Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098986/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00100057/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431022232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Racławickie 23
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-049
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48261 332 936
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksienkiewicz@1wszk.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://1wszk.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eae19f2f-adf9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/7/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 84170,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku, zgodnie formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87696,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89858,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87696,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Renoma Łukasz Pietkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491494983
7.3.3) Ulica: Warszawska 49
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87696,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-17 do 2024-03-17INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Funkcja Inżyniera przy realizacji : ."Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 837 w zakresie budowy mostu przez Wieprz w m. Nielisz wraz z rozbudową dojazdów do mostu".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.