Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128157/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00189288/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00189195/01 - Wynik z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów ukompletowania zestawów ratownictwa taktycznego i ukompletowania IPMed dla 42 BLSz oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu wg wymagań eksploatacyjno-technicznych WSZIRWDGRSZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sadków 9
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 261 511 232
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kuras@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141454
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00128157
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłej również wykonywanej głównej dostawy związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotu na rzecz, której dostawa została wykonana, oraz załączenia dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Wymagana max. 1 dostawa o łącznej wartości:
• dla części I – min. 80 000,00 zł brutto;
• dla części II – min. 260 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw, przewidzianej dla danej części zamówienia lub osobno na każdą część.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłej również wykonywanej głównej dostawy związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (3) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotu na rzecz, której dostawa została wykonana, oraz załączenia dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Wymagana max. 1 dostawa o łącznej wartości:
• dla części I – min. 80 000,00 zł brutto;
• dla części II – min. 200 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw, przewidzianej dla danej części zamówienia lub osobno na każdą część.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-12 11:45
Po zmianie:
2025-03-13 07:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-12 12:00
Po zmianie:
2025-03-13 08:00
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont łazienek, korytarzy i klatki schodowej wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Prokuratury Rejonowej Radom-Zachód w Radomiu
- Dostawa tlenu medycznego oraz dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli , dla potrzeb dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celu likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych
- Dostawa kart graficznych do zawansowanych obliczeń w ramach sztucznej inteligencji wraz z niezbędnymi komponentami
- Dostawy mięsa drobiowego
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkty lecznicze zawierające substancje czynną Lebrykizumabum finansowany w ramach programu lekowego B.124 leczenie chorych z atopowym zapaleniem skóry.
- Dostawa medycznych środków materiałowych do 14 WOG
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów chemioterapii i lekowych - uzupełnienie V
- Zakup preparatów farmaceutycznych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Dostawa leków, w tym leków przeznaczonych do żywienia pozajelitowego, szczepionek dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Zakup materiałów i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.