0,75m na całej długości odcinka,
- utwardzenie poboczy w zakresie łuków na skrzyżowaniu
- Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres ujęto w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 208130,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 430240W ul. ul Jana Pawła II oraz odcinka Placu Dreszera w Mieście Jadów
Zakres robót obejmuje:
- Roboty przygotowawcze,
- frezowanie korekcyjne nawierzchni,
- odmulenie rowów drogowych wraz z profilowaniem dna oraz skarp,
- odtworzenie wysokościowe nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr. ok. 5cm o powierzchni ok. 4755 m2,
- poszerzenie jezdni na łukach poziomych w obrębie skrzyżowania,
- dodatkowe wzmocnienie odcinka naprzeciwko Urzędu Miejskiego i na Placu Dreszera geo-siatką kompozytową w ilości ok. 1305 m2,
- wykonanie dwustronnych poboczy o szerokości 0,75m na długości oznaczonej na planie sytuacyjnym,
- wymianę nawierzchni istniejących chodników oraz ciągów pieszych o powierzchni ok. 250m2,
- wymianę nawierzchni istniejącej zatoki postojowej o powierzchni ok. 135m2,
- wymianę nawierzchni istniejących zjazdów o powierzchni ok. 140m2,
- przełożenia nawierzchni części istniejących zjazdów,
- wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej średnicy 315 – 97mb i 200mm – 16mb,
- odtworzenie oznakowania poziomego i wymianę bariery drogowej skrajnej,
- Roboty wykończeniowe,
- Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres ujęto w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 607744,25 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej kruszywem kamiennym
Zakres robót obejmuje:
- Mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem dróg o nawierzchni nieutwardzonej,
- Rozplantowanie, profilowanie i zagęszczenie kruszywa betonowego 0/63,
- Rozplantowanie, profilowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 621450,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej poprzez potrójne powierzchniowe utrwalenia.
- Profilowanie i zagęszczanie istniejących warstw konstrukcyjnych z częściowym przemieszczeniem kruszywa w ciągu drogi
- Wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltu frezowanego (destruktu) 0/31,5 wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem,
- Wykonanie potrójnego powierzchniowe utrwalenia grysami bazaltowymi zgodnie z SST,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 494000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1705623,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1813999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1705623,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250002288

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1705623,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2776561,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3030000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2776561,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250002288

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2776561,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1428643,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1510000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1428643,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250002288

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1428643,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1122927,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1154999,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1122927,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250002288

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1122927,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304672,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379286,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304672,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250002288

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304672,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 883815,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883815,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 883815,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid "Czystość" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250002288

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883815,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685048,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077406,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685048,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcerak Mariusz Usługi Transportowe Samochodowe Budowa Dróg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621617864

7.3.4) Miejscowość: Postoliska

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685048,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.