eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont cząstkowy chodników 2022/2023 Zachód

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy chodników 2022/2023 Zachód

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy chodników 2022/2023 Zachód

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-183f18ce-a514-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089959/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.271.12.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325194,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie chodników na terenie zachodniej części Rzeszowa w ramach którego będą prowadzone prace polegające na wymianie nawierzchni chodnika, przełożeniu nawierzchni chodnika, wymianie i przełożeniu krawężników i obrzeży oraz wszelkie prace towarzyszące w ilości niezbędnej dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zacięcie krawędzi – 84 m
2) Rozebranie podbudowy z betonu – 150 m2
3) Rozebranie podbudowy z kruszywa – 150 m2
4) Rozebranie obrzeży betonowych – 90 mb
5) Rozebranie krawężników – 165 mb
6) Rozebranie chodników – 125 m2
7) Rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych – 50 m2.
8) Koryta wykonywane mechanicznie – 240 m2
9) Profilowanie i zagęszczanie podłoża – 300 m2
10) Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku – 300 m2
11) Ułożenie podsypki cementowo piaskowej – 100 m2.
12) Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia – 600 m2
13) Wykonanie podbudowy z betonu – 300 m2
14) Przełożenie obrzeży betonowych –150 mb
15) Przełożenie krawężników - 350 mb
16) Przełożenie chodników z płytek betonowych o wym. 50x50x7 – 50 m2
17) Przełożenie chodników z kostki brukowej – 700 m2.
18) Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej – 360 m2
19) Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej kostka zamawiającego – 40 m2
20) Przełożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych, wym. 60x40x10 – 70 m2
21) Przełożenie odwodnienia liniowego – 25 mb.
22) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych, wym. 60x40x10 cm – 100 m2
23) Ustawienie obrzeży betonowych - 420 mb
24) Ustawienie krawężników – 330 mb
25) Wykonanie chodników z kostki brukowej – 400 m2
26) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych wym. 60x40x10 cm – 80 m2
27) Wykonanie chodników z płytek betonowych 50 cm *50 cm –30 m2
28) Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej. – 80 m2
29) Wykonanie nawierzchni z GEOKRATY – 40 m2
30) Ułożenie korytek ściekowych – 20 mb
31) Ułożenie odwodnienia liniowego – 20 mb
32) Wykonanie cieku z kostki brukowej – 20 mb
33) Plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy, skarp i zieleńców wraz z obsianiem trawą – 50 m2
34) Regulacja pionowa zaworów wodociągowych – 1 szt
35) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, teletechnicznych, - 1 szt
36) Regulacja pionowa włazu kanałowego, - 1 szt
37) Regulacja włazu kanałowego w raz z wymianą oraz wpustu ściekowego – 2 szt
38) Zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną – 15 mb.
39) Demontaż i montaż znaków drogowych pionowych – 5 szt
40) Aktualizacja mapy zasadniczej – 2 szt
41) Przekruszenie gruzu do frakcji 63 mm – 10 m3
42) Roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypu w razie potrzeby dowóz gruntu nasypowego wraz z jego wbudowaniem i zagęszczeniem. – 50 m3
43) Transport materiałów budowlanych – 30 m3

UWAGA!
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały okres wykonywania umowy łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu umowy, na poziomie co najmniej 10%.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa :

1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, załącznik – Opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. (dostępne w oddzielnych plikach).
2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.

Ilekroć w dokumentacji oraz odpowiedziach na pytania jest mowa o normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów oraz usług o cechach równoważnych do opisywanych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie tj. do dnia 1.04.2022 r. godz. 10:00 złożono 3 oferty, których ceny przedstawiały się następująco: 812 265,60 zł; 993 525,74 zł; 1 038 594,78 zł. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 399 988,62 zł.
Po dokonaniu poprawy oczywistych omyłek rachunkowych w ofercie nr 1 (KAPS PODKARPACIE), ofertą najkorzystniejszą cenowo stała się oferta nr 2 (PPUH Remontpiec).
Ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.