Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107236/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00124872/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa siedziby SPRiTS w Wyszkowie- etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDITRANS OSTROŁĘKA" STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W OSTROŁĘCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki, 49
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@meditrans.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.meditrans.ostroleka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/meditrans_ostroleka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa siedziby SPRiTS w Wyszkowie- etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f43999-9da6-4314-84ee-c4784f553c93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039415/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa siedziby SPRiTS w Wyszkowie - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPRiTS.T.262.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa siedziby SPRiTS w Wyszkowie- etap II” na terenie obejmującym działki nr 4773/2, 4772/2, 4771/14 położonym przy ul. Pułtuskiej 23 w Wyszkowie. Przedmiotowe postępowanie obejmuje przygotowanie terenu pod budowę, rozbiórkę istniejących zabudowań i infrastruktury kolidującej z docelowym zamierzeniem inwestycyjnym, budowę Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 07.03.2025 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 6 999 017,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7458526,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13899738,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych backup na okres 36 miesięcy
- Wykonanie monitoringu przyrodniczego oraz analizy porealizacyjnej przedsięwzięcia p.n. "Budowa przeprawy mostowej przez rzekę Narew wraz z dojazdami"
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta Ostrołęki
- Zakup 1 używanego pojazdu mechanicznego - ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Budowa świetlicy w m. Dobieszewo w Gminie Dębnica Kaszubska
- MODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY MSZANA DOLNA"
- Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych ZS CKR Sichów Duży na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Remont świetlicy w Kiełczynku
- "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Przedszkola Miejskiego nr 4 w Iławie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.