Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00124063/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143437 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące naprawy pojazdów i maszyn znajdujących się na wyposażeniu ABRUKO Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ABRUKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 78
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 674-11-41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abruko@abruko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.abruko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://abruko.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi drogowe, komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące naprawy pojazdów i maszyn znajdujących się na wyposażeniu ABRUKO Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acb2be15-e9f0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu napraw bieżących pojazdów i maszyn oraz ich podzespołów (w tym regeneracji podzespołów)
w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów i maszyn będących na ewidencji ABRUKO Sp. z o.o.
Zamawiający określa dla potrzeb zamówienia, w szczególności w celu porównania ofert , w trakcie obowiązywania umowy, wykonanie napraw pojazdów i maszyn o łącznej pracochłonności 1 300 rbh i wartość materiałów (części zamiennych ) w wysokości 85 000 zł netto.
Podane powyżej ilości napraw stanowią wielkość szacunkową, rzeczywiste ilości napraw pojazdów/maszyn mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie służą z tego tytułu roszczenia. Ostateczna kwota wynagrodzenia Wykonawcy zależeć będzie od wartości faktycznie zrealizowanych napraw. Naprawy bieżące będą wynikać z różnych aspektów użytkowania pojazdów i maszyn , nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju – grupy uszkodzeń (niesprawności).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
| 2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów
- Usługi tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Władysławowo w 2026 r. w formie: 1. schroniska dla osób bezdomnych 2. schroniska wraz z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA INWESTYCJI PN: "TERMOMODERNIZACJA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU OSP W CHŁAPOWIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ ROZBIÓRKĄ, PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ"
- Sukcesywne dostawy środków czystości - płyny, mleczka, żele wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w COS-OPO Władysławowo - postępowanie ponowne
- Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep, ciągników, rębaka, kosiarek, zamiatarek oraz frezu będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep ciężarowych, ciągników, przyczep, rębaka, kosiarek, zamiatarek będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa samochodów ciężarowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





