Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090452/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
- 2023/BZP 00051319/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00051346/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00051365/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00051403/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO MŁYNARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170054120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21 A
1.5.2.) Miejscowość: Młynary
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-420
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 055 248 61 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mlynary@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mlynary.olsztyn.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mlynary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Młynary w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f2d025b-a68a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1280664 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw (z zagęszczeniem i uwzględnieniem uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych).W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg leśnych, o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego w granicach wartości zamówienia.
- Pakiet nr I - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Książki, Klasztorne, Sąpy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 320166 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Młynary w 2022 r.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw (z zagęszczeniem i uwzględnieniem uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych).
W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg leśnych, o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego w granicach wartości zamówienia.
- Pakiet nr II - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Słobity, Stepniewo,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 213444 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Młynary w 2022 r.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw (z zagęszczeniem i uwzględnieniem uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych).
W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg leśnych, o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego w granicach wartości zamówienia.
- Pakiet nr III - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Godkowo, Tatary,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 213444 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Młynary w 2022 r.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw (z zagęszczeniem i uwzględnieniem uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych).
W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg leśnych, o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego w granicach wartości zamówienia.
Pakiet nr IV - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Brzozówka, Srebrny Potok,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 213444 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Młynary w 2022 r.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z profilowaniem lub korytowaniem i zagęszczeniem podłoża, nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kruszyw (z zagęszczeniem i uwzględnieniem uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych).
W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni dróg leśnych, o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego w granicach wartości zamówienia.
Pakiet nr V - obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Zwierzyniec, Kisielewo, Strużyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 320166 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201474 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214518,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201474 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARGO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115525
7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 4
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KARGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KARGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201474 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135220,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141806,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135220,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Kargo sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115525
7.3.3) Ulica: Zurawia 4
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KARGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KARGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135220,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139740,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141806,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139806,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Kargo sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115525
7.3.3) Ulica: Żurawia 4
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KARGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KARGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139740,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135439,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139288,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135439,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma URBAN Jan Urban
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781757739
7.3.3) Ulica: Zielonka Pasłęcka 76 a
7.3.4) Miejscowość: Pasłęk
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "URBAN" Jan Urban w spadku
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "URBAN" Jan Urban w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135439,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203023,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212710,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203023,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma URBAN Jan Urban
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781757739
7.3.3) Ulica: Zielonka Pasłęcka 76 a
7.3.4) Miejscowość: Pasłęk
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "URBAN" Jan Urban w spadku
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "URBAN" Jan Urban w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203023,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI MŁYNARY
więcej: przetargi MŁYNARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kościelisko w latach 2025-2027
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kup w 2025r.
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. gen. J. Bema w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2907G w powiecie malborskim.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2025 z podziałem na zadania
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.