eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Radców Prawnych Anna Studencka Dawid Studencki S.K.A. - Dawid Studencki Pełnomocnik Zamawiającego

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751760157

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Topolowa 31/1

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-506

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: wojnicz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82d25f18-c7ac-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035812/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu – etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/93287ecf-5e42-4dc9-b36c-60b91a4d7f4e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 14.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
14.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (w zakresie wskazanym poniżej/Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego:
/64j5fkh5bq/SkrytkaESP.
14.4. Adres poczty elektronicznej, z którego może komunikować się Zamawiający: przetargi@wojnicz.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać
konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
14.6.1. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
14.6.2. „Formularza do komunikacji”.
14.7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP).
14.8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
14.9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania
na ePUAP.
14.10. Zamawiający przekazuje informacje o postępowaniu oraz ID postępowania w treści niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej
opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowa klauzula RODO znajduje się w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegółowa klauzula RODO znajduje się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu –
ETAP I.
3.2. W zakres zamówienia wchodzą w szczególności następujące zakresy prac:
1) Podbicie fundamentów, izolacja pionowa i pozioma, drenaż
2) Konstrukcje
a) Piwnice
2
b) Parter
c) piętro
d) Poddasze
e) Taras nad pomieszczeniami magazynowymi
f) Taras nad wiatrołapem
3) Elewacja
a) Rusztowania
b) Stolarka okienna
c) Stolarka drzwiowa zewnętrzna
d) Cokół kamienny do konserwacji
e) Cokół do renowacji
f) schody wejściowe
g) Elewacja tynki i profile ciągnione
4) Dach
a) Konstrukcja dachowa
b) Pokrycie dachowe
c) Instalacja odgromowa
5) Centrala wentylacyjna
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik nr 1 do SWZ (Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami),

Uwaga: Wykonawca winien wziąć pod uwagę dokumentację projektową wyłącznie w zakresie określonym w przedmiarze robót!

3.2. Uwaga! Budynek Pałacu Dąmbskich wraz z najbliższym otoczeniem wpisany został do Rejestru zabytków pod numerem A-308 w 1971 r., pozostała część parku (obejmująca dz. nr 1665/24
o pow. 7,7 ha) wpisana została do Rejestru pod nr. A -19/M w 2004 r., a cały układ przestrzenny Miasta Wojnicza, na terenie którego znajduje się przedmiotowy zespół znajduje się w ww. Rejestrze pod nr. A-132 (1977).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: . Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 305 pkt 1) w z art. 214
ust. 1 pkt 7 PZP czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na
poziomie do 50 % procent ilości przewidzianych w poszczególnych pozycjach kosztorysów
ofertowych, po przeprowadzeniu stosownego postępowania w tej sprawie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

11. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie
określa warunku;
11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej – Zamawiający nie określa warunku;
11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
11.1.3.1.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100);
11.1.3.2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę, co najmniej 2.000.000,00 PLN
(dwa miliony złotych).
7
11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
11.1.4.1. dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia:
11.1.4.1.1.dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy i
która posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i spełnia wymagania, o których
mowa w art. 37a i 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe – rozumiane jako
pełnienie funkcji kierownika budowy przy pracach na obiektach wpisanych do rejestru
zabytków;
11.1.4.1.2.dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót
sanitarnych i posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie
zawodowe – rozumiane jako pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót
sanitarnych;
11.1.4.1.3.dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót
elektrycznych i posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe -
rozumiane jako pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót
elektrycznych.
11.1.4.1.4.dysponuje zespołem archeologów składającym się z min. 3 osób, które będą
sprawowały nadzór archeologiczny, spośród których przynamniej jedna spełnia
wymagania, o których mowa w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami, z czego co najmniej jedna osoba (tj. ta która będzie
kierować badaniami archeologicznymi) wykaże się doświadczeniem w prowadzeniu
badań archeologicznych przez okres nie krótszy niż 5 lat, a pozostałe osoby wykażą się
doświadczeniem w prowadzeniu badań archeologicznych przez okres nie krótszy niż 2
lata,;
11.1.4.1.5.dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac
konserwatorskich, która:
 ukończyła studia wyższe na kierunku konserwacja dzieł sztuki w zakresie
architektury lub rzeźby
 posiada minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w pracy w charakterze
konserwatora zabytków przy pracach w obiektach zabytkowych, w trakcie
których brał udział w realizacji co najmniej 5 prac polegających na remoncie
konserwatorskim elewacji w obiektach zabytkowych wykonanych
w technologii tynkarskiej;
11.1.4.1.6. dysponuje zespołem tynkarzy min. 4 osoby, z których każda posiada minimum 5 lat
doświadczenia w realizacji prac tynkarskich na obiektach zabytkowych;
11.1.4.1.7.dysponuje co najmniej jedną osobą, która ukończyła studia wyższe na kierunku
konserwatora dzieł sztuki, posiadającą minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
przy realizacji prac związanych z rekonstrukcją lub konserwacją detali
architektonicznych w obiekcie zabytkowym.
UWAGA do pkt 11.1.4.1: Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte
przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na warunkach określonych
w umowie.
UWAGA do pkt 11.1.4.1: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej,
uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne
uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie w/w, wydane w
innym państwie przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia
8
2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej.
11.1.4.2. wykaże się doświadczeniem w realizacji robót budowlanych, przez co zamawiający rozumie:
11.1.4.2.1.w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał, co najmniej 2 roboty o
wartości min. 2 000 000 zł brutto każda, które swoim zakresem obejmowały co
najmniej: remont elewacji budynku (tynki wraz z konserwacją elementów
architektonicznych), wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej wraz z
remontem więźby dachowej, w tym remont/wymiana stolarki okiennej wartość
minimum 150 000,00 zł brutto oraz prace związane z wykonaniem wentylacji w obiekcie
zabytkowym;
11.1.4.2.2.w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali, co najmniej 1 robotę o
wartości min. 700 000,00 zł brutto, która swoim zakresem obejmowała prace w zakresie
podbicia fundamentów wraz z wykonaniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej
budynku wpisanego do rejestru zabytków.
UWAGA: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, dla których wystawiono
świadectwo przejęcia lub protokół odbioru końcowego lub inny dokument o podobny charakterze.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, załączy podmiotowe środki dowodowe zawierające kwoty wyrażone w walutach
innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP
opublikowanych w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy. W przypadku braku
publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy, Zamawiający
dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano podmiotowy
środek dowodowy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień składania:
12.2.1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
10
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną w pkt. 11.1.3.1. SWZ;
12.2.2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym
niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
12.2.3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie
potwierdzającym spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.1. SWZ;
12.2.4. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie potwierdzającym
spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.2. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 55 000 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy
złotych 00/100)
16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
16.3. Wadium wnosi się w następujących formach:
16.3.1. pieniądzu,
16.3.2. gwarancjach bankowych,
16.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.
310, 836, 1572).
16.4. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia
bankowego powinno zawierać następujące elementy:
16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;
16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;
16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;
16.4.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;
16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej
kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,
16.4.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,
16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
Nazwa banku: BSR Kraków o/Wojnicz
Numer konta: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013
powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta,
na które należy zwrócić wadium.
16.6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie
(przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
(decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).
16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu
oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych
obowiązków.
16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.
14
16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje,
powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze
środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie określa.
11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
11.2.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane.
11.2.4. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Dopuszczalna zmiana przedmiotu umowy;
Dopuszczalna zmiana innych postanowień Umowy;
Dopuszczalna zmiana terminu wykonania Umowy:
Dopuszczalna zmiana harmonogramu;
Dopuszczalna zmiana wysokości wynagrodzenia;
Sposób zmiany wynagrodzenia

Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowne w paragrafie 14

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

8. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
8.1. Zamawiający wymaga, aby całe zamówienie zostało wykonane i zgłoszone do odbioru w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą z zastrzeżeniem następujących etapów wykonania zamówienia:
8.1.1. etap I – faktycznie wykonane roboty budowalne do wartości wkładu własnego Zamawiającego - zgłoszenie do odbioru częściowego nie wcześniej niż po 3 miesiącach i nie później niż po 4 miesiącach od dnia podpisania umowy z Wykonawcą;
8.1.2. etap II – realizacja robót o wartości min. 45% max. 50% wartości dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – zgłoszenie do odbioru częściowego nie wcześniej niż po 7 miesiącach i nie później niż po 8 miesiącach od dnia podpisania umowy z Wykonawcą;
8.1.3. etap III – realizacja pozostałych prac objętych przedmiotem zamówienia – zgłoszenie do odbioru końcowego nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy jednak nie później niż w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.