eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › Instalacja paneli fotowoltaicznych, zakup i instalacja 2 ławek solarnych, ogródka meteo, edukacyjnej turbiny wiatrowej w Szkole Podstawowej w Cerekwicy.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143164 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja paneli fotowoltaicznych, zakup i instalacja 2 ławek solarnych, ogródka meteo, edukacyjnej turbiny wiatrowej w Szkole Podstawowej w Cerekwicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokietnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Golęcińska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rokietnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 89 60 601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rokietnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rokietnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja paneli fotowoltaicznych, zakup i instalacja 2 ławek solarnych, ogródka meteo, edukacyjnej turbiny wiatrowej w Szkole Podstawowej w Cerekwicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b8cb22d-db17-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002773/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 "Fabryka ekologów - edukacyjne labolatorium w Szkole Podstawowej w Cerekwicy w ramach zadania pn. Budowa Szkoły Podstawowej w Cerekwicy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Fabryka Ekologów" – edukacyjne laboratorium w Szkole Podstawowej w Cerekwicy w ramach zadania pn. Budowa Szkoły Podstawowej w Cerekwicy dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 4 „Środowisko”, Działanie 4.5 „Ochrona przyrody”, Poddziałanie 4.5.4 „Edukacja ekologiczna”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103818/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136405,29 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu szkoły wraz z urządzeniem pomiarowym pozwalającym dla celów edukacyjnych wskazywać uzyskaną z tego źródła energię.
1. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie ok. 40 modułów paneli fotowoltaicznych o mocy 320 Wp każdy. Łącza moc instalacji wynosi PV ~12,0 kWp. Panele zostały zaprojektowane na stropodachu budynku szkoły zgodnie z zamiennym projektem zagospodarowania terenu oraz projektem wykonawczym branży IE montaż paneli na konstrukcji balastowej,
2. wyposażenie w falownik 3-fazowy o mocy powyżej 10,0 kW,
3. dla zapewnienia odpowiednich parametrów instalacji przewidziano wyposażenie w moduły optymalizacji,
4. ułożenie połączeń wyrównawczych,
5. przyłączenie okablowania.
Przed rozpoczęciem prac należy sporządzić projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, należy uzyskać wymagane warunki przyłączeniowe oraz wykonać uzgodnienia i uzyskać akceptację projektu ze strony inwestora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 82800,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i instalacja urządzeń edukacyjno – aktywizujących pokazujących wykorzystanie sił przyrody do produkcji energii ( 2 ławki solarne, ogródek meteo, edukacyjna turbina wiatrowa)
Ławki solarne
Ławki (2 szt.) muszą być wyposażone w panele fotowoltaiczne do ładowania sprzętu mobilnego (poprzez gniazda USB, ładowarki indukcyjne i zasilania hot spotów Wi-Fi).
Ogródek meteo
Ogródek meteorologiczny (1 kpl) stanowiący przedmiot zamówienia składa się z:
 klatki meteorologicznej dydaktycznej z dedykowanym statywem na instrumenty pomiarowe, osadzonej na stalowym stojaku z możliwością skrócenia go do żądanej wysokości (wzrostu dzieci), łatwej w montażu (15-20 min), nie wymagającej betonowania – system solidnych odciągów,
 barometru mechanicznego tarczowego (aneroidu) z mechanizmem puszki próżniowej (odkształcanie w zależności od zmian ciśnienia),
 termometru mechanicznego tarczowego, wykorzystującego rozszerzalność́ cieplną ciała stałego – blaszki bimetalicznej,
 higrometru mechanicznego tarczowego, działającego poprzez zmianę objętości (długości) czujnika w zależności od zmian wilgotności względnej powietrza,
Zamawiana turbina wiatrowa 80 W – 100 W (1 szt.) wyposażona jest w regulator ładowania 12 V, akumulator, wyświetlacz led podający aktualną moc uzyskiwaną z turbiny, lampę LED 10 W, ładowarkę telefonu zasilana turbiną wiatrową i tablicę informacyjną. Konstrukcja montażowa jest aluminiowa o wysokości 300-350 cm n.p.t. (razem z turbiną

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki

4.5.5.) Wartość części: 67527,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKADEMIA SŁOŃCA Krzysztof Frąszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301325203

7.3.3) Ulica: Św. Czesława 8/13

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-575

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49323,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86496,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49323,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMARTTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365453865

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 48

7.3.4) Miejscowość: Krzepice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-160

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49323,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.