eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Słupno w trybie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142547 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Słupno w trybie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ugslupno.bip.org.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Słupno w trybie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f12ac4c-e412-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003478/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Słupno w trybie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113261/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Słupno w trybie zaprojektuj i wybuduj - część 1 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej – Urząd Gminy w Słupnie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 123754,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Słupno w trybie zaprojektuj i wybuduj - część 2 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej – Szkoła Podstawowa im. abp. Antoniego Juliana Nowowiejskiego w Słupnie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 151789,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Słupno w trybie zaprojektuj i wybuduj - część 3 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej - Szkoła Podstawowa im. Małego Powstańca w Święcieńcu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 151789,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Słupno ogłosiła przetarg na realizację przedmiotowego zadania w dniu 13.07.2021r.
W nocy z 17 na 18 lipca br. przeszła przez gminę Słupno gwałtowna nawałnica z ponadnormatywnymi opadami, skutkującymi napełnieniem się wszystkich rowów i dopływów rzeki Słupianki oraz spływu wód z pól. W konsekwencji zaistniałej sytuacji nastąpiło przerwanie tzw. zbiornika retencyjnego w górnym biegu rzeki Słupianki.
Gwałtowny spływ ogromnej ilości wody niemieszczącej się w korycie rzeki, zalał wszystko na swojej drodze, łącznie z zalaniem tzw. przegrody dolinowej oraz przyległych pól uprawnych i zamieszkanych posesji o powierzchni: na południu gminy – około 120 ha oraz na północy gminy – około 75 ha.
W chwili obecnej straty spowodowane zdarzeniem są szacowane na kwotę kilku milionów złotych. Ostateczny szacunek strat nastąpi po opadnięciu wody.
Ta okoliczność dała asumpt do zweryfikowania budżetu Gminy pod względem możliwości sfinansowania realizacji przedmiotowego zadania, a w konsekwencji Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zaistniała sytuacja ma charakter obiektywnie nieprzewidywalny.
W chwili wszczęcia postępowania nikt, przy dołożeniu należytej staranności, nie zdołałby przewidzieć zmiany okoliczności i jej wpływu na kolizję interesu publicznego z prowadzeniem postępowania lub wykonaniem zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Słupno ogłosiła przetarg na realizację przedmiotowego zadania w dniu 13.07.2021r.
W nocy z 17 na 18 lipca br. przeszła przez gminę Słupno gwałtowna nawałnica z ponadnormatywnymi opadami, skutkującymi napełnieniem się wszystkich rowów i dopływów rzeki Słupianki oraz spływu wód z pól. W konsekwencji zaistniałej sytuacji nastąpiło przerwanie tzw. zbiornika retencyjnego w górnym biegu rzeki Słupianki.
Gwałtowny spływ ogromnej ilości wody niemieszczącej się w korycie rzeki, zalał wszystko na swojej drodze, łącznie z zalaniem tzw. przegrody dolinowej oraz przyległych pól uprawnych i zamieszkanych posesji o powierzchni: na południu gminy – około 120 ha oraz na północy gminy – około 75 ha.
W chwili obecnej straty spowodowane zdarzeniem są szacowane na kwotę kilku milionów złotych. Ostateczny szacunek strat nastąpi po opadnięciu wody.
Ta okoliczność dała asumpt do zweryfikowania budżetu Gminy pod względem możliwości sfinansowania realizacji przedmiotowego zadania, a w konsekwencji Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zaistniała sytuacja ma charakter obiektywnie nieprzewidywalny.
W chwili wszczęcia postępowania nikt, przy dołożeniu należytej staranności, nie zdołałby przewidzieć zmiany okoliczności i jej wpływu na kolizję interesu publicznego z prowadzeniem postępowania lub wykonaniem zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Słupno ogłosiła przetarg na realizację przedmiotowego zadania w dniu 13.07.2021r.
W nocy z 17 na 18 lipca br. przeszła przez gminę Słupno gwałtowna nawałnica z ponadnormatywnymi opadami, skutkującymi napełnieniem się wszystkich rowów i dopływów rzeki Słupianki oraz spływu wód z pól. W konsekwencji zaistniałej sytuacji nastąpiło przerwanie tzw. zbiornika retencyjnego w górnym biegu rzeki Słupianki.
Gwałtowny spływ ogromnej ilości wody niemieszczącej się w korycie rzeki, zalał wszystko na swojej drodze, łącznie z zalaniem tzw. przegrody dolinowej oraz przyległych pól uprawnych i zamieszkanych posesji o powierzchni: na południu gminy – około 120 ha oraz na północy gminy – około 75 ha.
W chwili obecnej straty spowodowane zdarzeniem są szacowane na kwotę kilku milionów złotych. Ostateczny szacunek strat nastąpi po opadnięciu wody.
Ta okoliczność dała asumpt do zweryfikowania budżetu Gminy pod względem możliwości sfinansowania realizacji przedmiotowego zadania, a w konsekwencji Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zaistniała sytuacja ma charakter obiektywnie nieprzewidywalny.
W chwili wszczęcia postępowania nikt, przy dołożeniu należytej staranności, nie zdołałby przewidzieć zmiany okoliczności i jej wpływu na kolizję interesu publicznego z prowadzeniem postępowania lub wykonaniem zamówienia.

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.