eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzyca › Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego "Ujście Warty" zwanej dalej "Geoportalem



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej „Geoportalem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Ujście Warty"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081005974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chyrzyno 1

1.5.2.) Miejscowość: Górzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-113

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957524027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnujsciewarty.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej „Geoportalem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0e4d693-c709-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036824/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej „Geoportalem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Ocena stanu zasobów przyrodniczych obszaru Parku Narodowego “ Ujście Warty” oraz cennych fragmentów otuliny z wykorzystaniem nowoczesnych metod teledetekcji w połączeniu z rozbudową interoperacyjnego Systemu Informacji Przestrzennej Parku” (POIS.02.04.00-00-00-0006/18) w ramach programu - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko działanie 2.4.4d

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z wykonawcami pod poniższym linkiem:
https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl lub
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-rzedu/parkuw lub
sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl
Szcegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale VII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania
sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
a) elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl lub;
b) elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja” lub;
c) elektronicznie za pośrednictwem epuap pod poniższym linkiem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-rzedu/parkuw
Wykonawca, który zamierza przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje za pośrednictwem epuap musi posiadać konto ePUAP.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego,
uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do
Zamawiającego przed upływem tego terminu.
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego.
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę lub na epuap.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na
subdomenie Parku Narodowego „Ujście Warty”; https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do
strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości
zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie
powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj
się”.
c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na
rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie lub postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy
skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia
oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
e) Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z korzystaniem Platformy przez
Wykonawcę, zostały przedstawione na stronie Platformy w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę
na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor
Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,
lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że jest Administratorem danych osobowych w nawiązaniu do art.4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane przez Zamawiającego zgodnie z zasadami art.5 RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które nakłada obowiązki prawne na Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wyłonienie wykonawcy usługi na „Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej „Geoportalem”.
3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w związku z zasadą jawności udzielania zamówień w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
4) Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli Zamawiający będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
6) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.
7) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
8) W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 9 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
− udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
− udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
− w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od Zamawiającego potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
− skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
− w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
− w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.3500.13.2017/II.ZP.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Parku Narodowego „Ujście Warty” zwanej dalej Geoportalem w tym: • Zakup serwera i zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania serwerowego zintegrowanego z oprogramowaniem desktop, które umożliwi (za pomocą zintegrowanych aplikacji) bezpośrednią aktualizację danych w bazie centralnej oraz ich udostępnianie.
• Budowa portalu mapowego w myśl rozwoju technologii wraz z aplikacjami dedykowanymi dla służb terenowych, pracowników biurowych i turystów.
• Budowa aplikacji usprawniających pracę służb terenowych i pracowników biurowych z zakresu monitoringu przyrodniczego i aktualizacji informacji przestrzennej.
• Budowa aplikacji przetwarzającej dane monitoringu flory i fauny.
• Budowa aplikacji umożliwiającej planowanie zabiegów ochronnych w poszczególnych latach obowiązywania planów ochrony (zadań ochronnych) oraz ewidencjonowanie wykonywania tych zabiegów.
• Budowa aplikacji dla turystów umożliwiającej zgłaszanie obserwacji przyrodniczych, uszkodzeń infrastruktury i rejestracji przebytych tras (monitoring turystyczny).
• Stworzenie bazy metadanych.
• Utworzenie plików wektorowych (punktowych, liniowych, poligonowych) do inwentaryzacji zasobów przyrodniczych PNUW na podstawie wytycznych zawartych na stronie: http://www.gdos.gov.pl/wytyczne-i-poradniki
• Weryfikacja zgodności danych przestrzennych, będących w zasobach PNUW ze standardem danych GIS w ochronie przyrody zgodnie z wytycznymi (http://www.gdos.gov.pl/wytyczne-i-poradniki),
• ujednolicenie danych dostarczonych przez wykonawcę „usługi teledetekcyjnej” w ramach POIS.02.04.00-0000006/18, będących w posiadaniu przez Zamawiającego, danych z zakresu turystyki, amatorskiego połowu ryb, planu ochrony, infrastruktury technicznej oraz monitoringu zasobów przyrodniczych w zakresie niezbędnym do zasilenia nimi geoportalu,
• budowa aplikacji do inwentaryzowania przez pracowników PNUW zasobów przyrodniczych w terenie za pomocą urządzeń mobilnych z systemem Android i IOS,
• budowa aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Android i IOS, do turystycznego wykorzystania przez klientów zewnętrznych
• szkolenie pracowników, w tym administratora systemu,
• zapewnienie Zamawiającemu licencji na oferowane programy (zwane dalej łącznie Oprogramowaniem), dostarczone ze sprzętem komputerowym, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku 1(OPZ) będącego załącznikiem do Umowy,
• Zapewnienie bezpłatnego hostingu portalu mapowego przez dwanaście miesięcy od zakończenia umowy w celu testowania funkcjonalności geoportalu

4.2.6.) Główny kod CPV: 38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie ofert będą podlegały tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Każda oferta zostanie oceniona w następujący sposób:

1) W pierwszej kolejności zostanie obliczona liczba punktów osobno dla każdego kryterium wg poniższych wzorów:

a) Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona wg wzoru:

𝐶=𝐶𝑚𝑖𝑛/𝐶𝑜 ×100 x 60%

gdzie:
Cmin – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej

b) Liczba punktów w kryterium „Termin gwarancji” (T) zostanie obliczona wg. wzoru:

Okres gwarancji oferty badanej
Termin gwarancji (T) = -------------------------------------------------------- x 20 pkt
Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji

UWAGA: Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie termin gwarancji liczony od dnia zakończenia Umowy. Wykonawca zaznacza tylko jeden z następujących terminów:

□ 42 miesięcy
□ 54 miesięcy
□ 60 miesięcy

Minimalny termin gwarancji nie może być krótszy niż 42 m-ce.
Maksymalny termin gwarancji podlegający ocenie - 60 m-cy.
W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie terminu gwarancji uznaje się, że Wykonawca zaoferował minimalny termin gwarancji tj. 42 m-ce i taki termin zostanie uwzględniony w Umowie z wykonawcą.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 66 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „termin gwarancji” zostanie przyjęty okres 66 miesięcy. Z kolei w umowie z Wykonawcą zostanie uwzględniony termin gwarancji wskazany w ofercie wykonawcy.
Jeżeli wykonawca zaznaczy więcej, niż jeden termin uznaje się, że Wykonawca zaoferował krótszy z zaznaczonych termin gwarancji i taki termin zostanie uwzględniony w Umowie z wykonawcą.

3) Zasady oceny kryterium „Doświadczenie kierownika projektu” (DK)
Kierownik projektu powinien posiadać doświadczenie w zakresie kierowania pracami przy wykonaniu i wdrożeniu geoportali.
Ocenie w ramach kryterium podlega max. 3 wykonań i wdrożeń zrealizowanych przez DK, co oznacza iż 20 pkt. można uzyskać za wskazanie doświadczenia wg poniższego schematu:

a) aby zdobyć maksymalną ilość punktów muszą wystąpić dwie przesłanki jednocześnie- kierownik musi wykazać wykonanie i wdrożenie:

I) jednego geoportalu w instytucji pełniącej bezpośredni nadzór nad formami ochrony przyrody dla których zgodnie z Ustawą o ochronie przyrody sporządza się Plany Ochrony lub Plany Zadań Ochronnych stanowiących dokument planistyczny w celu prowadzenia prawidłowej ochrony siedlisk przyrodniczych, siedlisk gatunków oraz chronionych gatunków fauny i flory.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie wymagał środków dowodowych w postaci referencji od Podmiotu dla którego wykonano geoportal.
Liczba przyznanych punktów: 0 pkt za brak doświadczenia lub 15 pkt za potwierdzone referencjami doświadczenie

II) dwóch geoportali nie związanych z branżą ochrony przyrody (jako środek dowodowy wymagane załączenie referencji – na wezwanie Zamawiającego po wyborze najkorzystniejszej oferty)
Maksymalna liczba punktów do zdobycia za geoportale z branży nie związanej z ochroną przyrody – 5 pkt.

DK = GOP +GIB +GIB
DK – doświadczenie kierownika
GOP – wdrożony geoportal dla podmiotu zarządzającego formami ochrony przyrody zgodnie z ustawą o ochronie przyrody.
GIB – wdrożony geoportal z dziedzin innych niż ochrona przyrody

Wykonawca wypełnia tabelę zamieszczoną w formularzu ofertowym, gdzie pierwszy wiersz tabeli przeznaczony jest dla wdrożonego geoportalu z zakresu ochrony przyrody
(możliwa punktacja 0 lub 15).
Dwa kolejne wiersze przeznaczone są dla geoportali z dziedzin innych niż ochrona przyrody (punktacja 0 lub po 2,5 pkt dla każdego wykazanego)

b) geoportale wykazane w tabeli formularza ofertowego, które nie zostaną potwierdzone referencjami od Podmiotów u których wykonano i wdrożono geoportal nie będą punktowane.
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika projektu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki :1.1 Zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał: 1.1.1. Doświadczenie. tj wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu i wdrożeniu geoportalu o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda. 1.1.2.Dysponował odpowiednimi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia Dla potwierdzenia dysponowania odpowiednimi zespołem specjalistów zdolnym do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem składającym się z: a) co najmniej 1 specjalisty posiadającego min 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów i aplikacji GIS w tym aplikacji webowych dla systemów informacji przestrzennej b) co najmniej 1 specjalisty posiadającego min 3 letnie doświadczenie w technologii GIS przy opracowaniu i wdrożeniu danych przestrzennych, zgodnych ze standardem danych stosowanych w ochronie przyrody (wskazanych w wytycznych http://www.gdos.gov.pl/wytyczne-i-poradniki), na potrzeby sporządzenia planów ochrony, planów zadań ochronnych, zadań ochronnych dla form ochrony przyrody zgodnie z art. 6 ustawy o ochronie przyrody ( Dz.U.2022 poz. 916 t.j.) lub danych przestrzennych w ramach realizacji Programu P M Ś (zgodnie art. 112 ustawy o o p) w tym Monitoringu Przyrody [( zgodnie z założeniami „Strategicznego Programu PMŚ na lata 2020-2025”) metodyk monitoringóworazwzorówkartobserwacjizawartychnastronie:https://siedliska.gios.gov.pl].Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji w ramach warunku udziału w postępowaniu.1.2.Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy, tj. Wykonawcę:1.2.1Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054 i 2142) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 463, 583 i 974),d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;1.2.2 Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1.2.1 powyżej;1.2.3 Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;1.2.4 wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;1.2.5 jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek,że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;1.2.6 jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.4 Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. oszczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W oparciu o art. 7 wykluczeniu z postępowania podlegają:a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UEL134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
1.8. Potencjał podmiotu trzeciego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118 – 123 ustawy. Podmiot trzeci , na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy. Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1) ustawy według wzoru w załączniku nr 4 SWZ przy czym oświadczenie to:
i.Składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym
ii.Składane odrębnie : - wykonawca/ każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.b)W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy według wzoru w załączniku nr 3 SWZc)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyćdo oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniawykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy):
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
• zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;• sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniającychzasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wymagana forma: Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osobyupoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie
e) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2) w przypadku, o którym mowa w pkt 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 10 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:− w ust. 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu usług zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
b. dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
c. wykazu osób zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d. oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19 września 2019 r. zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
e. Referencje od Podmiotów dotyczące wykonanych i wdrożonych geoportali przez Kierownika Projektu wskazanego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu Zamówienia. Referencje są podmiotowym środkiem dowodowym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500.00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
2. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (liczy się termin zaksięgowania środków na koncie Zamawiającego).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (O.3500.13.2017/II.ZP.1.2023)
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Park Narodowy „Ujście Warty”, Chyrzyno 1, 69-113 Górzyca,
nr rachunku: 87113012220030204786900001
6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów.
7. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy przesłać przed zakończeniem składania ofert używając poczty elektronicznej. Dokument ten musi być także potwierdzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
9. Wadium zostanie zwrócone przez Zamawiającego do 7 dni od upływu terminu związania ofertą lub unieważnieniu postępowania. W przypadku Wykonawcy, którego oferta została przez Zamawiającego wybrana jako najkorzystniejsza wadium zostanie zwrócone po zawarciu umowy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) w przypadku, o którym mowa w pkt 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 10 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
− w ust. 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.

Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 454 i 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jest niedopuszczalna.
3. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu w sytuacji:
a) wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: przedłużających się uzgodnień, uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, zmiany przepisów prawa dotyczące wykonania i wdrażania geoportalu powodujące konieczność wprowadzenia zmian/dostosowania przygotowanej uprzednio dokumentacji.
b) woli Zamawiającego udzielenia zamówień nie objętych przedmiotem umowy, których wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie, w szczególności na zwiększenie jego użyteczności;
c) niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień Zamawiającego w przystąpieniu do dokonania odbioru przedmiotu umowy, czy też opóźnień w przekazaniu Wykonawcy uwag do złożonych etapów przedmiotu zamówienia;
d) z powodu Siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.
2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy przykładowo poprzez wprowadzenie możliwości wystawiania faktur częściowych na skutek w szczególności zmiany decyzji o przyznaniu dofinansowania dla projektu POIS.02.04.00-00-0006/18
3) zmiana polegająca na:
a) dopuszczeniu do wykonywania części zamówienia (zakresu zamówienia) podwykonawcy, który nie został wskazany w ofercie;
b) dopuszczeniu do wykonywania przez podwykonawców tej części zamówienia (zakresu zamówienia), która nie została wskazana w ofercie do podzlecenia,
- po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego (zmiana niewymagająca sporządzania aneksu),
4) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia i deklarowanych przez Wykonawcę w ofercie w ramach kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu;
5) zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na za zasoby którego wykonawca powoływał się w trakcie prowadzonego postępowania. (zmiana niewymagająca sporządzania aneksu);
Dopuszczona jest możliwość zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w §2 ust. 22 Umowy, w każdym zakresie w szczególności w związku z przyczynami technicznymi, organizacyjnymi a także jeśli zmiana tego rodzaju wpłynie na usprawnienie procesu organizacji prac – o ile zmiana ta nie dotyczy ostatecznego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Zmiana Harmonogramu rzeczowo-finansowego wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. (zmiana niewymagająca sporządzenia aneksu)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.