Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i obsługa stoiska infromacyjno-promocyjnego LCPR wraz z degustacją produktów podczas wydarzenia Kaziuku 26.03.2023. w Zielonej Górze - Ochli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381835689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-140
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3267401
1.5.8.) Numer faksu: +48 683207538
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcpr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lcpr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i obsługa stoiska infromacyjno-promocyjnego LCPR wraz z degustacją produktów podczas wydarzenia Kaziuku 26.03.2023. w Zielonej Górze - Ochli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b43890f-bc33-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024732/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowa organizacja i obsługa stoiska infromacyjno-promocyjnego LCPR wraz z degustacją produktów podczas wydarzenia Kaziuku 26.03.2023. w Zielonej Górze - Ochli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu RPLB.01.04.01-08-0002/19, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Działanie 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP – projekty realizowane poza formułą ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego ogłosił postępowanie przetargowe w trybie podstawowym, jednak w wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-54ae8e51-aedb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LCPR.26.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12195,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa obsługa stoiska informacyjno – promocyjnego LCPR w Zielonej Górze wraz z degustacją produktów tradycyjnych i regionalnych podczas wydarzenia - „Kaziuki”, które odbędzie się w Muzeum Etnograficznym w Zielonej Górze - Ochli w dniu 26 marca 2023r. w godzinach ustalonych z Zamawiającym w dniu
poprzedzającym obsługę stoiska w zakresie: przygotowania zewnętrznego stoiska wystawienniczego wraz z aranżacją i zapleczem technicznym, zapewnienie obsługi stoiska, przygotowania degustacji produktów tradycyjnych i regionalnych z terenu województwa lubuskiego dla osób odwiedzających stoisko, a także przygotowania materiałów promocyjnych.
2. Miejsce realizacji usługi – teren Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochla, ul. Muzealna 5 – Zielona Góra, Ochla.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) Transport i przygotowanie zewnętrznego stoiska wystawienniczego wraz z aranżacją, zapleczem technicznym i obsługą.
4. W zakres zamówienia wchodzi:
1) Montaż stoiska promocyjno – informacyjnego w postaci:
a) Namiotu/namiotów łączonych o wymiarach nie mniejszych niż 6 m x 3 m,
b) Stołów cateringowych, rozkładanych w ilości 4 sztuk o wymiarach 180 cm x74 cm x75 cm wraz z pokrowcami w kolorze czarnym,
c) Krzeseł cateringowych, rozkładanych w ilości 4 sztuk powrotny do siedziby Zamawiającego tj. ul. Wyczółkowskiego 2, Zielona Góra.
5. Po stronie Wykonawcy jest przygotowanie stoiska zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, zasadami BHP. Mocowanie konstrukcji możliwe jest do trawiastej nawierzchni.
6. Wykonawca zapewni transport, wyposażenie oraz elementy wchodzące w skład stoiska do siedziby Zamawiającego w terminie ustalonym między Zamawiającym, a Wykonawcą.
7. Aranżacja stoiska: Wystrój stoiska ma być inspirowany folklorem ziem województwa lubuskiego z wykorzystaniem elementów folklorystycznych regionu, produktów tradycyjnych, regionalnych oraz żywych/sztucznych kwiatów nawiązujący do Jarmarku wielkanocnego – Kaziuków. Projekt wystroju stoiska musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Wystrój stoiska powinien uwzględniać następujące elementy:
1) Stoły cateringowe - 2 szt. stołów do degustacji na stoisku promocyjno – informacyjnym o wymiarach 180cmx74cmx75xm wraz z pokrowcami w kolorze czarnym,
2) Stoły cateringowe – 2 szt. do przechowywania materiałów dodatkowych i degustacyjnych w sposób niewidoczny dla odwiedzających stoisko promocyno - informacyjne o wymiarach 180cmx74cmx75xm wraz z pokrowcami w kolorze czarnym,
3) Krzesła cateringowe rozkładane - 4 szt przeznaczone na stoisko promocyjno – informacyjne
4) elementy dekoracyjne inspirowane folklorem województwa lubuskiego oraz nawiązujące do jarmarku wielkanocnego,
5) rollup – 2 szt. informujący o nazwie działania (zgodnie z opisem pkt. 12 ppkt.1))
8. Degustacja:
1) Przygotowanie i przeprowadzenie degustacji produktów tradycyjnych i regionalnych z terenu województwa lubuskiego dla osób odwiedzających stoisko w dniu 26 marca 2023 r. Ilość porcji degustacyjnych ma być nie mniejsza niż 1000 i powinna prezentować minimum cztery branże produktowe po 250 porcji każdej z nich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13714,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13714,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13714,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerrerson's Catering Robert Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9250013882
7.3.3) Ulica: ul.Robotnicza 5
7.3.4) Miejscowość: Przypel
7.3.5) Kod pocztowy: 66-015
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13714,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-26INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego - Zad. 8 - Rozbudowa DW283 w m. Studzieniec polegająca na budowie dwóch zatok autobusowych
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa wystaw, prowadzenie punktu sprzedaży biletów i punktu informacyjnego oraz księgarni w siedzibie głównej Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.
- Szkolenia stacjonarne dla beneficjentów FEDS 2021-2027
- Kompleksowa usługa organizacji Strefy Nauki i Doradztwa podczas V Krajowych Dni Pola Boguchwała 2024 oraz wyposażenia namiotów wystawienniczych.
- DZP.261.16.2024 Kompleksowe przygotowanie i realizacja ceremonii wręczenia nagród w konkursie Nasz projekt eTwinning 2024
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
więcej: Sprzęt wystawowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.