Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00523727/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 2 etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001415000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Medyków 16
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-752
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gczd.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 2 etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e73a14-85cd-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068200/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 2 etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/71/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej (K5 oraz K6).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja na którą składają się następujące dokumenty:
a) program funkcjonalno - użytkowy,
b) rysunki:
- Sytuacja - Rys. nr 1;
- Schemat poglądowy – Rys. nr 2;
- ZDL K5 poziom 1 - Rys. nr 3;
- ZDL K6 - poziom 1 – Rys. nr 4;
- SSP szpital Ligota-schemat – Rys. nr 7.
Zamówienie obejmuje:
• Opracowanie dokumentacji projektowej ze wszystkimi niezbędnymi pracami przedprojektowymi obejmującymi
modernizację systemu sygnalizacji pożaru w obszarze Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w segmencie K5 i K6 poziom 1.
• Wykonanie kompletnej instalacji systemu sygnalizacji pożaru w obszarze Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w segmencie
K5 i K6 poziom 1 wraz z jej podłączeniem do centrali pożarowej Polon Alfa 6000 zlokalizowanej w portierni głównej Szpitala
– segment K7 poziom 0 oraz utylizacją starych czujek jonizacyjno-izotopowych w dedykowanych instytucjach.
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z protokołem z utylizacji czujek jonizacyjno-izotopowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.5.) Wartość części: 109419,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru Apteki Szpitalnej (K12)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja na którą składają się następujące dokumenty:
a) program funkcjonalno - użytkowy,
b) rysunki:
- Sytuacja - Rys. nr 1;
- Schemat poglądowy – Rys. nr 2;
- Apteka K12 poziom 0 – Rys. nr 5;
- Apteka K12 poziom -1 – Rys. nr 6;
- SSP szpital Ligota-schemat – Rys. nr 7.
- Apteka K12 Poziom 1 - Rys. nr 8.
stanowiące załączniki do niniejszego protokołu.
Zamówienie obejmuje:
• Opracowanie dokumentacji projektowej ze wszystkimi niezbędnymi pracami przedprojektowymi obejmującymi
modernizację systemu sygnalizacji pożaru w obszarze Apteki Szpitalnej w segmencie K12 poziom -1, poziom 0 oraz poziom
• Wykonanie kompletnej instalacji systemu sygnalizacji pożaru w obszarze Apteki Szpitalnej w segmencie K12 poziom -1,
poziom 0 oraz poziom 1 wraz z jej podłączeniem do centrali pożarowej Polon Alfa 6000 zlokalizowanej w portierni głównej
Szpitala – segment K7 poziom 0 oraz utylizacją starych czujek jonizacyjno-izotopowych w dedykowanych instytucjach.
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z protokołem z utylizacji czujek jonizacyjno-izotopowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.5.) Wartość części: 89241,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106300,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106300,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPROTECT Szymański Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351848925
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 78
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-871
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106300,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70818,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84611,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72447,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KABE Systemy Alarmowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351661517
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 63
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABE SYSTEMY ALARMOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KABE SYSTEMY ALARMOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72447,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ
- Zabezpieczenie podłogi poddasza i strychów w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022
- Świadczenie usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych w zakresie napraw i bieżących przeglądów dla specjalistycznych ambulansów do pobierania krwi
- 2024 - Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Przystań" w Katowicach w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Remont mieszkań VI/2024
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP Rogów i Biblioteki w Rogowie"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Suraż
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- "Budowa przedszkola w Niwiskach"
- Rozbudowa remizy strażackiej w Lubaniu wraz z wyposażeniem
- Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Nowych Piekutach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.