Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333123/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00342246/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Zamość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Zamość
1.5.2.) Miejscowość: Stary Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-417
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@staryzamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7093cc5-2bc9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyfrowa Gmina” - projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V: Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.2710.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123757,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - dostawa i montaż, wdrożenie sprzętu komputerowego, sieciowego i oprogramowania wraz z modernizacją i rozbudową wewnętrznej sieci LAN1. Zamówienie w zakresie części 1 obejmuje:
a) zakup, dostawę i montaż, wdrożenie sprzętu komputerowego, sieciowego i oprogramowania wraz z modernizacją i rozbudową wewnętrznej sieci LAN, ubezpieczenie sprzętu w ramach projektu "Cyfrowa Gmina". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku załącznik nr 1a do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ,
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022 r., nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy.
3. Miejsce dostawy i odbioru faktycznego – siedziba Zamawiającego.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 76415,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - dostawa i montaż, wdrożenie serwera i kopii zapasowej.1. Zamówienie w zakresie części 2 obejmuje:
a) zakup, dostawę i montaż, wdrożenie serwera i kopii zapasowej, ubezpieczenie sprzętu w ramach projektu "Cyfrowa Gmina". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku załącznik nr 1b do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem nr 1b do SWZ,
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022 r., nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy.
3. Miejsce dostawy i odbioru faktycznego – siedziba Zamawiającego .
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 47342,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj, do dnia 15.09.2022 r. do godziny 12:00 na część 1wpłynęły ofert:
1) CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom - cena ofertowa brutto: 107 526,60 zł
2) KOMPAS Wójcik, Pastusiak Spółka jawna ul. Długa 5, 20-346 Lublin - cena ofertowa brutto: 108 729,54 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi 146 890,64 zł brutto w tym na część 1 : 89 193,02 zł brutto.
Wobec faktu, że oferta z najniższą ceną w części 1 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107526,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108729,54 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj, do dnia 15.09.2022 r. do godziny 12:00 na część 2 wpłynęły ofert:
1) KOMPAS Wójcik, Pastusiak Spółka jawna, ul. Długa 5, 20-346 Lublin - cena ofertowa w złotych brutto: 63 341,31 zł
2) Miecz Net Karol Labe, 41-250 Czeladź ul Mieczyków 14a - cena ofertowa w złotych brutto: 70 958,70 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi 146 890,64 zł brutto w tym na część 2: 57 697,62 zł brutto.
Wobec faktu, że oferta z najniższą ceną w części 2 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63341,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70958,70 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.