Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128141/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu
z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inflancka 13
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-354
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717986926
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zsp03@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp3wroclaw.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c63ed77-1f89-4eec-b966-c0bfb41019b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiuz podziałem na zadania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c63ed77-1f89-4eec-b966-c0bfb41019b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drób i wędliny.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce nieprzetworzone.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabiał i jaja.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły ogólnospożywcze.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby garmażeryjne-mączne i surówki.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 1 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w pkt. 3 pptk. 2 SWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz formularzu ofertowym wykazał, iż postępowanie jest podzielone na 9 zadań. Natomiast zał. nr 6 Zestawienie kosztów zadania wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest podzielone na 8 zadań.
Różnica w podanych przez Zamawiającego danych powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia
na etapie po złożeniu ofert.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-179/2025 Modernizacja magazynu nr 1 budynku G-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Gdańskiej 13/15 we Wrocławiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Wolskiej 7 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z napełnianiem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny, butli na gazy medyczne i techniczne dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą urządzeń
- SZP/243-139/2025 Zakup i dostawa licencji na pakiet oprogramowania do zaawansowanych analiz numerycznych zjawisk szybkozmiennych w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bukowicach 2025/2026
- "Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej w Wińsku w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jaćmierzu.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Sukcesywne dostawy dżemów, marmolady, powideł śliwkowych, oraz cukru do Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych w Okręgu Lubelskim w II półroczu 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.