eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiesiekierzORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 318 03 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@biesiekierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.biesiekierz.eu/bip/index.php?id=165

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ośrodek Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3d3002f-a85a-4ffa-929b-30bcc3d7f755

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017429/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja zajęć aktywizujących w CAiWS w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3d3002f-a85a-4ffa-929b-30bcc3d7f755

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych). Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”). Zamawiający przekazuje link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia w Zał. Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych u Zamawiającego jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 13. Inspektorem ochrony danych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu jest Pani Ewa Główczyk-Kowalczyk. Do kontaktu z inspektorem ochrony danych w OPS służy następujący adres e - mail ops@biesiekierz.eu oraz numer telefonu: /94/ 318 03 16. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia "ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS". Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być także podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, informatyczne a także organy władzy publicznej, które na mocy odrębnych przepisów są uprawnione do dostępu do dokumentacji niniejszego postepowania. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy nie krócej jednak niż przez okres przechowywania wynikający dla tego postępowania z przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana/y/ do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
CND RODO OGRANICZENIA STOSOWANIA

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Cd RODO OBOWIĄZEK
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;

RODO OGRANICZENIA STOSOWANIA
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PS.271.2.2025.JJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
Część I Prowadzenie zajęć ogólnousprawniających dla seniorów
Przedmiotem zamówienia w części I jest prowadzenie zajęć ogólnousprawniających dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Zajęcia realizowane będą z uwzględnieniem elementów treningu zdrowotnego typu:
a) nordic walking,
b) taniec,
c) joga,
d) pilates,
e) aerobic,
f) zdrowy kręgosłup, zdrowe ciało.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

98330000-5 - Usługi zapewnienia komfortu fizycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca za złożoną ofertę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Oferowana cena oferty brutto max 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć max 30 pkt
3) Podmioty Ekonomii Społecznej max 5 pkt
4) Aspekt społeczny max 5 pkt
KRYTERIUM „CENA OFERTY BRUTTO” (C) – 60 pkt
W kryterium „cena oferty brutto” ocenie podlegać będzie cena oferty brutto zaoferowana przez Wykonawcę za realizację przedmiotu zamówienia.
W kryterium „cena oferty brutto”, oferta z najniższą ceną, otrzyma maksymalną liczbę punktów, a
pozostałe proporcjonalnie mniej, przy zastosowaniu wzoru:

wartość punktowa oferty (C) = CN/COB x 60

gdzie :
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę,
CN - najniższa zaoferowana cena,
COB - cena oferty badanej.
Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „cena oferty brutto” wynosi 60 pkt.

KRYTERIUM ,,DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” (DZ) – 30 pkt
Dla Części I
Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć ogólnousprawniających z uwzględnieniem elementów treningu zdrowotnego (instruktora aerobiku /trener personalny/ jogi / strechingu/ gimnastyki / instruktora zajęć „zdrowy kręgosłup”).
W kryterium „doświadczenie zawodowe” Zamawiający oceni oferty wg następujących zasad:
1) Doświadczenie zawodowe pierwszej osoby skierowanej do realizacji zamówienia
• do 1 roku włącznie otrzyma 0 pkt;
• od 1 roku do 2 lat włącznie otrzyma 7,5 pkt;
• powyżej 2 lat otrzyma 15 pkt.
2) Doświadczenie zawodowe drugiej osoby skierowanej do realizacji zamówienia
• do 1 roku włącznie otrzyma 0 pkt;
• od 1 roku do 2 lat włącznie otrzyma 7,5 pkt;
• powyżej 2 lat otrzyma 15 pkt.

Punkty przyznawane za doświadczenie zawodowe poszczególnym osobom w tej części podlegają zsumowaniu. Ostateczną liczbę punktów w tej kategorii stanowi suma punktów uzyskanych przez osoby skierowane do realizacji zamówienia.
W kryterium „doświadczenie zawodowe” oferta może otrzymać maksymalnie 30 punktów.

Uwaga: Gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ) liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi Zamawiający przyjmie jako doświadczenie do 1 roku włącznie i przyzna Wykonawcy 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty Społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
Część II Prowadzenie warsztatów zajęciowych
1) Przedmiotem zamówienia w części II jest prowadzenie warsztatów zajęciowych dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Warsztaty zajęciowe mają na celu rozwijanie umiejętności i zainteresowań seniorów.
2) Rodzaje i tematyka warsztatów zajęciowych:
a) warsztaty rękodzielnicze obejmujące m.in. decoupage, scrapbooking, tworzenie ozdób okazjonalnych- sezonowych, kartek okolicznościowych;
b) warsztaty plastyczne obejmujące m.in. plener malarski, malowanie na szkle, malowanie kubków i talerzyków, malowanie pisanek,
c) carving- rzeźbieniu nożami w owocach i warzywach;
d) warsztaty ogrodniczo – florystyczne obejmujące m.in. tworzenia kompozycji kwiatowych, zakładanie ogródków w donicach.
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 100 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 25 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca za złożoną ofertę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Oferowana cena oferty brutto max 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć max 30 pkt
3) Podmioty Ekonomii Społecznej max 5 pkt
4) Aspekt społeczny max 5 pkt
KRYTERIUM „CENA OFERTY BRUTTO” (C) – 60 pkt
W kryterium „cena oferty brutto” ocenie podlegać będzie cena oferty brutto zaoferowana przez Wykonawcę za realizację przedmiotu zamówienia.
W kryterium „cena oferty brutto”, oferta z najniższą ceną, otrzyma maksymalną liczbę punktów, a
pozostałe proporcjonalnie mniej, przy zastosowaniu wzoru:

wartość punktowa oferty (C) = CN/COB x 60

gdzie :
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę,
CN - najniższa zaoferowana cena,
COB - cena oferty badanej.
Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „cena oferty brutto” wynosi 60 pkt.

KRYTERIUM ,,DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” (DZ) – 30 pkt

Dla Części II
Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu warsztatów zajęciowych ( np. instruktora prowadzącego warsztaty rękodzielnicze/plastyczne/carvingu/warsztaty ogrodniczo-florystyczne lub pokrewne).
W kryterium „doświadczenie zawodowe” Zamawiający oceni oferty wg następujących zasad:
3) Doświadczenie zawodowe pierwszej osoby skierowanej do realizacji zamówienia
• do 1 roku włącznie otrzyma 0 pkt;
• od 1 roku do 2 lat włącznie otrzyma 7,5 pkt;
• powyżej 2 lat otrzyma 15 pkt.
4) Doświadczenie zawodowe drugiej osoby skierowanej do realizacji zamówienia
• do 1 roku włącznie otrzyma 0 pkt;
• od 1 roku do 2 lat włącznie otrzyma 7,5 pkt;
• powyżej 2 lat otrzyma 15 pkt.

Punkty przyznawane za doświadczenie zawodowe poszczególnym osobom w tej części podlegają zsumowaniu. Ostateczną liczbę punktów w tej kategorii stanowi suma punktów uzyskanych przez osoby skierowane do realizacji zamówienia.
W kryterium „doświadczenie zawodowe” oferta może otrzymać maksymalnie 30 punktów.

Uwaga: Gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ) liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi Zamawiający przyjmie jako doświadczenie do 1 roku włącznie i przyzna Wykonawcy 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty Społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.

Część III Spotkania, konsultacje profilaktyczno-zdrowotne
1) Przedmiot zamówienia w części III obejmuje organizację i przeprowadzenie cyklu spotkań edukacyjnych z zakresu profilaktyki zdrowotnej i promocji zdrowego stylu życia m.in. zdrowe odżywianie, profilaktyka chorób cywilizacyjnych, aktywność fizyczna a zdrowie, zasady pierwszej pomocy dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością.
2) Zajęcia winny być prowadzone przez wykwalifikowany personel specjalistyczny w tym pielęgniarkę, dietetyka lub innych specjalistów zgodnie z tematyką spotkań.
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 25 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca za złożoną ofertę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Oferowana cena oferty brutto max 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć max 30 pkt
3) Podmioty Ekonomii Społecznej max 5 pkt
4) Aspekt społeczny max 5 pkt
KRYTERIUM „CENA OFERTY BRUTTO” (C) – 60 pkt
W kryterium „cena oferty brutto” ocenie podlegać będzie cena oferty brutto zaoferowana przez Wykonawcę za realizację przedmiotu zamówienia.
W kryterium „cena oferty brutto”, oferta z najniższą ceną, otrzyma maksymalną liczbę punktów, a
pozostałe proporcjonalnie mniej, przy zastosowaniu wzoru:

wartość punktowa oferty (C) = CN/COB x 60

gdzie :
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę,
CN - najniższa zaoferowana cena,
COB - cena oferty badanej.
Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „cena oferty brutto” wynosi 60 pkt.

KRYTERIUM ,,DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” (DZ) – 30 pkt

Dla Części III
Doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji zgodne z tematyką spotkań.

W kryterium „doświadczenie zawodowe” Zamawiający oceni oferty wg następujących zasad:
5) Doświadczenie zawodowe pierwszej osoby skierowanej do realizacji zamówienia
• do 1 roku włącznie otrzyma 0 pkt;
• od 1 roku do 2 lat włącznie otrzyma 7,5 pkt;
• powyżej 2 lat otrzyma 15 pkt.
6) Doświadczenie zawodowe drugiej osoby skierowanej do realizacji zamówienia
• do 1 roku włącznie otrzyma 0 pkt;
• od 1 roku do 2 lat włącznie otrzyma 7,5 pkt;
• powyżej 2 lat otrzyma 15 pkt.

Punkty przyznawane za doświadczenie zawodowe poszczególnym osobom w tej części podlegają zsumowaniu. Ostateczną liczbę punktów w tej kategorii stanowi suma punktów uzyskanych przez osoby skierowane do realizacji zamówienia.
W kryterium „doświadczenie zawodowe” oferta może otrzymać maksymalnie 30 punktów.

Uwaga: Gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ) liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi Zamawiający przyjmie jako doświadczenie do 1 roku włącznie i przyzna Wykonawcy 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty Społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
Część IV Prowadzenie zajęć edukacyjnych
1) Przedmiotem zamówienia w części IV jest prowadzenie zajęć edukacyjnych dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Zajęcia mają na celu rozwijanie umiejętności i zainteresowań osób starszych.
2) Rodzaje i tematyka zajęć edukacyjnych:
a) językowe;
b) szkoła pamięci.
Preferencję tematyczne według zainteresowań uczestników zajęć.
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 50 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 25 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca za złożoną ofertę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Oferowana cena oferty brutto max 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć max 30 pkt
3) Podmioty Ekonomii Społecznej max 5 pkt
4) Aspekt społeczny max 5 pkt
KRYTERIUM „CENA OFERTY BRUTTO” (C) – 60 pkt
W kryterium „cena oferty brutto” ocenie podlegać będzie cena oferty brutto zaoferowana przez Wykonawcę za realizację przedmiotu zamówienia.
W kryterium „cena oferty brutto”, oferta z najniższą ceną, otrzyma maksymalną liczbę punktów, a
pozostałe proporcjonalnie mniej, przy zastosowaniu wzoru:

wartość punktowa oferty (C) = CN/COB x 60

gdzie :
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę,
CN - najniższa zaoferowana cena,
COB - cena oferty badanej.
Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „cena oferty brutto” wynosi 60 pkt.

KRYTERIUM ,,DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” (DZ) – 30 pkt

Dla Części IV
Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć edukacyjnych.

W kryterium „doświadczenie zawodowe” Zamawiający oceni oferty wg następujących zasad:
• oferta, która będzie zawierała „doświadczenie zawodowe” do 1 roku włącznie otrzyma 0 pkt;
• oferta, która będzie zawierała „doświadczenie zawodowe” od 1 roku do 2 lat włącznie otrzyma 15 pkt;
• oferta, która będzie zawierała „doświadczenie zawodowe” powyżej 2 lat otrzyma 30 pkt;


Uwaga: Gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ) liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi Zamawiający przyjmie jako doświadczenie do 1 roku włącznie i przyzna Wykonawcy 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty Społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja zajęć aktywizujących seniorów w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Starych Bielicach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”.
2. CAiWS działa w miejscowości Stare Bielice i ma na celu przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów- osób potrzebująca wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, służy organizacji wolnego czasu w/w osób, ich aktywizacji.
3. W zajęciach aktywizujących udział weźmie 50 uczestników projektu. Uczestnicy projektu będą podzieleni na dwie grupy po ok. 25 osób każda.
4. Zajęcia aktywizujące będą się odbywały w budynku CAiWS w Starych Bielicach.
5. W CAiWS realizowane będą zajęcia dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych tzw. seniorów zgodnie z definicją osoby starszej z ustawy z dnia 11 września 2015 r. o osobach starszych tj. osób, które ukończyły 60 rok życia.
6. Podmiot realizujący usługi opiekuńcze w CAiWS będzie monitorować ich świadczenie i zapewnia ich wysoką jakość, rozumianą przynajmniej jako zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług w Wytycznych EFS Plus.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora osób skierowanych do realizacji usług, upoważnionego do reprezentowania Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu umowy oraz kontaktu z Zamawiającym.
Część V Prowadzenie warsztatów cyfrowych
1) Przedmiotem zamówienia w części V jest prowadzenie warsztatów cyfrowych dla osób starszych 60+ w tym osób z niepełnosprawnością. Zajęcia mają na celu rozwijanie umiejętności i zainteresowań osób starszych.
2) Warsztaty będą obejmowały zagadnienia dotyczące nowych technologii, multimediów, obsługi urządzeń mobilnych, korzystania z e-usług.
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 25 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca za złożoną ofertę może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Oferowana cena oferty brutto max 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć max 30 pkt
3) Podmioty Ekonomii Społecznej max 5 pkt
4) Aspekt społeczny max 5 pkt
KRYTERIUM „CENA OFERTY BRUTTO” (C) – 60 pkt
W kryterium „cena oferty brutto” ocenie podlegać będzie cena oferty brutto zaoferowana przez Wykonawcę za realizację przedmiotu zamówienia.
W kryterium „cena oferty brutto”, oferta z najniższą ceną, otrzyma maksymalną liczbę punktów, a
pozostałe proporcjonalnie mniej, przy zastosowaniu wzoru:

wartość punktowa oferty (C) = CN/COB x 60

gdzie :
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę,
CN - najniższa zaoferowana cena,
COB - cena oferty badanej.
Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „cena oferty brutto” wynosi 60 pkt.

KRYTERIUM ,,DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE” (DZ) – 30 pkt
Dla Części V
Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu warsztatów mających na celu rozwijanie umiejętności
m.in. nowych technologii, multimediów, obsługi urządzeń mobilnych, korzystania z e-usług
(instruktora nowych technologii / trenera kompetencji cyfrowych).

W kryterium „doświadczenie zawodowe” Zamawiający oceni oferty wg następujących zasad:
• oferta, która będzie zawierała „doświadczenie zawodowe” do 1 roku włącznie otrzyma 0 pkt;
• oferta, która będzie zawierała „doświadczenie zawodowe” od 1 roku do 2 lat włącznie otrzyma 15 pkt;
• oferta, która będzie zawierała „doświadczenie zawodowe” powyżej 2 lat otrzyma 30 pkt;

W kryterium „doświadczenie zawodowe” oferta może otrzymać maksymalnie 30 punktów.

Uwaga: Gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ) liczby lat doświadczenia zawodowego osoby świadczącej usługi Zamawiający przyjmie jako doświadczenie do 1 roku włącznie i przyzna Wykonawcy 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmioty Ekonomii Społecznej

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty Społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają następujące WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określone przez Zamawiającego dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca winien przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 20 000,00 PLN obejmujące swoim zakresem w szczególności:
a) odpowiedzialność za szkody w mieniu lub na osobie wyrządzone przez Wykonawcę lub podwykonawców w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z min. sumą gwarancyjną w tym zakresie 20 000,00 PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do
wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że dysponuje:
a) dla części I
co najmniej dwoma osobami, które skieruje do realizacji zamówienia tj. prowadzenia zajęć ogólnousprawniających dla osób starszych 60+, w tym osób z niepełnosprawnością. Skierowane do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać wykształcenie co najmniej średnie i kwalifikacje / certyfikaty / ukończone kursy / ukończone szkolenia adekwatne do rodzaju i tematyki prowadzonych warsztatów. Przed rozpoczęciem zajęć wymagane jest przeprowadzenie wywiadu zdrowotnego z każdą z osób oraz indywidulaną ocenę kondycji fizycznej każdej z osób. Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia musi dostosować prowadzone zajęcia gimnastyczne do możliwości i ograniczeń osób starszych.
b) dla części II
co najmniej dwoma osobami, które skieruje do realizacji zamówienia tj. prowadzenia warsztatów zajęciowych dla osób starszych 60+, w tym osób z niepełnosprawnością. Skierowane do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać wykształcenie co najmniej zawodowe i kwalifikacje / certyfikaty / ukończone kursy / ukończone szkolenia adekwatne do rodzaju i tematyki prowadzonych warsztatów, potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
c) dla części III
co najmniej dwoma osobami, które skieruje do realizacji zamówienia tj. prowadzenia cyklu spotkań edukacyjnych z zakresu profilaktyki zdrowotnej i promocji zdrowego stylu życia. Skierowane do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać wykształcenie co najmniej wyższe I stopnia i kwalifikacje /ukończone kursy/ ukończone szkolenia adekwatne do rodzaju i tematyki prowadzonych spotkań dla osób starszych 60+, w tym osób z niepełnosprawnością.
d) dla części IV
co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia tj. zajęć edukacyjnych dla osób starszych 60+, w tym osób z niepełnosprawnością. Skierowana do realizacji zamówienia osoba musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe I stopnia i kwalifikacje / certyfikaty / ukończone kursy / ukończone szkolenia adekwatne do rodzaju i tematyki prowadzonych zajęć.
e) dla części V
co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia tj. prowadzenia warsztatów cyfrowych dla osób starszych 60+, w tym osób z niepełnosprawnością. Skierowana do realizacji zamówienia osoba musi posiadać wykształcenie co najmniej średnie /specjalności związanej z informatyką, nowoczesnymi technologiami, ICT / IT/ i kwalifikacje / certyfikaty / ukończone kursy /ukończone szkolenia adekwatne do rodzaju i tematyki prowadzonych warsztatów.

2. Zamawiający uzna wskazany warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającymi warunki, o których mowa w ust. 1, wskazanymi w Wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 8 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wszystkie informacje dotyczące wykazu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu zawarte są w Rozdziale XXV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie informacje dotyczące wykazu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarte są w Rozdziale XXV SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY PRZEKAZAĆ/ZŁOŻYĆ:
1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu w zakresie określonym przez Zamawiającego sporządzone na/wg Załącznika nr 3 do SWZ – w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy lub osoby/osób umocowanej/umocowanych do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa oddzielnie każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),
3) Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie jest składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni wykonawcy) – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy)

Wszystkie informacje zawarte są w Rozdziale XX SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

OFERTA WSPÓLNA
Przepisy ustawy Pzp oraz zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (np. spółka cywilna, konsorcjum):
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są stosownie do treści art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ustanowienie pełnomocnika musi być potwierdzone stosownym pełnomocnictwem
lub innym dokumentem (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej) podpisanym przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika umocowanie pełnomocnika
do reprezentowania tych Wykonawców w prowadzonym postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Ofertę składaną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik, który został umocowany do ich reprezentowania.
W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej), z którego wynika umocowanie do samodzielnej reprezentacji.
3. Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wypełniając formularz ofertowy w miejscu do podania danych Wykonawcy należy podać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko dane pełnomocnika.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z ustanowionym pełnomocnikiem.
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) musi złożyć odrębnie oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zgodnie z rozdziałem XX pkt 9 ppkt 1) niniejszej SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3. Na postawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy - wszystkie informacje w Rozdziale XXXII SWZ
4. Strony umowy dopuszczają zmianę umowy w przypadku wystąpienia działania siły wyższej -wszystkie informacje w Rozdziale XXXII SWZ
5. Inne okoliczności uprawniające zmianę umowy:
1) Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
2) Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
4) zwiększenie wynagrodzenia w przypadku zlecenia dodatkowych usług, w przypadku pozyskania dodatkowych środków po otwarciu ofert. Podstawą ustalenia dodatkowego wynagrodzenia jest kalkulacja wykonawcy złożona przed zawarciem umowy.
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy w tym zmiana stawki podatku VAT.
6. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego propozycję zmian leży obowiązek udokumentowania powstałej okoliczności.
7. Zmian umowy strony dokonują w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Strony umowy zobowiązują się wzajemnie informować o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie treści umowy, w tym o dokonaniu zmiany adresu siedziby, pod rygorem uznania wysłania korespondencji listem poleconym pod ostatnio znany adres jako skutecznie doręczonej adresatowi.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl na formularzu ofertowym, zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.