Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606284/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dbf5224-a6a0-44eb-8fd2-6b7a99fc74d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033340/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148208,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad obiektami sportowymi do budowy w ramach: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka. Zadanie będzie wspófinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji StrategicznychPrzedmiot zamówienia podzielony został na 3 części:
Część 1: Nadzór inwestorski kompleksowy przy zadaniu: „Budowa boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią” w ramach inwestycji: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka”
Nadzór inwestorski kompleksowy w branży konstrukcyjno-budowlanej, drogowej i elektrycznej. Budowa boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią zostanie wykonana w trybie zaprojektuj i wybuduj w oparciu o PFU zawierający koncepcję oraz w oparciu o warunki zawarte w SWZ z postępowania przetargowego.
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca robót będzie zobowiązany do współpracy między Wykonawcami części realizowanych w ramach ww. programu (w przypadku gdy realizacja różnych części będzie powierzona innemu Wykonawcy) w zakresie warunków wypłaty wynagrodzenia, ustalonych w oparciu o wytyczne Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z załącznikiem do tej uchwały pn.: Szczegółowe zasady i tryb dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Uchwał nr 176/2021 Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. i nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r. zmieniającej uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W związku z powyższym, Wykonawca robót będzie zobowiązany do współpracy w ramach uwzględnienia terminów płatności z innymi Wykonawcami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 113731,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad obiektami sportowymi do budowy w ramach: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka. Zadanie będzie wspófinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji StrategicznychPrzedmiot zamówienia podzielony został na 3 części:
Część 2 : Nadzór inwestorski kompleksowy przy zadaniu: „Zakup i montaż trybun z przeznaczeniem na kompleks sportowy” w ramach inwestycji: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka”.
Nadzór inwestorki kompleksowy w branży konstrukcyjno-budowlanej i drogowej. Zakup
i montaż trybun z przeznaczeniem na kompleks sportowy zostanie wykonany w trybie zaprojektuj
i wybuduj w oparciu o PFU zawierający koncepcję oraz w oparciu o warunki zawarte w SWZ z postępowania przetargowego.
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca robót będzie zobowiązany do współpracy między Wykonawcami części realizowanych w ramach ww. programu (w przypadku gdy realizacja różnych części będzie powierzona innemu Wykonawcy) w zakresie warunków wypłaty wynagrodzenia, ustalonych w oparciu o wytyczne Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z załącznikiem do tej uchwały pn.: Szczegółowe zasady i tryb dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Uchwał nr 176/2021 Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. i nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r. zmieniającej uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W związku z powyższym, Wykonawca robót będzie zobowiązany do współpracy w ramach uwzględnienia terminów płatności z innymi Wykonawcami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad obiektami sportowymi do budowy w ramach: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka. Zadanie będzie wspófinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji StrategicznychPrzedmiot zamówienia podzielony został na 3 części:
Część 3 : Nadzór inwestorski przy zadaniu: „Zaprojektowanie i budowa miasteczka rowerowego w Warce” w ramach inwestycji: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka”.
Nadzór inwestorski w branży drogowej. Zaprojektowanie i budowa miasteczka rowerowego w Warce zostanie wykonana w trybie zaprojektuj i wybuduj w oparciu o PFU zawierający koncepcję oraz w oparciu o warunki zawarte w SWZ z postępowania przetargowego.
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca robót będzie zobowiązany do współpracy między Wykonawcami części realizowanych w ramach ww. programu (w przypadku gdy realizacja różnych części będzie powierzona innemu Wykonawcy) w zakresie warunków wypłaty wynagrodzenia, ustalonych w oparciu o wytyczne Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z załącznikiem do tej uchwały pn.: Szczegółowe zasady i tryb dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Uchwał nr 176/2021 Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. i nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r. zmieniającej uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W związku z powyższym, Wykonawca robót będzie zobowiązany do współpracy w ramach uwzględnienia terminów płatności z innymi Wykonawcami .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 11477,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112888,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BEL-KONSULTING" Belicki Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971088099
7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 2/11
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BEL-KONSULTING" Belicki Krzysztof
jakie przetargi wygrała firma
"BEL-KONSULTING" Belicki Krzysztof
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112888,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24597,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27883,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24597,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BEL-KONSULTING" Belicki Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971088099
7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 2/11
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BEL-KONSULTING" Belicki Krzysztof
jakie przetargi wygrała firma
"BEL-KONSULTING" Belicki Krzysztof
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24597,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBIGANT Zbigniew Antol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391324257
7.3.3) Ulica: ul. Ostródzka 273B/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Modernizacja pomieszczeń w budynku OSA dla potrzeb rTWR Modlin
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1500E w miejscowości Pajęczno-Siedlec
- "Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Moskorzew - m. Chlewska Wola - Podniesienie jakości życia mieszkańców"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.