eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. ¦wiêtej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj



Og³oszenie z dnia 2025-03-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. ¦wiêtej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. ¦wiêtej Rodziny SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012045743

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: A.J. Madaliñskiego 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-544

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpitalmadalinskiego.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalmadalinskiego.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. ¦wiêtej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-595fb369-6173-49bf-8b12-3457d71a8f4f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00142875

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00076540/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szpitala

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy zakupowej Marketplanet:
https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl, zak³adki: Korespondencja
2. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2.1. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
2.2. Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
- podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, jako:
1.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
1.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
2.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2.2. Komputer klasy PC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 8GB Ram, procesor Intel I3, system operacyjny - MS Windows 10;
2.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
2.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
2.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
3.1. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Edge lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
3.2. Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exceptionsite
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
3.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
3.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
4. Zamawiaj±cy na podstawie § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,odt, ods, docx, xlsx, pptx, csv, 7z, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie administratorem danych osobowych osób
fizycznych, pozyskanych w trakcie niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególno¶ci danych
osobowych:
- Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
- Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
- pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),obowi±zanym do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. ¦wiêtej Rodziny SPZOZ, 02-544 Warszawa, ul. Antoniego Józefa Madaliñskiego 25, tel. 22 4502200, faks 22 4502264, e-mail sekretariat@szpitalmadalinskiego.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Specjalistycznym im. ¦wiêtej Rodziny jest Marta S³oka, tel. 22 4512604, e-mail iod@szpitalmadalinskiego.pl;
- dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych wymienionych powy¿ej jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- osoby fizyczne wymienione powy¿ej posiadaj± na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotycz±cych, na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, ¿e przetwarzanie danych osobowych ich dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- osobom fizycznym wymienionym powy¿ej nie przys³uguje prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2025/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. ¦wiêtej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z dostaw± niezbêdnych urz±dzeñ. Instalacja zostanie zlokalizowana na dachu budynku A2 o mocy nie mniejszej ni¿ 64,97 kWp. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w za³±czniku nr 1- Programie funkcjonalno - u¿ytkowym instalacji fotowoltaicznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje s³oneczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na wykonan± instalacjê fotowoltaiczn±

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej niezbêdnej do wykonania zamówienia;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c± co najmniej 500.000,00 z³.
2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej niezbêdnej do wykonania zamówienia
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) posiada wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykona³ co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na instalacji dostarczonych przez Wykonawcê urz±dzeñ fotowoltaicznych na dachu budynku o mocy nie ni¿szej ni¿ 60 Kwp ka¿da, wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej, wykonan± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶æ jest krótszy - w tym okresie;
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia okre¶lone przepisami prawa budowlanego, w zakresie projektowania instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, nale¿±c± do w³a¶ciwej miejscowo izby samorz±du zawodowego, udokumentowan± co najmniej 3-letni± praktykê zawodow± oraz do¶wiadczenie w realizacji co najmniej dwóch kompleksowych projektów instalacji fotowoltaicznej o mocy nie ni¿szej ni¿ 60 kWp na dachu budynku.
3) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia okre¶lone przepisami prawa budowlanego, nale¿±c± do w³a¶ciwej miejscowo izby samorz±du zawodowego i posiadaj±c± udokumentowan± co najmniej 3-letni± praktykê zawodow± oraz do¶wiadczenie w realizacji co najmniej dwóch robót w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku.
4) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± do pe³nienia funkcje kierowników robót w bran¿ach: elektrycznej posiadaj±cym odpowiednie uprawnienia okre¶lone przepisami prawa budowlanego, nale¿±cych do w³a¶ciwej miejscowo izby samorz±du zawodowego i posiadaj±c± udokumentowan± co najmniej 3-letni± praktykê zawodow± oraz do¶wiadczenie w realizacji co najmniej dwóch robót w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, który posiada wymagane prawem uprawnienia dozorowe wydane zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (SEP w grupach: G1,);
5) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami z co najmniej 2 letnim sta¿em pracy, zdolnymi do wykonania robót monta¿owych instalacji fotowoltaicznej na dach budynku, posiadaj±cymi wymagane prawem uprawnienia eksploatacyjne do 1 kV , wydane zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (SEP w grupach: G1, )
3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych: w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 Pzp oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu i nr uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.
4. Wykaz dostaw potwierdzaj±cych spe³nienie warunku okre¶lonego w rozdziale V. Warunki udzia³u w postêpowaniu oraz podstawy wykluczenia ust. 1. p. 1), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e zaoferowane urz±dzenia, konstrukcje spe³niaj± wymagania, okre¶lone w normach opisanych w SWZ.
2. Deklaracje zgodno¶ci WE wystawione przez producenta zaoferowanego urz±dzenia, które zosta³y wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym lub certyfikat zgodno¶ci CE.
3. Certyfikat NC RfG dla oferowanych falowników potwierdzaj±cy spe³nienie wymogów kodeksu NC RfG oraz Wymogów ogólnego stosowania wynikaj±ce z Rozporz±dzenia Komisji (UE) 2016/631 z dnia 14 kwietnia 2016 r. ustanawiaj±cego kodeks sieci dotycz±cy wymogów w zakresie przy³±czenia jednostek wytwórczych do sieci (NC RfG), na podstawie programu certyfikacji zgodnego z dokumentem Warunki i procedury wykorzystania certyfikatów w procesie przy³±czania modu³ów wytwarzania energii do sieci elektroenergetycznych.
4. Certyfikat zgodno¶ci z PN-EN 61730 wystawiony przez jednostkê notyfikowan± dla oferowanych modu³ów PV.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e zaoferowane urz±dzenia, konstrukcje spe³niaj± wymagania, okre¶lone w normach opisanych w SWZ.
2. Deklaracje zgodno¶ci WE wystawione przez producenta zaoferowanego urz±dzenia, które zosta³y wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym lub certyfikat zgodno¶ci CE.
3. Certyfikat NC RfG dla oferowanych falowników potwierdzaj±cy spe³nienie wymogów kodeksu NC RfG oraz Wymogów ogólnego stosowania wynikaj±ce z Rozporz±dzenia Komisji (UE) 2016/631 z dnia 14 kwietnia 2016 r. ustanawiaj±cego kodeks sieci dotycz±cy wymogów w zakresie przy³±czenia jednostek wytwórczych do sieci (NC RfG), na podstawie programu certyfikacji zgodnego z dokumentem Warunki i procedury wykorzystania certyfikatów w procesie przy³±czania modu³ów wytwarzania energii do sieci elektroenergetycznych.
4. Certyfikat zgodno¶ci z PN-EN 61730 wystawiony przez jednostkê notyfikowan± dla oferowanych modu³ów PV.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1. Formularza oferty sporz±dzonego wed³ug wzoru podanego w Za³±czniku nr 1.
2. Formularza asortymentowo-cenowego dotycz±cego wykonania instalacji, wed³ug wzoru podanego w Za³±czniku nr 7.
3. Pe³nomocnictwa do podpisania oferty, je¿eli jest ona podpisana przez osobê lub osoby niewymienione w dokumencie okre¶laj±cym status prawny wykonawcy, jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
4. Dokumentu, w którym wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli ofertê sk³adaj± wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
5. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Je¿eli wymienione dokumenty znajduj± siê w ogólnodostêpnych bazach danych, wykonawca mo¿e wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów przez zamawiaj±cego.
6. O¶wiadczenia wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13. lub art. 14. RODO. Za³±cznik nr 4.
8. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) – Za³±cznik nr 3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 5 700,00 z³.
Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dokumentu, w którym wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli ofertê sk³adaj± wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie:
1) Zmiany terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których bêdzie niemo¿liwe dotrzymanie terminu zakoñczenia robót;
2) Zmiany zakresu rzeczowego robót;
3) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powy¿ej jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego opis propozycji zmian oraz ich uzasadnienie, obliczenie kosztów zmian, je¿eli bêdzie ona mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy.
Szczegó³owe warunki i zakres zmian okre¶la § 12 Projektowanych Postanowieñ Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wizja lokalna
1. Z wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej.
UWAGA!
Nieuczestniczenie w wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z tre¶ci± art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy Pzp.
2. Proponowany termin wizji lokalnej: 20.03.2025 r. w godz. od 10:00 do 13:00. Dok³adny termin nale¿y ustaliæ z Zamawiaj±cym w formie pisemnej. W celu umówienia dok³adnego terminu wizji lokalnej nale¿y zg³osiæ poprzez platformê zakupow± chêæ odbycia wizji lokalnej. Zamawiaj±cy poda Wykonawcy bezpo¶redni kontakt z osobami wyznaczonymi do komunikowania siê z Wykonawcami w celu przeprowadzenia wizji lokalnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.