eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUtrzymanie oraz modyfikacje systemu Portal Orzeczeń.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie oraz modyfikacje systemu Portal Orzeczeń.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005965788

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Energetyczna 4

1.4.2.) Miejscowość: Wrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 53-330

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.4.7.) Numer telefonu: 519693465

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw.sa.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.sa.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sąd

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141815

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00129992/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), zrealizował (wykonał) lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - nadal realizuje (wykonuje) w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie (rozumiane jako jedna umowa), które trwało co najmniej 6 mie-sięcy, o wartości nie mniejszej niż 20 000,- zł brutto miesięcznie (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto), którego przedmiotem była/jest usługa utrzymaniowa polegająca na pozosta-waniu w gotowości serwisowej i gwarantowanego SLA dla błędów oraz obsługi za pomocą por-talu WWW, rozpoznawaniu przyczyn i usuwaniu błędów oraz skutków błędów, rozpoznawaniu skutków awarii oraz przygotowanie i wdrażanie poprawek dla systemu teleinformatycznego:
a. posiadającego co najmniej:
- 500 użytkowników identyfikujących się unikalnym identyfikatorem w bazie danych,
- 10 000 000 dokumentów (plików dowolnego typu),
b. działającego w części lub w całości w sieci Internet,
c. posiadającego publiczne API,
d. działającego w trybie HA (wysoka dostępność).


W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. wa-runku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Naro-dowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy-konanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych)

Po zmianie:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), zrealizował (wykonał) lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - nadal realizuje (wykonuje) w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie (rozumiane jako jedna umowa), które trwało co najmniej 6 mie-sięcy, o wartości nie mniejszej niż 20 000,- zł brutto miesięcznie (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto), którego przedmiotem była/jest usługa utrzymaniowa polegająca na pozosta-waniu w gotowości serwisowej i gwarantowanego SLA dla błędów oraz obsługi za pomocą por-talu WWW, rozpoznawaniu przyczyn i usuwaniu błędów oraz skutków błędów, rozpoznawaniu skutków awarii oraz przygotowanie i wdrażanie poprawek dla systemu teleinformatycznego:
a. posiadającego co najmniej:
- 500 użytkowników identyfikujących się unikalnym identyfikatorem w bazie danych,
- 10 000 000 dokumentów (plików dowolnego typu),
b. działającego w części lub w całości w sieci Internet,
c. posiadającego publiczne API,
d. działającego w trybie HA (wysoka dostępność).


W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. wa-runku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Naro-dowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywa-nych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

Po zmianie:
 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.