Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129992/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00140701/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00145204/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00238239/01 - Wynik z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie oraz modyfikacje systemu Portal Orzeczeń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005965788
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Energetyczna 4
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-330
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 519693465
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw.sa.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.sa.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141815
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00129992/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), zrealizował (wykonał) lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - nadal realizuje (wykonuje) w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie (rozumiane jako jedna umowa), które trwało co najmniej 6 mie-sięcy, o wartości nie mniejszej niż 20 000,- zł brutto miesięcznie (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto), którego przedmiotem była/jest usługa utrzymaniowa polegająca na pozosta-waniu w gotowości serwisowej i gwarantowanego SLA dla błędów oraz obsługi za pomocą por-talu WWW, rozpoznawaniu przyczyn i usuwaniu błędów oraz skutków błędów, rozpoznawaniu skutków awarii oraz przygotowanie i wdrażanie poprawek dla systemu teleinformatycznego:
a. posiadającego co najmniej:
- 500 użytkowników identyfikujących się unikalnym identyfikatorem w bazie danych,
- 10 000 000 dokumentów (plików dowolnego typu),
b. działającego w części lub w całości w sieci Internet,
c. posiadającego publiczne API,
d. działającego w trybie HA (wysoka dostępność).
W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. wa-runku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Naro-dowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy-konanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych)
Po zmianie:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), zrealizował (wykonał) lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - nadal realizuje (wykonuje) w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie (rozumiane jako jedna umowa), które trwało co najmniej 6 mie-sięcy, o wartości nie mniejszej niż 20 000,- zł brutto miesięcznie (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto), którego przedmiotem była/jest usługa utrzymaniowa polegająca na pozosta-waniu w gotowości serwisowej i gwarantowanego SLA dla błędów oraz obsługi za pomocą por-talu WWW, rozpoznawaniu przyczyn i usuwaniu błędów oraz skutków błędów, rozpoznawaniu skutków awarii oraz przygotowanie i wdrażanie poprawek dla systemu teleinformatycznego:
a. posiadającego co najmniej:
- 500 użytkowników identyfikujących się unikalnym identyfikatorem w bazie danych,
- 10 000 000 dokumentów (plików dowolnego typu),
b. działającego w części lub w całości w sieci Internet,
c. posiadającego publiczne API,
d. działającego w trybie HA (wysoka dostępność).
W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. wa-runku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Naro-dowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywa-nych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Po zmianie:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli biurowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego
- Remont budynku przy ul. Stanisławowskiej 83 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Kompleksowa modernizacja oświetlenia w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - etap II.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej systemu instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków M4, M6bis i M11 i na istn. miejsc parkingowych ul. Długa 61-64 we Wrocławiu
- TP 63/25 - dostawa testów paskowych do badań metodą immunoblot wraz z dzierżawą aparatu do ich wykonania
- 74.2025 Dostawa systemu monitorowania i analizowania zachowania myszy na potrzeby Katedry i Zakładu Biofizyki i Neurobiologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS w Gdańsku
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozwój finansowych e-usług publicznych w Mieście Stoczek Łukowski
- Stworzenie i wdrożenie nowego serwisu internetowego Muzeum Narodowego w Krakowie
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.