eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przeprowadzenie szkoleń dla studentów, kadry dydaktycznej oraz pracowników administracji PWSZ w Suwałkach w ramach projektu Zintegrowany Program Uczelni II na rzecz Rozwoju Regionalnego



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143087 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla studentów, kadry dydaktycznej oraz pracowników administracji PWSZ w Suwałkach w ramach projektu Zintegrowany Program Uczelni II na rzecz Rozwoju Regionalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 562 84 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsz.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://bip.pwsz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń dla studentów, kadry dydaktycznej oraz pracowników administracji PWSZ w Suwałkach w ramach projektu Zintegrowany Program Uczelni II na rzecz Rozwoju Regionalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64491c17-bd23-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012695/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla studentów, kadry zarządzającej, pracowników administracji oraz kadry dydaktycznej PWSZ w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zintegrowany Program Uczelni II na rzecz Rozwoju Regionalnego nr. POWR.03.05.00-00-ZR02/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064871/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3730.04.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 136019,64 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68449,39 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń - SOLIDWORKS Zaawansowane modelowanie złożeń, SOLIDWORKS COMPOSER, SOLIDWORKS CAM Frezowanie, SOLIDWORKS Simulation Statyka, SOLIDWORKS Flow Simulation, SOLIDWORKS Monition
Szkoleniem objęta będzie kadra dydaktyczna PWSZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, maksymalnie w terminie do 31.12.2021 r.
Zakres szkoleń:
Uczestnik szkolenia powinien nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do samodzielnej pracy w programie SOLIDWORKS CAD, SOLIDWORKS CAM, SOLIDWORKS CAE i PDM
Zadania obejmuje organizację 6 poniższych szkoleń:
1. SOLIDWORKS Zaawansowane modelowanie złożeń,
2. SOLIDWORKS COMPOSER,
3. SOLIDWORKS CAM Frezowanie,
4. SOLIDWORKS Simulation Statyka,
5. SOLIDWORKS Flow Simulation,
6. SOLIDWORKS Monition.
Po ukończeniu szkoleń uczestnik zdaje egzaminy i otrzymuje certyfikaty ukończenia poszczególnych szkoleń.

Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 5 szkoleń 2 - dniowych - po 16 godzin i 1 szkolenie 3 dniowe – 24 godziny. Każde ze szkoleń powinno odbywać się dzień po dniu (tj. 1 szkolenie – 2 kolejne dni). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Terminy zajęć będą ustalone z uczestnikiem. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałk.

Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: przeprowadzenie opisanych powyżej certyfikowanych szkoleń przez doświadczonych i certyfikowanych trenerów, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, egzaminy certyfikujące i wydanie certyfikatów, zapewnienie odpowiedniego miejsca, sprzętu i oprogramowania do przeprowadzenia szkolenia.

Każde z 6 szkoleń (5 wyjazdów po 2 dni, 1 wyjazd - 3 dniowy) obejmuje dodatkowo:
- 13 noclegów,
- 13 obiadów i 13 kolacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia - Projektowanie i skład publikacji / Operator DTP.
Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PWSZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, maksymalnie w terminie do 31.12.2021 r.

Zakres szkolenia:
Uczestnik szkolenia powinien nabyć umiejętności w zakresie zasad i technik pracy z programami Adobe niezbędnymi do pracy przy projektowaniu i składzie publikacji DTP (komputerowym przygotowaniem do druku): Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign.

Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu potwierdzającym ukończenie szkolenia.

Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 35 h, szkolenie 5 –dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.

Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem.

Szkolenie 35 h- 5 dniowe dodatkowo obejmuje:
- 5 noclegów,
- 5 obiadów i 5 kolacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3676,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia - Bezpieczeństwo systemów w domenie Active Directory Windows Server 2012 R2.
Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PWSZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, maksymalnie w terminie do 31.12.2021 r.

Zakres szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i nabycie przez Uczestnika umiejętności z zakresu zabezpieczania dostępu do danych i usług w środowisku opartym o system Windows Server 2012R2, zabezpieczania ról serwerowych, konfiguracji PKI, bezpiecznego dostępu do środowiska, zabezpieczania danych.
Program szkolenia powinien obejmować:
1. Wprowadzenie do bezpieczeństwa systemów Microsoft
2. Planowanie i konfigurowanie strategii autoryzacji i uwierzytelniania
3. Zabezpieczanie serwerów Windows Server 2012
4. Zabezpieczanie usługi Active Directory
5. Konfigurowanie bezpiecznego dostępu do plików (DAC)
6. Instalacja, konfigurowanie i zarządzanie urzędem certyfikacji (Certification Authority)
7. Konfiguracja, dostarczanie i zarządzanie certyfikatami
8. Encrypted File System (EFS) - planowanie, wdrażanie i rozwiązywanie problemów
9. Bezpieczna transmisja danych
10. Zabezpieczanie zdalnego dostępu
11. Wdrażanie WSUS

Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu potwierdzającym ukończenie szkolenia.

Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 35 h, szkolenie 5 –dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.

Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez doświadczonego eksperta, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem.

Szkolenie 35 h- 5 dniowe dodatkowo obejmuje:
- 5 noclegów
- 5 obiadów i 5 kolacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4516,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia - Certyfikacja Veeam Certified Engineer (VMCE).
Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PWSZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, maksymalnie w terminie do 31.12.2021 r.

Zakres szkolenia:
Certyfikacja Veeam Certified Engieer (VMCE) - zaawansowane szkolenie z zakresu instalacji i konfiguracji Veean Backup Replication oraz Veeam ONE, przeznaczone dla inżynierów pre sales, sprzedaży, administratorów backupu środowisk Vmware, HyperV. Szkolenie przygotowuje do egzaminu Veeam Certified Engineer. Uczestnik szkolenia powinien nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu podniesienia swojej produktywności, zmniejszenia kosztów operacyjnych, zwiększenia potencjału do rozwoju personalnego i zdobycia uznania wśród klientów i pracodawców. Po ukończeniu kursu Veeam Certified Engineer (VMCE), uczestnik będzie mógł: w pełniejszym zakresie wykorzystywać funkcjonalność rozwiązań Veeam, efektywniej identyfikować i rozwiązywać problemy.

Program szkolenia powinien obejmować:
1. Wprowadzenie do kursu
2. Omówienie portfolio produktów Veeam
3. Wdrożenia
4. Początkowa konfiguracja
5. Ochrona
6. Weryfikacja
7. Odtwarzanie całych maszyn wirtualnych
7. Odtwarzanie obiektów
8. Zaawansowana ochronna danych
9. Cechy i funkcje oprogramowania Veeam ONETM
10. Warianty produktów
11. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów

Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu o ukończeniu autoryzowanego kursu.

Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 24 h, szkolenie 3 –dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.

Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez autoryzowanego wykładowcę Veem, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem.

Szkolenie 24 h – 3 dniowe dodatkowo obejmuje:
- 3 noclegi,
- 3 obiady i 3 kolacje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4346,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia - Next Generation Firewall Bootcamp.
Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PWSZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, maksymalnie w terminie do 31.12.2021 r.
Zakres szkolenia:
Szkolenie Next Generation Firewall Bootcamp powinno być zaawansowanym szkoleniem technologicznym i produktowym. Na kursie powinna być przekazana wiedza potrzebna do konfigurowania i zarządzania urządzeniami Cisco ASA, konfiguracji Context Directory Agent (CDA), instalowania i konfigurowania Cisco Firepower Threat Defense (FTD). Uczestnik szkolenia powinien nabyć wiedze i umiejętności na poziomie certyfikacji CCNA (Cisco Certigfied Network Associate) oraz wiedzę i umiejętności na poziomie certyfikacji CCNA Security (Cisco Certified Network Associate Security).

Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu o ukończeniu autoryzowanego kursu.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 40 h, szkolenie 5–dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez autoryzowanego wykładowcę, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem.

Szkolenie 40 h – 5 dniowe dodatkowo obejmuje:
- 5 noclegów,
- 5 obiadów i 5 kolacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13932,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia Audyt energetyczny
Szkoleniem objęci będą studenci 4 ostatnich semestrów studiów na kierunku Budownictwo. Łącznie zrealizowane zostaną 3 edycje szkolenia w terminach: 09.2021-06.2022 oraz 2 edycje w terminie 10.2022-03.2023, w każdej edycji weźmie udział 5 osób, łącznie szkolenie ukończy 15 osób. Łączny maksymalny okres realizacji szkoleń wynosi 21 miesięcy nie później niż do 31.03.2023 r.
Zakres szkolenia:
Uczestnik szkolenia powinien nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie niezbędnym do sporządzania audytów termomodernizacyjnych i remontowych budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.
Program szkolenia- zajęcia teoretyczne i praktyczne, powinien obejmować:
- Audyty energetyczne i remontowe podstawy prawne, procedura ich wykonania.
- Propozycje działań modernizacyjnych w budynkach.
- Audyty energetyczne - wprowadzenie do ćwiczeń, wykonanie przykładowego audytu energetycznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Audytorze OZC i arkuszu excel, w zakresie: opisu stanu istniejącego, poprawy izolacyjności cieplej ścian zewnętrznych, dachu, okien w lokalach i na klatkach schodowych, modernizacji instalacji c.o. i c.w.u., wyliczenia premii termomodernizacyjnej.
- Audyt remontowy - wprowadzenie do ćwiczeń i wykonanie przykładowego audytu remontowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Audytorze OZC i arkuszu excel w z akresie: j.w. oraz modernizacji instalacji c.o. i c.w.u. remontu klatki schodowej wymiany instalacji elektrycznej, wyliczenia premii remontowej.

Szkolenie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym oraz uzyskaniem certyfikatu uprawniającego do wykonywania audytów energetycznych.
Szkolenie powinno obejmować 1 przerwę kawową w każdym dniu szkolenia oraz lunch dla każdego uczestnika w każdym dniu szkolenia.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 24 h w ciągu 3 kolejnych dni. Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Zajęcia muszą odbywać się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć na kierunku Budownictwo. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałk.
Koszt udziału w szkoleniu ma w szczególności obejmować: opisane powyżej szkolenie certyfikowane wraz przerwami kawowymi oraz lunchem każdego dnia szkolenia dla każdego uczestnika, egzamin, wydanie certyfikatu, udostępnienie sali szkoleniowej oraz sprzętu wraz z oprogramowaniem.
Szkolenie 24 h – 3 dni, obejmuje dodatkowo
- 3 noclegi dla każdego uczestnika;
- 3 kolacje dla każdego uczestnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 28925,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10805,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10805,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DPS Software Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511634331

7.3.3) Ulica: Marynarska 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-674

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10805,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 10.06.2021 r. do godz. 10:00 na część 2 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 2 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 10.06.2021 r. do godz. 10:00 na część 3 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 10.06.2021 r. do godz. 10:00 na część 4 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 4 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 10.06.2021 r. do godz. 10:00 na część 5 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 5 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 10.06.2021 r. do godz. 10:00 na część 6 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 6 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.