eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz w podleg³ych jednostkach na terenie województwa wielkopolskiego



Og³oszenie z dnia 2022-04-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz w podleg³ych jednostkach na terenie województwa wielkopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz w podleg³ych jednostkach na terenie województwa wielkopolskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-916a11d5-c7ad-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00141991

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00094977/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Us³ugi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla IAS w Poznaniu oraz podleg³ych jednostek na terenie woj. wlkp.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (na adres wskazany odpowiednio przez Zamawiaj±cego w
Rozdziale 1 SWZ oraz przez wykonawcê w ofercie).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem edykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.8.6.
5. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c
wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
poczty elektronicznej email: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP
oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym
postêpowaniem Zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (Biuletyn Zamówieñ Publicznych) lub ID
postêpowania lub oznaczeniem postêpowania 3001-ILZ.260.10.2022.
7. Zamawiaj±cy zaleca sk³adanie wszelkich dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów za
pomoc± poczty elektronicznej na adres email:
przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl, za wyj±tkiem oferty z za³±cznikami, która musi zostaæ przekazana Zamawiaj±cemu przez
miniPortal.
8. Oferta musi posiadaæ format danych pdf, doc, odt, docx, musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu, za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania
oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
9. Do formularza do sk³adania ofert, mo¿na za³±czyæ tylko jeden za³±cznik o maksymalnym rozmiarze do 150 MB. W celu za³±czenia
wiêkszej liczby dokumentów w jednym za³±czniku nale¿y podpisaæ je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ je na stronie miniPortalu. Do zaszyfrowania mo¿na wybraæ pojedyncze pliki, które
po zaszyfrowaniu automatycznie bêd± mia³y format .zip. Mo¿na równie¿ zaszyfrowaæ ca³y folder – musi on byæ skompresowany do
archiwum.
10. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Uwaga: ofertê sk³ada siê wy³±cznie za po¶rednictwem systemu miniPortal, oferta przekazana jedynie za
po¶rednictwem ePuap z pominiêcie systemu miniPortal zostanie przez Zamawiaj±cego odrzucona.
11. Oferta oraz wszystkie wymagane dokumenty druki, formularze, o¶wiadczenia, opracowane zestawienia i wykazy sk³adane wraz z
ofert± wymagaj± podpisu/-ów w formie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), zwane dalej rozporz±dzeniem 2016/679”.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A,
61-501 Poznañ, (telefon nr: 61 8586100, adres e-mail: ias.poznan@mf.gov.pl),
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem
telefonu 61 8586173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3001-ILZ.260.10.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji ;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
2. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
3. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679 w
szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane
osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13
rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w
zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
4. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej
jedno z w³±czeñ o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679. Szczegó³owe zasady dot. RODO zosta³y okre¶lone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podleg³ych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±cznik nr 3 i 4 do SWZ .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64210000-1 - Us³ugi telefoniczne i przesy³u danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku jednostek wymienionych w za³±czniku nr 4 do SWZ, których komunikacja odbywa siê za po¶rednictwem ³±cza SIP Trunk, przez serwer telekomunikacyjny Zamawiaj±cego zlokalizowany w ZJS ul. Dolna Wilda 80A Poznañ, zastrzega mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostêpnych ilo¶ci kana³ów o dodatkowe 200 kana³ów rozmownych (poz. 10 formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ) . 200 kana³ów jest to maksymalna ilo¶æ, któr± Zamawiaj±cy bêdzie móg³ podzieliæ na jednostki w postaci dodatkowych pakietów przy za³o¿eniu, ¿e 1 dodatkowy pakiet to 10 kana³ów rozmownych SIP. Zamawiaj±cy, bêdzie móg³ równie¿ ca³e 200 dodatkowych kana³ów Sip Trunk (tj. 20 pakietów) przydzieliæ jednej jednostce.
Wykonawca zapewni mo¿liwo¶æ w³±czania i wy³±czania dodatkowych pakietów w trakcie trwania umowy. W przypadku dodatkowych pakietów, Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za czas faktycznie ¶wiadczonej us³ugi od momentu jej uruchomienia do momentu wy³±czenia wg stawek jednostkowych pakietu wynikaj±cych z oferty Wykonawcy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub te¿ niewykorzystania prawa opcji przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego (poz. 10 formularza cenowego) Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u, w szczególno¶ci nie przys³uguje mu prawo wezwania Zamawiaj±cego do z³o¿enia zamówienia uzupe³niaj±cego do ilo¶ci kana³ów Sip Trunk wskazanych w niniejszym punkcie lub w formularzu cenowym (poz. 10).
2.Zamawiaj±cy zastrzega w poz. 5 formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ prawo ewentualnego zwiêkszenia wielko¶ci zamówienia podstawowego (tj. 180 abonamentów dla ³±cza SIP Trunk 10 kana³ów) w ramach prawa opcji o dodatkowe 180 abonamentów dla ³±cza Sip Trunk 10 kana³ów maksymalnie dla 15 jednostek wymienionych w za³±czniku nr 4 do SWZ, które nie posiadaj± aktualnie ³±cza Sip Trunk (1 ³±cze Sip Trunk 10 kana³ów dla 1 jednostki). Zatem ca³kowit± warto¶æ poz. 5 formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ (³±cznie 360 abonamentów) stanowi suma warto¶ci zamówienia podstawowego i zamówienia, które zostanie ewentualnie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji. Miejscem lokalizacji ³±czy bêdzie Zespó³ Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80 A, 61-501 Poznañ. W przypadku dodania ³±cza Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za czas faktycznie ¶wiadczonej us³ugi dla tego ³±cza od momentu jego uruchomienia wg stawek jednostkowych wynikaj±cych z oferty Wykonawcy, odpowiednich dla tego typu ³±cza (poz. 5 formularza cenowego). 15 jest to maksymalna ilo¶æ jednostek, dla których Zamawiaj±cy zamierza uruchomiæ ³±cze Sip Trunk i nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego realizacji w pe³nej ilo¶ci. Zamawiaj±cy w trakcie trwania umowy mo¿e utworzyæ mniej ³±czy Sip Trunk, jak równie¿ mo¿e nie utworzyæ ¿adnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub tez nie wykorzystania prawa opcji przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego (tj. 180 abonamentów dla ³±cza SIP Trunk 10 kana³ów) Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u., w szczególno¶ci nie przys³uguje mu prawo wezwania Zamawiaj±cego do z³o¿enia zamówienia uzupe³niaj±cego do ilo¶ci abonamentów wskazanych w niniejszym punkcie lub w formularzu cenowym. Ilo¶æ ta nie bêdzie wliczona do ogólnej liczby zmian, o której mowa w pkt. 34.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy uzna ofertê za spe³niaj±c± wymagania wskazane w SWZ i przyjmie j± do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli nie podlega ona odrzuceniu.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryterium oceny ofert oraz jego wagê z zastosowaniem poni¿szych zapisów:
Kryterium „Cena” (C) – 100 (maksymalnie 100 pkt)
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cn
---- X 100 = C
Co
Cn – najni¿sza cena brutto spo¶ród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium „Cena”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli wykonawca przedstawi aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 ze zm.).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z art.117 ust.2 pzp warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112 ust.2 pkt 2 pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

2. zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenia):
wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej (w zakresie do¶wiadczenia) wówczas, gdy wykonawca wykona³ b±d¼ wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla abonentów (u¿ytkowników koñcowych) nie bêd±cych konsumentami o warto¶ci minimum 100 000,00 PLN brutto ka¿da, w ramach odrêbnych umów.
Wymagana przez Zamawiaj±cego warto¶æ us³ugi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii stacjonarnej obejmuje op³aty abonamentowe (w tym tak¿e ewentualne koszty us³ug dodatkowych) oraz op³aty za wykonane po³±czenia (us³uga ¶wiadczona dla odbiorcy ostatecznego, koñcowego). Do wymaganej warto¶ci us³ugi nie wlicza siê ewentualnych kosztów dzier¿awy/najmu/leasingu/dostawy urz±dzeñ telekomunikacyjnych ponoszonych przez nabywcê us³ugi oraz us³ug telekomunikacyjnych ¶wiadczonych na rzecz innych operatorów telekomunikacyjnych w oparciu m.in. o us³ugê SIP TRUNK.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania warto¶ci wykonywanych us³ug realizowanych w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania warto¶ci wymaganych dla wykazania spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu (dwie us³ugi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla abonentów (u¿ytkowników koñcowych) niebêd±cych konsumentami o warto¶ci minimum 100 000,00 PLN brutto ka¿da umowa.
W przypadku us³ug bêd±cych w trakcie wykonywania, które nie zosta³y jeszcze ukoñczone, Zamawiaj±cy wymaga, aby do dnia sk³adania ofert wykonawca faktycznie zrealizowa³ ju¿ dwie us³ugi na warto¶æ minimum 100 000,00 PLN brutto ka¿da, w ramach odrêbnych umów. W przypadku us³ug nadal wykonywanych dowód nale¿ytego wykonania powinien byæ wydany nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± wykazaæ, ¿e wspólnie wykonali lub co najmniej jeden z nich wykona³ co najmniej dwie us³ugi okre¶lone w pkt 5.2.2) SWZ. Jako niespe³nienie warunku uznana zostanie sytuacja, w której ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, odrêbnie wykona³ tylko jedn± us³ugê, obejmuj±c± wymagany w pkt 5.2.2) SWZ zakres.
W przypadku powo³ywania siê na do¶wiadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani bêd± wykazaæ faktyczny wk³ad w realizacjê zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nianie warunku w zakresie wymaganego do¶wiadczenia.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach innych podmiotów, wskazany podmiot musi wykazaæ siê wymaganym przez Zamawiaj±cego do¶wiadczeniem, tj. realizacj± co najmniej dwóch us³ug, o których mowa w pkt 5.2.2) SWZ, Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia do¶wiadczenia wykonawcy, podmiotu trzeciego czy te¿ dwóch podmiotów trzecich w takim zakresie, ¿e ka¿dy z nich wykona³ po jednej us³udze, o której mowa w pkt 5.2.2) SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 pzp, art. 7 ust.1 ustawy oraz art. 5k rozporz±dzenia 833/2014 (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Ocena spe³niania warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zostanie dokonana na podstawie:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o wpisie do rejestru ze wskazaniem numeru wpisu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ). O¶wiadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiaj±cego na podstawie danych zawartych w ww. rejestrze.
2) za¶wiadczenia o wpisie do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 ze zm.) – w przypadku gdy na podstawie danych zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 nie bêdzie mo¿liwe dokonanie przez Zamawiaj±cego weryfikacji w ww. rejestrze posiadania przez wykonawcê wymaganych uprawnieñ.
2. Ocena spe³niania warunku posiadania zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenia) zostanie dokonana na podstawie:
1) o¶wiadczenia wykonawcy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ,
2) wykazu us³ug, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ,
3) dowodów nale¿ytego wykonania/wykonywania us³ug, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1) Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania wymagañ stawianych wykonawcom na podstawie przed³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 7.2 SWZ, na zasadzie „spe³nia” albo „nie spe³nia” wymaganych warunków.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowi±cego za³. nr 7 do SWZ).
2. Zobowi±zanie podmiotów do oddania wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy)
3. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust.1, art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp, art.7 ust.1 ustawy i art. 5k rozporz±dzenia 833/2014 oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie udostêpnianych zasobów (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ).
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sk³adania oferty zosta³y okre¶lone w pkt 11 SWZ.
Wymagania dot. dokumentów podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y opisane w pkt 7.1 SWZ w rozdziale III tabeli

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-17 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin obowi±zywania umowy – 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy, jednak¿e nie wcze¶niej ni¿ od dnia 01.07.2022 r.

2. Zamawiaj±cy dodaje nowe przes³anki wykluczenia wykonawcy:
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art.108 ust.1, art.109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp, art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) oraz art.5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca
2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz.
Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1).
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór
o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.