Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00051038/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne
oraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym.15 x 27,5m wraz z zakupem kontenera
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIONÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857278032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jasionowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d15c8208-e089-4332-8929-47d68f63a4581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalneoraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym.15 x 27,5m wraz z zakupem kontenera
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d15c8208-e089-4332-8929-47d68f63a458
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031220/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa hali z zapleczem sanitarno - socjalnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051038
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń oraz wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne oraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym. zewnętrznych 15 x 27,5m w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego - biurowego polegających na realizacji budowy budynku garażowego z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji szkieletowo - łukowej, zlokalizowanego na terenie działki dawnej gminnej hydroforni. Hydrofornia wraz z doziemnymi instalacjami ją zasilającymi będzie rozebrana w odrębnym trybie wg. odrębnej procedury administracyjnej przez zamawiającego. Działka o nr 442 położona przy ulicy Grodzieńskiej 36, posiada bezpośredni dostęp do tejże ulicy realizowany poprzez istniejący zjazd publiczny, z której planuje się nadal realizację głównego dojazdu w celu dostępu do nowego budynku. Budynek nie będzie posiadał instalacji wewnętrznych. Projektuje się instalację branży elektrycznej jako instalację odgromową oraz uziemienia. W ramach zadania Wykonawca dostarczy kontener socjalno- biurowy 1 szt. szczegółowa specyfikacja zawarta w rozdz. III ust. 3 SWZ .
2. Główne roboty budowlane do wykonania przez Wykonawce w ramach realizacji niniejszego zamówienia:
1) Roboty ziemne i fundamentowe wraz z wykonaniem wykopów pod fundamenty,
2) Roboty zbrojarskie i szalunkowe
3) Roboty betonowe i żelbetowe,
4) Roboty związane z wykonaniem i montażem konstrukcji nośnej przy zastosowaniu hali
łukowej,
5) Roboty dekarskie związane z wykonaniem poszycia dachowego wraz z naświetlami
dachowymi oraz obróbek blacharskich,
6) Roboty montażowe związane z montażem stolarki drzwiowej,
7) Roboty instalacyjne związane z wykonaniem instalacji odgromowej i uziemienia,
8) Roboty instalacyjne – instalacje wewnętrzne nie będą występowały w przedmiotowym
budynku.
9) Roboty związane z wykonaniem nowej posadzki,
10) Roboty wykończeniowe.
3. W ramach zadania Wykonawca dostarczy kontener socjalno- biurowy o parametrach jak niżej:
1) Rozmiar obiektu:
a) długość x szerokość: min. 600 x min. 220 cm (wymiar zewnętrzny)
b) wysokość zewnętrzna:maks. 300 cm.
2) Ściany zewnętrzne:
a) panele ścienne pełne, okienne i drzwiowe (blacha stalowa + ocieplenie - wełna mineralna o grubości min 60 mm + folia paroizolacyjna + laminowana płyta wiórowa),
b) kolor ścian wewnętrznych: biały.
3) Podłoga obiektu:
a) rama stalowa,
b) ocynkowana blacha stalowa,
c) wełna mineralna min. 100 mm,
d) folia paroprzepuszczalna,
e) płyta OSB - drewnopochodna płyta konstrukcyjno-budowlana z dodatkiem żywicy syntetycznej.
f) wykładzina PVC o wysokim stopniu odporności na ścieranie; kolorystyka i wzór do ustalenia z Zamawiającym (np. imitacja betonu lub drewna).
4) Dach obiektu:
a) rama stalowa,
b) ocynkowana blacha stalowa,
c) wełna mineralna min. 100 mm,
d) folia paroprzepuszczalna,
e) laminowana płyta wiórowa
5) Okna i drzwi:
a) 2 szt. - okno PCV o wymiarach 60 x 60 cm, typ R/U (rozwierno-uchylne)
b) drzwi zewnętrzne pełne stalowe o rozmiarze 90 cm x 200 cm.
6) Instalacja elektryczna:
a) instalacja elektryczna z zabezpieczeniem nadprądowym i różnicowym,
b) 3 szt. - lampy sufitowe,
c) 4 szt. - gniazda 230 V,
d) grzejnik konwektorowy min. 2000 W,
7) Wentylacja:
a) wentylacja grawitacyjna
4. W ramach wykonywania zadania Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń, która powinna zawierać następujące składniki tj. Projekt budowlano – wykonawczy zawierający:
1) Projekt zagospodarowania terenu wraz z wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami,
2) Projekt architektoniczno – budowlany w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę
3) Projekt techniczny – branżowy, obejmujący:
a) Projekt konstrukcyjny robót żelbetowych oraz konstrukcji szkieletowej hali łukowej,
b) Projekt branżowy dotyczący instalacji odgromowej i uziemienia,
5. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 9 do SWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hale Sokoły Sylwia Czajkowska, Noski Śnietne 24, 18-218 Sokoły
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231410339
7.3.4) Miejscowość: Noski Śnietne
7.3.5) Kod pocztowy: 18-218
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Wierzchowo Dworzec, Lipka oraz Maszewo.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Słonowice i Kłębowiec.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla czterech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Będzino, Grzmiąca, Miastko oraz Jastrowie.
- Wzmocnienie dostępu do AOS SPZOZ w Puławach dzięki przebudowie, modernizacji i wyposażeniu w sprzęt medyczny Przychodni Specjalistycznej.
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- Roboty budowlane polegające na modernizacji ujęcia wodociągowego w Dąbrowie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.