Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115170/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju napędowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 16
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10597381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju napędowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59486032-3da2-43dc-b769-486220229324
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057139/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju napędowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.2.24.242.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego (ON) w ilości szacunkowej ok. 32 000 litrów realizowane poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty określonej jako maksymalna wartość umowy brutto z zastrzeżeniem postanowień waloryzacyjnych określonych w umowie.
2.Miejscem realizacji dostaw będzie stacja paliw Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3.Paliwo będzie tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
4.W przypadku braku możliwości zatankowania samochodów wymienionych w ustępie poprzedzającym na stacji paliw należącej do Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, zobowiązując się jednocześnie do pokrycia ewentualnej różnicy w cenie paliwa wynikającej z tankowania na dowolnej wybranej przez Zamawiającego stacji paliw.
5.Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2023.1314 t.j.). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde żądanie Zamawiającego.
6.Stacja paliw Wykonawcy musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2023.1707).
7.Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić tankowanie pojazdów Zamawiającego poza kolejnością, codziennie, również w dni świąteczne i wolne od pracy, co najmniej w godzinach 6-22 lub przez całą dobę.
8.Tankowanie będzie realizowane na zasadzie rozliczeń bezgotówkowych w sposób umożliwiający prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów (z podaniem numeru rejestracyjnego, daty i miejsca tankowania oraz ilości pobranego paliwa) np. poprzez wpis na karcie drogowej pojazdu z dołączeniem dokumentu WZ podpisanego przez wydającego oraz pobierającego paliwo.
9. Sprzedaż paliw będzie dokonywana w cenach detalicznych obowiązujących w dniu tankowania paliwa na stacji, pomniejszonych o określone upusty (rabaty), z zastrzeżeniem, że Wykonawca zagwarantuje stałość rabatu przez cały okres obowiązywania umowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego do wskazania dostawcy paliw i podania źródła informacji o cenach, w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli cen paliw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189715,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190502,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189715,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-OIL Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272304793
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO - OIL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKO - OIL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189715,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup z dostawą agregatów prądotwórczych
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Realizacja programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu wieluńskiego w zakresie zadań własnych-zakup i dostawa namiotów pneumatycznych z klimatyzacją i ogrzewaniem.
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- Dostawa paliwa w 2026 roku do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Kolno
- Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





