eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńDostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276238012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiełły 13

1.5.2.) Miejscowość: Bieruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322162764

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.loskot@bpik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046811

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9521f84-b248-487b-91e7-e401027410b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032439

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DW/01/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów:

1. Worki w kolorze żółtym przeznaczone do gromadzenia odpadów z metalu oraz tworzyw sztucznych:
a) Ogólna ilość worków: 200.000 sztuk
b) Grubość worków minimum 40 mikronów
c) Terminy dostawy: I partia maksymalnie do 28 lutego 2025 r. Ilość: 30.000 sztuk, każda następna dostawa do 20 dni od dnia złożenia zamówienia.

2. Worki w kolorze niebieskim przeznaczone do gromadzenia odpadów z papieru:
a) Ogólna ilość worków: 150.000 sztuk
b) Grubość worków minimum 40 mikronów
c) Terminy dostawy: I partia maksymalnie do 28 lutego 2025 r. Ilość: 23.000 sztuk, każda następna dostawa do 20 dni od dnia złożenia zamówienia.

3. Worki w kolorze zielonym przeznaczone do gromadzenia odpadów ze szkła:
a) Ogólna ilość worków: 75.000 sztuk
b) Grubość worków minimum 40 mikronów
c) Terminy dostawy: I partia maksymalnie do 28 lutego 2025 r. Ilość: 12.000 sztuk, każda następna dostawa do 20 dni od dnia złożenia zamówienia.

4. Worki w kolorze brązowym przeznaczone do gromadzenia odpadów zielonych
a) Ogólna ilość worków: 300.000 sztuk
b) Grubość worków minimum 40 mikronów
c) Terminy dostawy: I partia maksymalnie do 28 lutego 2025 r. Ilość: 60.000 sztuk, każda następna dostawa do 20 dni od dnia złożenia zamówienia.

B. Worki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone.
C. Worek powinien mieć dolny szew (zgrzew) o długości minimum 440 mm; długość worka powinna spełniać wymagania dot. pojemności danego worka.
D. Każdy worek musi posiadać taśmę ściągającą w górnej części worka umieszczoną w tunelu o wymiarach pozwalających na swobodne zawiązanie worka.
E. Worki powinny być na rolkach z zastosowaniem perforacji bądź paczkach.
F. Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje.
G. Worki powinny być przeźroczyste lub półprzeźroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości.
H. Worki powinny być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych; nie powinny zawierać dodatków kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska.
I. Na każdym worku należy umieścić nadruk z logiem Zamawiającego, zawierający informacje o odpadach podlegających/niepodlegających gromadzeniu w danym worku. Dokładny wzór należy uzgodnić z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235237,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319185 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235237,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERG Bieruń Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-204-94-39

7.3.3) Ulica: Chemików 163

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-150

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235237,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.