eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaBUDOWA PLACU ZABAW NA STADIONIE MIEJSKIM W MUROWANEJ GOŚLINIE



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144024 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PLACU ZABAW NA STADIONIE MIEJSKIM W MUROWANEJ GOŚLINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618922600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.murowana-goslina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.murowana-goslina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PLACU ZABAW NA STADIONIE MIEJSKIM W MUROWANEJ GOŚLINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb4c1592-d9b4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001362/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa placu zabaw na stadionie miejskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209606,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę placu zabaw na stadionie miejskim w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej, na działkach nr: 481/1, 481/2, 479, 482, w ramach zadania inwestycyjnego pt.: „Budowa placu zabaw na stadionie miejskim”.
2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
a) robót pomiarowych geodezyjnych – wytyczenie geodezyjne placu zabaw oraz wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej,
b) dostawy i montażu nw. urządzeń zabawowych obejmujących:
(1) zestaw zabawowy – 1 kpl. HIC 190 cm, Wykaz elementów:
- 1 podest startowy zjeżdżalni ślimakowej,
- 1 kwadratowy podest zjeżdżalni prostej jednotorowej,
- 2 kwadratowe podesty wieży otwartej,
- 1 trójkątny podest zjeżdżalni jednotorowej prawoskrętnej,
- 1 kwadratowy podest ściany wspinaczkowej z uchwytami,
- 1 trójkątny podest zjeżdżalni dwutorowej,
- 2 wieże z dachem czterospadowym,
- 1 wieża otwarta,
- 1 przejście skośne mostkowe, zadaszone,
- 1 zjeżdżalnia ślimakowa,
- 1 zjeżdżalnia jednotorowa prawoskrętna,
- 1 zjeżdżalnia prosta jednotorowa,
- 1 zjeżdżalnia prosta dwutorowa,
- 1 ścianka wspinaczkowa łukowa z uchwytami,
- 3 elementy dekoracyjne z motywami roślinnymi i/lub zwierzęcymi zamontowane na szczytach słupów konstrukcyjnych,
- 7 paneli zabawowo-edukacyjnych: jeden z trójwymiarowym obrazem głowy zwierzęcia, sklepik, ruchome kółka zębate, gra w kółko i krzyżyk, bulaj z elementem przezroczystym, płotek 2 szt.,
- 1 element dekoracyjno-zabawowy zamontowany na słupie konstrukcyjnym.
(2) zestaw sportowy – 1 kpl. - HIC 250 cm. Wykaz elementów:
- 1 łukowa drabinka, czterostopniowa do wejścia na ślizg,
- 1 ślizg skrętny,
- 1 przeplotnia połączona ze ścianką wspinaczkową,
- 1 skośna przeplotnia,
- 1 pozioma przeplotnia na której umieszczono na linach trzy elementy do podciągania,
- konstrukcja zestawu oparta jest na 6 słupach o przekroju okrągłym posadowionych na prefabrykowanych bloczkach betonowych.
(3) równoważnia na sprężynach – 3 szt.:
(4) skoczki pojedyncze – 6 szt. - HIC 40 cm:
(5) huśtawka – 1 szt. - HIC 150 cm:
(6) element wspinaczkowy w kształcie półkuli – 1 szt. - HIC120 cm
c) dostawy i montażu elementów małej architektury obejmującej:
a) tablicę informacyjną – 1 szt.,
b) kosz na śmieci – 3 szt.,
c) ławkę – 8 szt.;
d) wykonania nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych gumowych oraz nawierzchni bezpiecznej z piasku
e) wykonania ogrodzenia placu zabaw
f) wykonania schodów terenowych oraz chodnika o nawierzchni z miału granitowego, szerokości 1,5m o następujących warstwach:
g) sadzenie krzewów iglastych – posadzenie 22 szt. tui szmaragd o wysokości minimum 1,50 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę - Wykonawcy Dr Spil Polska Marcin Kozubek (40-842 Katowice, ul. J. Pietrusińskiego 14). W toku badania stwierdzono istotne rozbieżności między jej treścią a wymogami Zamawiającego, skutkującymi niezgodnością oferty z dokumentami postępowania, przez co oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy Pzp. Treść SWZ i oferty stanowią merytoryczne oświadczenie woli odpowiednio Zamawiającego, który opisując przedmiot zamówienia precyzuje jakiego świadczenia oczekuje po zawarciu umowy, oraz Wykonawcy, który zobowiązuje się do wykonania tego świadczenia w razie wyboru jego oferty. Dlatego porównanie zaoferowanego przez Wykonawcę świadczenia z OPZ i wymaganym sposobem i terminem realizacji przesądza o tym, czy treść oferty odpowiada treści SWZ i jest z nią zgodna. Aby zbadać zgodność treści oferty z treścią SWZ i OPZ Zamawiający żądał złożenia z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Wśród tych środków, w rozdziale XII pkt 2 ppkt 1) SWZ, m.in. wymieniono „wykaz danych technicznych zaoferowanych elementów (urządzeń zabawowych) placu zabaw (…), załącznik nr 3.2 do formularza oferty”, który należało wypełnić parametrami w kolumnie „PARAMETRY OFEROWANE PRZEZ WYKONAWCĘ (NALEŻY WYPEŁNIĆ WSZYSTKIE POLA)”, wskazując oferowany przedmiot zgodny z wymogami wskazanymi w kolumnie „PARAMETRY WYMAGANE”. Zamawiający stwierdził niezgodności dot. zaoferowanego przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy nie odpowiada bowiem treści SWZ -Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia niezgodny z jej wymogami. Są to niezgodności dot. istotnych danych, nie pozwalające na ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia, skutkujące koniecznością odrzucenia oferty. Nie ma także możliwości ewentualnego wyjaśnienia treści oferty na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy, gdyż takie działanie doprowadziłoby do jej zmiany, co jest niedopuszczalne, lub poprawienia oferty w opisanych zakresie na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy. Ewentualne wyjaśnienia, uzupełnienia lub poprawienie oferty byłyby uznane za negocjacje dot. treści złożonej oferty lub zmiany i powodowały zmianę jej treści, co jest zabronione po upływie terminu składania ofert.
W toku wyjaśnień Wykonawca może korygować lub precyzować treść oferty, lecz intencją ustawodawcy nie było umożliwienie Wykonawcom dowolnego zmieniania oświadczenia woli wyrażonego w ofercie (wyrok KIO z 21.12.2017r. KIO 2574/17; KIO 2576/17, wyrok KIO z dnia 20.02.2018r. KIO 205/2018). Nie budzi wątpliwości, że przepis art. 223 ustawy stanowi narzędzie Zamawiającego do doprowadzenia niezrozumiałej treści oferty Wykonawcy w konkretnym zakresie zrozumiałą. Wyjaśnienie to usprawiedliwienie, umotywowanie, uczynienie czegoś zrozumiałym, podanie powodów, motywów. Wyjaśnienia służą wyłącznie rozwianiu wątpliwości, co zostało przedstawione w ofercie, a ww. przepis zabrania dokonywania jakichkolwiek zmian w treści oferty (wyrok KIO z 20.10.2017r. KIO 2082/17). Wyjaśnienia nie mogą wprowadzać zmian do treści oferty, a jedynie precyzować okoliczności niejasne wynikające wprost z całościowej treści oferty (KIO 1895/17 wyrok z dnia 25.09.2017r.).
Ponieważ szczegółowy OPZ wraz z kalkulacją ceny oferty załączony do oferty Wykonawcy jest jej częścią, zbadano możliwość zastosowania art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy. Jednak w toku oceny i badania oferty i załączników do niej stwierdzono niemożność poprawienia innych omyłek. W kosztorysie ofertowym skalkulowano bowiem cenę całego kompletu ww. zestawu zabawowego i dokonanie poprawek (umniejszenie zakresu) uniemożliwia przeliczenie ceny tej pozycji kosztorysowej, gdyż kalkulacja ta nie zawiera wyszczególnienia poszczególnych asortymentów zestawu zabawowego. Omyłki te są istotne, ich poprawienie spowodowałoby zmianę treści oferty, a więc Zamawiający zgodnie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy zobowiązany był do jej odrzucenia i unieważnienia postępowania na podst. art. 255 pkt 2) ustawy, gdyż jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261362,38 PLN

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.