Og³oszenie z dnia 2022-05-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00177589/01 - Wynik z dnia 2022-05-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Kargowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kargowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770735
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kargowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683525131
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kargowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kargowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Kargowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f6f1185-c9e6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00142660
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00000695/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Adaptacja budynków o¶wiatowych przy ulicy Szkolnej i ulicy Browarnej w Kargowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@kargowa.pl, mkamrowska@kargowa.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: zamowienia@kargowa.pl, mkamrowska@kargowa.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (dostêpny pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) dostêpnych pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje ID postêpowania w rozdziale I SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8. Ofertê w postêpowaniu sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu zaszyfrowany plik zawieraj±cy ofertê opatrzon± w³a¶ciwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnêtrznego), przy czym opatrzenie podpisem nast±pi³o przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest równie¿, aby Wykonawca przekaza³ Zamawiaj±cemu swoj± ofertê w tzw. ,,paczce” dokumentów (pliku zawieraj±cym skompresowane dokumenty) wraz z w³a¶ciwym podpisem do³±czonym jako
plik podpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem.
9. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/, bêd±cej integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ.
10. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem ID postêpowania lub numerem referencyjnym.
11. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
12. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kargowej (adres: ul. Rynek 33, 66-120 Kargowa, tel. 68 35 25 131).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Remont czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Kargowej” (numer ref. ZP.271.8.2022).
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu z uwzglêdnieniem okresów przechowywania okre¶lonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami ustawy PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia,
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP.
12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej znajduje siê w rozdziale XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont czê¶ci pomieszczeñ budynku o¶wiatowego przy ulicy Browarnej w Kargowej. W zakres remontu wchodz± wêz³y sanitarne, komunikacje, zaplecze, sto³ówka, biblioteka i sala lekcyjna na parterze budynku oraz dwie sale i zaplecze na pierwszym piêtrze. Przewiduje siê likwidacjê ¶cianek dzia³owych oraz wymurowanie nowych w wyznaczonych miejscach. W celu powiêkszenia holu g³ównego projektuje siê likwidacjê kilku pomieszczeñ poprzez wyburzenie ¶cianek dzia³owych. Przewiduje siê tak¿e powiêkszenie otworów drzwiowych
w remontowanych salach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Uzyskana z wyliczenia ilo¶æ punktów zostanie ostatecznie ustalona z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych. Kryteria oceny ofert: cena – 60% i okres udzielonej gwarancji i rêkojmi za wady – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: wykona³ w ci±gu ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿de, obejmuj±ce budowê, przebudowê lub remont budynku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium nale¿y wnie¶æ w formie i zasadach okre¶lonych w art. 97 ustawy PZP.
3. W formie pieni±dza wadium mo¿na wnie¶æ na nastêpuj±cy rachunek bankowy: Urz±d Miejski ul. Rynek 33, 66-120 Kargowa, nr rachunku: 65 9673 1020 0020 0200 0114 0014.
4. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia to Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji opisanych w rozdziale XI SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4. Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje ich spe³nienie. W przypadku Wykonawcy, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, warunki udzia³u w postêpowaniu musz± byæ wykazane w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy w przypadkach:a) gdy konieczno¶æ zmiany, w tym w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia, zwi±zana jest ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT);
b) konieczno¶ci zmiany terminu realizacji w zwi±zku z:
- konieczno¶ci± wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub
- z brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub
- dzia³aniem si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów prawa cywilnego lub
- wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê lub
- wyst±pieniem opó¼nieñ w dostawach materia³ów budowlanych niezale¿nych od Wykonawcy o czas trwania opó¼nienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-17 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI KARGOWA
- Budowa drogi gminnej w obrêbie dzia³ki nr 85/3 w Kargowej
- Remont parkingu przy ulicy Górnej w Kargowej
wiêcej: przetargi KARGOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drena¿u Zespo³u Szkó³ w Malawie w gminie Krasne - Etap I
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAK£ADZIE KARNYM W JA¦LE
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pe³czyñskiej 114 i 114a we Wroc³awiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja budynku remizy OSP w Rajgrodzie w ramach projektu pn. "Rozszerzenie i wzrost poziomu us³ug ratownictwa realizowanego przez OSP Rajgród"
- Modernizacja budynku w Gudowie z przeznaczeniem na Centrum Wsi Pojezierza Drawskiego ETAP I
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.