eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdañskDostawa d¼wigu osobowego do budynku Trzeciego Urzêdu Skarbowego w Gdañsku przy ul. Ch³opskiej 3



Og³oszenie z dnia 2025-03-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa d¼wigu osobowego do budynku Trzeciego Urzêdu Skarbowego w Gdañsku przy ul. Ch³opskiej 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Gdañsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: D³uga 75/76

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa d¼wigu osobowego do budynku Trzeciego Urzêdu Skarbowego w Gdañsku przy ul. Ch³opskiej 3

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-272529d2-d08b-45ab-a9da-0546f07f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00144061

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00111791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa d¼wigu osobowego na potrzeby IAS w Gdañsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-272529d2-d08b-45ab-a9da-0546f07f700e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne
s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w SWZ Rozdzia³ 2.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w SWZ Rozdzia³ 2.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa d¼wigu osobowego w budynku Trzeciego Urzêdu Skarbowego w Gdañsku przy ul. Ch³opskiej 3 .
2. Zakres prac do wykonania
- demonta¿ istniej±cego d¼wigu i jego ewentualna utylizacja,
- wykonanie dokumentacji konstrukcyjnej nowego d¼wigu,
- dostawa i monta¿ d¼wigu o parametrach okre¶lonych pkt.3 tego opracowania
- udzia³ w certyfikacji d¼wigu przez Urz±d Dozoru Technicznego
- wykonanie dokumentacji rejestracyjnej,
- udzia³ w rejestracji.
Koszt rejestracji d¼wigu po stronie Wykonawcy.
3. Zamówienie nale¿y zrealizowaæ zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz warunkami zawartymi w projektowanych postanowieniach umownych, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶æ punktowa zostanie podana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku,
a zaokr±glenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjêtymi zasadami matematyki.
17.5. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryterium i wagê:
Kryterium nr 1 – Cena brutto: waga 60%
Kryterium nr 2 – Okres gwarancji: waga 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu z udzia³u postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w Rozdziale 7 SWZ,
b) spe³niaja warunki udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 112 PZP

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Informacje zawarte w Rozdziale 9 SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

wykaz dostaw -szczegó³owe informacje zawarte w Rozdziale 9 pkt.9.2. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania zosta³y zawarte w Rozdziale 9 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj zmian umowy zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 7 do SWZ w projektowanych warunkach umownych -
1. Zmiana do umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 i art. 455 Ustawy.
2. Dopuszcza siê zmianê umowy w sytuacjach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych.
3. Niniejsza umowa bêdzie mog³a zostaæ zmieniona w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci lub w przypadku zmian regulacji prawnych, wp³ywaj±cych na zakres lub sposób realizacji zamówienia, skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany terminu realizacji okre¶lonego w umowie;
2) zmiany obowi±zuj±cych przepisów maj±cych wp³yw na ¶wiadczone zamówienie i skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu zamówienia na dotychczasowych warunkach, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê obowi±zków umownych, dopuszcza siê obustronnie uzgodnion± zmianê tre¶ci umowy, wynikaj±c± z nowelizacji przepisów, zmierzaj±c± do uzyskania zgodno¶ci zapisów umowy z obowi±zuj±cym prawem;
3) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub w oparciu o umotywowany wniosek Wykonawcy;
4) zmiany podwykonawcy, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego oraz pod warunkiem zgodno¶ci z postanowieniami SWZ;
5) wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
6) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia (niemo¿liwo¶æ zapobie¿enia nie tyle samemu zjawisku, co jego nastêpstwom, na które Strona nie ma wp³ywu i której nie mo¿na przypisaæ drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne dzia³anie, ustanowienie stanu klêski ¿ywio³owej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, po¿ar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny. Je¿eli si³a wy¿sza uniemo¿liwia lub przewiduje siê, ¿e uniemo¿liwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy b±d¼ pozosta³ych zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, to Strona ta powiadomi drug± Stronê o zaistnia³ym wydarzeniu lub okoliczno¶ciach i wyszczególni zobowi±zania, których wykonanie bêdzie uniemo¿liwione na warunkach umownych w ich wyniku. Powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 2 dni kalendarzowych od momentu powziêcia wiedzy o wydarzeniach b±d¼ okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê zmiany umowy;
7) zmiany przepisów maj±cych wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkuj±ce uprawnieniem Stron umowy do zmiany wysoko¶ci tego wynagrodzenia;
8) dostarczenia innego urz±dzenia o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ parametry urz±dzenia pierwotnie oferowanego, w przypadku wycofania go z dystrybucji, w chwili przyst±pienia do realizacji zamówienia, przy zachowaniu tej samej ceny wykonania zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.