eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasionówkaBudowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne oraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym.15 x 27,5m wraz z zakupem kontenera



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne
oraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym.15 x 27,5m wraz z zakupem kontenera

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIONÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857278032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jasionowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d15c8208-e089-4332-8929-47d68f63a458

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne
oraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym.15 x 27,5m wraz z zakupem kontenera

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d15c8208-e089-4332-8929-47d68f63a458

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031220/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa hali z zapleczem sanitarno - socjalnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń oraz wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne oraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym. zewnętrznych 15 x 27,5m w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego - biurowego polegających na realizacji budowy budynku garażowego z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji szkieletowo - łukowej, zlokalizowanego na terenie działki dawnej gminnej hydroforni. Hydrofornia wraz z doziemnymi instalacjami ją zasilającymi będzie rozebrana w odrębnym trybie wg. odrębnej procedury administracyjnej przez zamawiającego. Działka o nr 442 położona przy ulicy Grodzieńskiej 36, posiada bezpośredni dostęp do tejże ulicy realizowany poprzez istniejący zjazd publiczny, z której planuje się nadal realizację głównego dojazdu w celu dostępu do nowego budynku. Budynek nie będzie posiadał instalacji wewnętrznych. Projektuje się instalację branży elektrycznej jako instalację odgromową oraz uziemienia. W ramach zadania Wykonawca dostarczy kontener socjalno- biurowy 1 szt. szczegółowa specyfikacja zawarta w rozdz. III ust. 3 SWZ .
2. Główne roboty budowlane do wykonania przez Wykonawce w ramach realizacji niniejszego zamówienia:
1) Roboty ziemne i fundamentowe wraz z wykonaniem wykopów pod fundamenty,
2) Roboty zbrojarskie i szalunkowe
3) Roboty betonowe i żelbetowe,
4) Roboty związane z wykonaniem i montażem konstrukcji nośnej przy zastosowaniu hali
łukowej,
5) Roboty dekarskie związane z wykonaniem poszycia dachowego wraz z naświetlami
dachowymi oraz obróbek blacharskich,
6) Roboty montażowe związane z montażem stolarki drzwiowej,
7) Roboty instalacyjne związane z wykonaniem instalacji odgromowej i uziemienia,
8) Roboty instalacyjne – instalacje wewnętrzne nie będą występowały w przedmiotowym
budynku.
9) Roboty związane z wykonaniem nowej posadzki,
10) Roboty wykończeniowe.


3. W ramach zadania Wykonawca dostarczy kontener socjalno- biurowy o parametrach jak niżej:
1) Rozmiar obiektu:
a) długość x szerokość: min. 600 x min. 220 cm (wymiar zewnętrzny)
b) wysokość zewnętrzna:maks. 300 cm.
2) Ściany zewnętrzne:
a) panele ścienne pełne, okienne i drzwiowe (blacha stalowa + ocieplenie - wełna mineralna o grubości min 60 mm + folia paroizolacyjna + laminowana płyta wiórowa),
b) kolor ścian wewnętrznych: biały.
3) Podłoga obiektu:
a) rama stalowa,
b) ocynkowana blacha stalowa,
c) wełna mineralna min. 100 mm,
d) folia paroprzepuszczalna, 
e) płyta OSB - drewnopochodna płyta konstrukcyjno-budowlana z dodatkiem żywicy syntetycznej.
f) wykładzina PVC o wysokim stopniu odporności na ścieranie; kolorystyka i wzór do ustalenia z Zamawiającym (np. imitacja betonu lub drewna).
4) Dach obiektu:
a) rama stalowa,
b) ocynkowana blacha stalowa,
c) wełna mineralna min. 100 mm,
d) folia paroprzepuszczalna,
e) laminowana płyta wiórowa
5) Okna i drzwi:
a) 2 szt. - okno PCV o wymiarach 60 x 60 cm, typ R/U (rozwierno-uchylne)
b) drzwi zewnętrzne pełne stalowe o rozmiarze 90 cm x 200 cm.
6)  Instalacja elektryczna:
a) instalacja elektryczna z zabezpieczeniem nadprądowym i różnicowym,
b) 3 szt. - lampy sufitowe,
c) 4 szt. - gniazda 230 V,
d) grzejnik konwektorowy min. 2000 W,
7)  Wentylacja:
a) wentylacja grawitacyjna


4. W ramach wykonywania zadania Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń, która powinna zawierać następujące składniki tj. Projekt budowlano – wykonawczy zawierający:
1) Projekt zagospodarowania terenu wraz z wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami,
2) Projekt architektoniczno – budowlany w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę
3) Projekt techniczny – branżowy, obejmujący:
a) Projekt konstrukcyjny robót żelbetowych oraz konstrukcji szkieletowej hali łukowej,
b) Projekt branżowy dotyczący instalacji odgromowej i uziemienia,
5. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 9 do SWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hale Sokoły Sylwia Czajkowska, Noski Śnietne 24, 18-218 Sokoły

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231410339

7.3.4) Miejscowość: Noski Śnietne

7.3.5) Kod pocztowy: 18-218

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.