eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWymiana stolarki okiennej PCV na klatkach schodowych i w piwnicach oraz drzwi do klatek budynków stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM TBS Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144059 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej PCV na klatkach schodowych i w piwnicach oraz drzwi do klatek budynków stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM TBS Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 368 24 61

1.5.8.) Numer faksu: 34 365 12 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgm-tbs.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zgm-tbs.czest.pl/category/zamowienia-publiczne/ i https://www.zgmtbs.bip.czestochowa.pl/index.php?idg=5&id=12&x=4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej PCV na klatkach schodowych i w piwnicach oraz drzwi do klatek budynków stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM TBS Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8c83df-e48d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTIZ.2611.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195502,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej PCV na klatkach schodowych i w piwnicach oraz drzwi do klatek budynków stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.. polegająca na wymianie:
1) stolarki okiennej PCV w budynkach przy: ul. Garncarska 13, ul. Warszawska 123/125,
ul. Warszawska 101, ul. Pietrusińskiego 14, ul. Filomatów 5;
2) drzwi w budynkach przy: ul. Kontkiewicza 4 kl. I, ul. Kontkiewicza 4a kl. II, ul. Warszawska 94/96,
ul. Warszawska 103, ul. Tartakowa 9, ul. Tartakowa 28/30, ul. Warszawska 349,
ul. Rejtana 6a i 6b, ul. Garncarska 13.
2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót (materiał pomocniczy) – załącznik nr 7 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiąca – załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3. UWAGA!
Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SWZ jest jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny ryczałtowej. Podstawą obliczenia ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia mą być sporządzone przez Wykonawcę pomiary okien i drzwi przewidywane do wymiany. Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko zobowiązany jest do dokonania szczegółowych obmiarów robót niezbędnych do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia. Ilości i opisy poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danej roboty i mają jedynie charakter orientacyjny, stanowiący ułatwienie dla Wykonawcy przy określaniu ceny oferty. Nawet jeżeli w przedmiarze – nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:
- STWiORB i obowiązujących przepisów technicznych,
- wiedzy technicznej,
- zapisów w niniejszej SWZ
w związku z powyższym przed przystąpieniem do postępowania Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną miejsc, w których będą wykonywane roboty. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest obligatoryjne. Oferta Wykonawcy, który nie przeprowadzi wizji lokalnej zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Termin wizji należy uzgodnić z Panią Justyną Banaś tel. 34 368 24 61 wew. 38. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5. Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:
1) Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót i STWiORB, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie stosunku pracy,
2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,
3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ określone zostały:
a) sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt IV.5.1) SWZ,
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt IV.5.1) SWZ,
c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt IV.5.1) oraz pkt IV.5.3).a) i pkt IV.5.3).b) SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.