eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OżarówBudowa drogi gminnej Nr 360084T ul. Przemysłowej w mieście Ożarów o początku od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Kościuszki i końcu do skrzyżowania z drogą krajową Nr 79 ul. Kochanowskiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Nr 360084T ul. Przemysłowej w mieście Ożarów o początku od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Kościuszki i końcu do skrzyżowania z drogą krajową Nr 79 ul. Kochanowskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stodolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-530

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ozarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej Nr 360084T ul. Przemysłowej w mieście Ożarów o początku od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Kościuszki i końcu do skrzyżowania z drogą krajową Nr 79 ul. Kochanowskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eeccd83-9f16-48ab-a2f5-3f03a6b5aa8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044920/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa drogi ul. Przemysłowa w Ożarowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w trybie wskazanym w art. 284 ustawy Pzp.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o
wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może
udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, składanego w
trybie wskazanym w art. 284 ustawy Pzp.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć
treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ Wykonawca składa za pośrednictwem platformy zakupowej na stronie prowadzonego
postępowania za pomocą zakładki „Wyślij wiadomość do zamawiającego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator Pani/Pana danych: Burmistrz Ożarowa, ul. Stodolna 1, 27-530 Ożarów
Inspektor Ochrony Danych We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można się kontaktować poprzez adres e-mail:
malgorzata.musial@ozarow.pl
Cele przetwarzania Podstawa prawna Czas przechowywania Odbiorcy
Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zgodnie z art. 78 ust.
1 ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie zamówienia zostało zakończone bez zawarcia
umowy Osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zasada
jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danym, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia
2016/679 (tzw. Danych wrażliwych/szczególnej kategorii danych)
Podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
Realizacja umowy z wybranym wykonawcą Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
dane dotyczą przez okres trwania umowy 10 lat od zakończenia
umowy Podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
Archiwizacja danych Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 10 lat Podmioty, z którymi
administrator zawarł umowy powierzenia
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze w związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny 6 lat Kancelaria adwokacka
Przysługujące Pani/Panu prawa 1. Prawo żądania dostępu do danych (w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu zgodnie z art. 19 i art. 75 ustawy PZP)2. Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 19 ust. 2
ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 76 ustawy PZP)
3. Prawo żądania usunięcia danych
4. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego)
5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.2.2025.JP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi gminnej Nr 360084T ul. Przemysłowej w mieście Ożarów o początku od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Kościuszki i końcu do skrzyżowania droga krajową Nr 79 ul. Kochanowskiego. Przedmiotem zamówienia jest, budowa drogi gminnej Nr 360084T ul. Przemysłowej wraz z połączeniem z drogą krajową Nr 79. Prace należy wykonać zgodnie z Decyzją Nr 2.4.20222.Oż z dnia 29 kwietnia 2022 r. zezwalającą Burmistrzowi Ożarowa na realizację inwestycji drogowej z projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarami – jako elementem pomocniczym do sporządzenia wyceny, SWZ oraz złożoną ofertą.

UWAGA: w niniejszym postępowaniu przetargowym zakres inwestycji do wykonania jest zgodny z załączonym planem orientacyjnym (załącznik nr 9 dokumentacja projektowa). Załączone przedmiary robót (załącznik nr 11) stanowiące wyłącznie materiał pomocniczy i poglądowy przy wycenie niniejszego zamówienia obejmują zakres przewidziany do wykonania, natomiast załączona dokumentacja projektowa (CZĘŚĆ GMINNA) obejmuje szerszy zakres tj. etap I który został już wykonany w ramach innego postpowania przetargowego oraz etap II do realizacji w niniejszym postępowaniu przetargowym.
3.2. Zakres wykonywanych prac:
Łączna długość głównej drogi gminnej, przewidzianej do realizacji w ramach tej części inwestycji, wynosi ok. 1,355 km.
Niniejsze zadanie obejmuje obszar włączenia drogi gminnej w DK 79.
Zakres przewidzianych robót obejmuje:
 budowę, przebudowę, likwidację lub zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną drogą (sieci/przyłącza elektryczne, teletechniczne, sanitarne, ciepłownicze),
 budowę, przebudowę i likwidację rowów przydrożnych wraz z przepustami w ciągu rowów,
 budowę kanalizacji deszczowej,
 budowę kanału technologicznego,
 budowę ulicy Przemysłowej w nowym śladzie (budowa drogi w technologii betonu cementowego),
 budowę chodnika / ciągu pieszo-rowerowego jednostronnego (kostka betonowa),
 budowę przyległych zjazdów,
 budowę oświetlenia ulicznego,
 rozbiórkę/przestawienie obiektów i urządzeń kolidujących,
 wycinkę zieleni kolidującej z projektowanym układem drogowym,
 włączenia budowanej drogi gminnej ul. Przemysłowej do drogi krajowej nr 79 w ramach budowy nowego skrzyżowania dróg publicznych (w technologii bitumicznej)
 Opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie w uzgodnieniu z GDDKiA O/Kielce projektu czasowej organizacji ruchu na drodze krajowej nr 79
 Opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie w uzgodnieniu projektu czasowej organizacji ruchu na drogach powiatowych
 Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny dla Zarządcy drogi krajowej tj. GDDKiA zgodnie z wymogami
Szczegółowa część opisowa oraz część graficzna znajduje się w dokumentacji projektowej.
Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym, projektem technicznym, projektem stałej organizacji ruchu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót.
Ilości podane w przedmiarach robót są poglądowe, orientacyjne i nie stanowią podstawy do wykonania i rozliczenia zawartej umowy.
Zakres prac przewidziany do wykonania obejmuje m.in.:
1. Zabezpieczenie terenu robót,
2. Zapewnienie niezbędnych materiałów, sprzętu i urządzeń do wykonania przedmiotu umowy,
3. Wykonanie prac przygotowawczych,
4. Przeprowadzenie wszelkich robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym Prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz STWiORB,
5. Dokonanie wszelkich wymaganych ustawą Prawo budowlane czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

3.3. W odniesieniu do planowanych robót drogowych oraz sposobu ich wykonania Zamawiający udostępnia następujące wyjaśnienia/wytyczne :
1. Bezwzględnie zakazuje się stosowania zacieraczek rotacyjnych do wykonania nawierzchni betonowej (nie dopuszcza się metody tzw. „posadzkarskiej" przy wykonywaniu nawierzchni betonowej),
2. Wykonawca może zaproponować układ szczelin dylatacyjnych w nawierzchni betonowej inny niż zaproponowany w dokumentacji projektowej - w przypadku konieczności jego dostosowania do przyjętej przez Wykonawcę technologii wykonania nawierzchni betonowej). Np. dotyczy to przesunięcia szczeliny podłużnej w osi jezdni. W takim przypadku zmiana układu dylatacji zostanie wykonana przez Wykonawcę na własny koszt i będzie podlegać zatwierdzeniu przez projektanta oraz nadzór inwestorski,
3. Na każdym połączeniu nawierzchni z betonu cementowego z nawierzchnią asfaltową należy przewidzieć wykonanie dylatacji bitumicznej zgodnie z wytycznymi opisanymi w SST,
4. Jeśli będzie wymagała tego przyjęta przez Wykonawcę technologia wykonania nawierzchni betonowej z użyciem specjalistycznych układarek do nawierzchni betonowej (metoda ślizgową), to Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt (koszty te należy ująć w cenie ofertowej) wykona poszerzenie podbudowy w celu wykonania platformy roboczej do poruszania się gąsienic w/w układarki,
5. Dopuszcza się możliwość wykonania nawierzchni w szalunkach stałych przy pomocy listew wibracyjnych z dodatkowym zagęszczaniem mieszanki betonowej wibratorami wgłębnymi przy czym sprzęt każdorazowo wymaga zatwierdzenia przez nadzór inwestorski,
6. W przypadku wykonywania nawierzchni z betonu cementowego, dopuszcza się możliwość montażu dybli na odpowiednich konstrukcjach wsporczych,
7. Zamawiający dopuszcza aby wykończenie ścieku przykrawędziowego w obszarze kratek wpustowych wykonać przy użyciu kostki betonowej w miejsce betonu cementowego wskazanego w dokumentacji projektowej. W przypadku użycia do tego celu betonu cementowego, zamiast betonu zaproponowanego w dokumentacji projektowej, należy przewidzieć beton o następującej klasie: C30/37 lub C35/45, w obu przypadkach: XF4. Dopuszcza się wykonanie ścieku metodą ślizgową (systemowo).
8. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na zapisy dotyczące wymaganych nośności podłoża - każdorazowo niezbędne jest zapewnienie, aby projektowana konstrukcja (warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki związanej cementem gr. 20cm - w przypadku nawierzchni z betonu cementowego) posadowiona została na podłożu o nośności nie mniejszej niż 100MPa.
Aby spełnić wymagania dotyczące nośności podłoża gruntowego dopuszcza się ewentualne
wykonywanie dodatkowej stabilizacji podłoża gruntowego na miejscu, w sytuacji gdy parametry gruntu rodzimego na to pozwolą (zgodnie z SST). Do budowy nasypów należy przewidzieć wyłącznie mieszanki/grunty, które pozwolą na osiągnięcie wszystkich wymaganych parametrów, ewentualnie przewidzieć ich dodatkową stabilizację cementem, przy czym wszystkie tego typu roboty będą podlegać zatwierdzeniu przez nadzór inwestorski.
W przypadku wykonywania dodatkowej stabilizacji warstw nasypowych lub rodzimych, Wykonawca wykona te roboty własnym staraniem i na własny koszt (koszty te należy ująć w cenie ofertowej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1
ustawy Pzp dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
-sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie bądź przebudowie dróg nie mniejszej niż klasy Z o nawierzchni bitumicznej lub
betonowej o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej
umowy/kontraktu/zlecenia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w
wykonywaniu zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie, wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub
odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1
ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo
ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert.
Zamawiający zaproszenie do negocjacji skieruje maksymalnie do trzech Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę w kryterium „Cena”,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.