Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080487/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141477 z dnia 2021-08-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa inteligentnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych z podziałem na 4 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa inteligentnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych z podziałem na 4 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5a0ad44-c9db-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa aktywnych przejść dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249583,37 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie inteligentnego przejścia dla pieszych oraz przejazdu rowerowego w ciągu ulicy Gajowej.Lokalizacja inwestycji: Włocławek; ul. Gajowa [52°38'34.8"N 19°01'56.3"E].
Głównym celem zastosowania aktywnych przejść dla pieszych jest:
a) informowanie kierowców o zbliżaniu się pieszego do przejścia dla pieszych,
b) bezpieczne i komfortowe przejście pieszego przez jezdnię,
c) ochrona zdrowia i życia ludzkiego.
W ramach przedmiotowego zamówienia do Wykonawcy należy:
a) opracowanie dokumentacji technicznej obejmującej:
• projekt stałej organizacji ruchu,
• projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych,
• opracowanie dokumentacji technicznych, polegających na wykonaniu projektów wykonawczych elektrycznych podłączenia do sieci zasilania Aktywnych Przejść dla Pieszych.
UWAGA: Warunki realizacji dokumentacji technicznej:
• Oferowana cena za prace projektowe powinna obejmować komplet czynności i kosztów z nimi związanych łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje.
• Projekt powinien uwzględniać wymagania określone w założeniach programowych, warunkach technicznych wydanych w opiniach i uzgodnieniach.
• Wykonawca zobowiązany jest do sygnalizowania problemów wynikających z realizacji zamówienia na każdym jego etapie oraz czynnie uczestniczyć w spotkaniach z nimi związanych i rozwiązywaniu trudności,
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
b) prace przygotowawcze: inwentaryzacja stanu istniejącego;
c) prace projektowe.
UWAGA: Kompletna dokumentacja powinna zawierać:
• projekty stałej organizacji ruchu
• projekty czasowej organizacji ruchu
• projekty elektryczne wykonawcze
• ewentualne niezbędne uzgodnienia i opinie przewidziane przepisami prawa (roboty budowlane traktowane zgodnie z art 29 ust. 2 pkt 27b) ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nie wymagają zgłoszenia ani pozwolenia na budowę).
Łącznie z dokumentacją techniczną Wykonawca przekaże Zamawiającemu klauzulę o kompletności dokumentacji.
d) przedłożenie opracowanej dokumentacji technicznej do zatwierdzenia Zamawiającemu.
UWAGA: Dokumentację należy sporządzić zarówno w formie papierowej (3 egz.), jak i elektronicznej (format rysunków: *.dwg dla AutoCAD wersji nie wyższej niż 2004, format części tekstowej: *.pdf, *.doc).
e) nadzór autorski.
UWAGA: W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie,
• uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej,
• realizacja w terenie Aktywnych Przejść dla Pieszych.
f) Montaż aktywnego przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w następującej lokalizacji: Włocławek; ul. Gajowa [52°38'34.8"N 19°01'56.3"E].
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57837,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie inteligentnego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kapitulnej.Lokalizacja inwestycji: Włocławek; ul. Kapitulna [52°38'46.9"N 19°02'03.0"E].
Głównym celem zastosowania aktywnych przejść dla pieszych jest:
a) informowanie kierowców o zbliżaniu się pieszego do przejścia dla pieszych,
b) bezpieczne i komfortowe przejście pieszego przez jezdnię,
c) ochrona zdrowia i życia ludzkiego.
W ramach przedmiotowego zamówienia do Wykonawcy należy:
a) opracowanie dokumentacji technicznej obejmującej:
• projekt stałej organizacji ruchu,
• projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych,
• opracowanie dokumentacji technicznych, polegających na wykonaniu projektów wykonawczych elektrycznych podłączenia do sieci zasilania Aktywnych Przejść dla Pieszych.
UWAGA: Warunki realizacji dokumentacji technicznej:
• Oferowana cena za prace projektowe powinna obejmować komplet czynności i kosztów z nimi związanych łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje.
• Projekt powinien uwzględniać wymagania określone w założeniach programowych, warunkach technicznych wydanych w opiniach i uzgodnieniach.
• Wykonawca zobowiązany jest do sygnalizowania problemów wynikających z realizacji zamówienia na każdym jego etapie oraz czynnie uczestniczyć w spotkaniach z nimi związanych i rozwiązywaniu trudności,
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
b) prace przygotowawcze: inwentaryzacja stanu istniejącego;
c) prace projektowe.
UWAGA: Kompletna dokumentacja powinna zawierać:
• projekty stałej organizacji ruchu
• projekty czasowej organizacji ruchu
• projekty elektryczne wykonawcze
• ewentualne niezbędne uzgodnienia i opinie przewidziane przepisami prawa (roboty budowlane traktowane zgodnie z art 29 ust. 2 pkt 27b) ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nie wymagają zgłoszenia ani pozwolenia na budowę).
Łącznie z dokumentacją techniczną Wykonawca przekaże Zamawiającemu klauzulę o kompletności dokumentacji.
d) przedłożenie opracowanej dokumentacji technicznej do zatwierdzenia Zamawiającemu.
UWAGA: Dokumentację należy sporządzić zarówno w formie papierowej (3 egz.), jak i elektronicznej (format rysunków: *.dwg dla AutoCAD wersji nie wyższej niż 2004, format części tekstowej: *.pdf, *.doc).
e) nadzór autorski.
UWAGA: W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie,
• uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej,
• realizacja w terenie Aktywnych Przejść dla Pieszych.
f) Montaż aktywnego przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w następującej lokalizacji: Włocławek; ul. Kapitulna [52°38'46.9"N 19°02'03.0"E].
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57837,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie inteligentnego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Celulozowej.Lokalizacja inwestycji: Włocławek; ul. Celulozowa [52°39'05.8"N 19°05'14.1"E].
Głównym celem zastosowania aktywnych przejść dla pieszych jest:
a) informowanie kierowców o zbliżaniu się pieszego do przejścia dla pieszych,
b) bezpieczne i komfortowe przejście pieszego przez jezdnię,
c) ochrona zdrowia i życia ludzkiego.
W ramach przedmiotowego zamówienia do Wykonawcy należy:
a) opracowanie dokumentacji technicznej obejmującej:
• projekt stałej organizacji ruchu,
• projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych,
• opracowanie dokumentacji technicznych, polegających na wykonaniu projektów wykonawczych elektrycznych podłączenia do sieci zasilania Aktywnych Przejść dla Pieszych.
UWAGA: Warunki realizacji dokumentacji technicznej:
• Oferowana cena za prace projektowe powinna obejmować komplet czynności i kosztów z nimi związanych łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje.
• Projekt powinien uwzględniać wymagania określone w założeniach programowych, warunkach technicznych wydanych w opiniach i uzgodnieniach.
• Wykonawca zobowiązany jest do sygnalizowania problemów wynikających z realizacji zamówienia na każdym jego etapie oraz czynnie uczestniczyć w spotkaniach z nimi związanych i rozwiązywaniu trudności,
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
b) prace przygotowawcze: inwentaryzacja stanu istniejącego;
c) prace projektowe.
UWAGA: Kompletna dokumentacja powinna zawierać:
• projekty stałej organizacji ruchu
• projekty czasowej organizacji ruchu
• projekty elektryczne wykonawcze
• ewentualne niezbędne uzgodnienia i opinie przewidziane przepisami prawa (roboty budowlane traktowane zgodnie z art 29 ust. 2 pkt 27b) ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nie wymagają zgłoszenia ani pozwolenia na budowę).
Łącznie z dokumentacją techniczną Wykonawca przekaże Zamawiającemu klauzulę o kompletności dokumentacji.
d) przedłożenie opracowanej dokumentacji technicznej do zatwierdzenia Zamawiającemu.
UWAGA: Dokumentację należy sporządzić zarówno w formie papierowej (3 egz.), jak i elektronicznej (format rysunków: *.dwg dla AutoCAD wersji nie wyższej niż 2004, format części tekstowej: *.pdf, *.doc).
e) nadzór autorski.
UWAGA: W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie,
• uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej,
• realizacja w terenie Aktywnych Przejść dla Pieszych.
f) Montaż aktywnego przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w następującej lokalizacji: Włocławek; ul. Celulozowa [52°39'05.8"N 19°05'14.1"E].
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 56186,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie inteligentnego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Toruńskiej.Lokalizacja inwestycji: Włocławek; ul. Toruńska [52°40'03.0"N 19°02'48.2"E].
Głównym celem zastosowania aktywnych przejść dla pieszych jest:
a) informowanie kierowców o zbliżaniu się pieszego do przejścia dla pieszych,
b) bezpieczne i komfortowe przejście pieszego przez jezdnię,
c) ochrona zdrowia i życia ludzkiego.
W ramach przedmiotowego zamówienia do Wykonawcy należy:
a) opracowanie dokumentacji technicznej obejmującej:
• projekt stałej organizacji ruchu,
• projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych,
• opracowanie dokumentacji technicznych, polegających na wykonaniu projektów wykonawczych elektrycznych podłączenia do sieci zasilania Aktywnych Przejść dla Pieszych.
UWAGA: Warunki realizacji dokumentacji technicznej:
• Oferowana cena za prace projektowe powinna obejmować komplet czynności i kosztów z nimi związanych łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje.
• Projekt powinien uwzględniać wymagania określone w założeniach programowych, warunkach technicznych wydanych w opiniach i uzgodnieniach.
• Wykonawca zobowiązany jest do sygnalizowania problemów wynikających z realizacji zamówienia na każdym jego etapie oraz czynnie uczestniczyć w spotkaniach z nimi związanych i rozwiązywaniu trudności,
• Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
b) prace przygotowawcze: inwentaryzacja stanu istniejącego;
c) prace projektowe.
UWAGA: Kompletna dokumentacja powinna zawierać:
• projekty stałej organizacji ruchu
• projekty czasowej organizacji ruchu
• projekty elektryczne wykonawcze
• ewentualne niezbędne uzgodnienia i opinie przewidziane przepisami prawa (roboty budowlane traktowane zgodnie z art 29 ust. 2 pkt 27b) ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nie wymagają zgłoszenia ani pozwolenia na budowę).
Łącznie z dokumentacją techniczną Wykonawca przekaże Zamawiającemu klauzulę o kompletności dokumentacji.
d) przedłożenie opracowanej dokumentacji technicznej do zatwierdzenia Zamawiającemu.
UWAGA: Dokumentację należy sporządzić zarówno w formie papierowej (3 egz.), jak i elektronicznej (format rysunków: *.dwg dla AutoCAD wersji nie wyższej niż 2004, format części tekstowej: *.pdf, *.doc).
e) nadzór autorski.
UWAGA: W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie,
• uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej,
• realizacja w terenie Aktywnych Przejść dla Pieszych.
f) Montaż aktywnego przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem w następującej lokalizacji: Włocławek; ul. Toruńska [52°40'03.0"N 19°02'48.2"E].
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77721,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365024242
7.3.3) Ulica: Szymona Askenazego 7/11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-580
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone na zadanie (część) nr 2 w przedmiotowym postępowaniu podlegają odrzuceniu , w związku z czym wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, która została określona w art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365024242
7.3.3) Ulica: Szymona Askenazego 7/11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-580
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone na zadanie (część) nr 4 w przedmiotowym postępowaniu podlegają odrzuceniu , w związku z czym wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, która została określona w art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie miasta Włocławek - budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Kaliskiej na odcinku od ronda Falbanka do ronda przy ul. Broniewskiego.
- Budowa żłobka w miejscowości Józefowo
- Wykonanie projektu technicznego
- Wykonanie projektu remontu budynku
- Prace remontowe w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku. OG.261.8.2025
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Miś Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Kolorowy Domek" w Żydowie
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
więcej: Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.