eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Dostawa urządzeń poligraficznych i informatycznych: Cz. I. zakup i dostarczenie fabrycznie nowego plotera Cz. II zakup fabrycznie nowych kserokopiarek szt.2 oraz komputera przenośnego



Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141376 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń poligraficznych i informatycznych:
Cz. I. zakup i dostarczenie fabrycznie nowego plotera
Cz. II zakup fabrycznie nowych kserokopiarek szt.2 oraz komputera przenośnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 39 66 501

1.5.8.) Numer faksu: 52 39 66 503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń poligraficznych i informatycznych:
Cz. I. zakup i dostarczenie fabrycznie nowego plotera
Cz. II zakup fabrycznie nowych kserokopiarek szt.2 oraz komputera przenośnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-871aede0-d269-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000685/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa urządzeń poligraficznych I informatycznych (ploter, scaner,ksero,komputer)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088962/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164634,15 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki nr 7 do SWZ. Uwaga: wykonawca wypełnia szczegółowo formularz wpisując zaoferowane parametry w tabelę. Podane parametry mogą być wyższe. W tabele wpisano minimalne wymagania.
Uwaga: wymagania minimalne:
Część I
1. Zakup i dostarczenie fabrycznie nowego kolorowego wielofunkcyjnego cyfrowego kompaktowego urządzenie poligraficznego w ilości 1 szt., wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi zamawianego urządzenia.
Parametry ogólne:
realizowane funkcje: Kopiowanie, skanowanie, drukowanie - monochromatyczne oraz kolorowe
technologia obrazowania: Trwały, nierozmywający się toner, wydruki odporne na działanie wilgoci, suche natychmiast po wydruku
Funkcja drukowania:
minimalna szybkość druku formatu A1 monochromatyczna: 200 ark./godz.
minimalna szybkość druku formatu A1 kolor: 200 ark./godz.
podajniki papieru: Drukowanie z rolek o średnicy rdzenia 3”
minimalna Ilość podajników: 2 automatyczne podajniki rolkowe
szerokość papieru na rolce: 297 – 1067 mm
gramatura papieru: 60 – 160 g/m2
zestaw startowy tonera: Zestaw startowy powinien zwierać kompletne pojemniki z tonerem dla każdego koloru. Łączna ilość tonera to co najmniej 2 kg.
oprogramowanie wspomagające drukowanie plików bez konieczności ich otwierania: Oprogramowanie w języku polskim bez ograniczenia ilości bezpłatnych licencji umożliwiające wysyłanie wielu plików TIFF, JPG bez koniczności otwierania każdego pliku osobno wraz z funkcją podglądu, automatycznego wyboru nośnika (rolki) i jakości wydruku oraz możliwością edycji parametrów drukowania.
Funkcja skanowania:
technologia : CIS lub CCD
szerokość skanowania: 210 do 914 mm
długość skanowanego wzorca: 210 do 15000 mm
grubość skanowanego wzorca: do 0,7 mm
automatyczne rozpoznawanie rozmiarów skanowanego dokumentu: tak
powiększenie: 10 do 1000 %
minimalna szybkość skanowania czarno biała: 14 metrów/min
minimalna szybkość skanowania kolor: 4 metrów/min
rozdzielczość skanowania: 550 dpi
wyjściowe formaty skanowania: JPEG, PDF, PDF/A, TIFF w tym wielostronicowe PDF; PDF/A i TIFF
skanowane : mapy, rysunki, linie, tekst (opisy na mapach), szkice, fotografia
skanowanie materiałów: papier, kalka, folia
miejsca docelowe skanowania: USB, FTP, SMB
automatyczne czyszczenie /rozjaśnianie tła dla wszystkich rodzajów skanowanych /kopiowanych dokumentów: Osobna funkcja odpowiedzialna za kompensację tła (włączana bądź wyłączana przez operatora). Funkcja ta ma być niezależna od funkcji rozjaśnienia, przyciemniania obrazu.

Funkcja kopiowania:
kopiowanie: Kolorowe i monochromatyczne z funkcją automatycznego czyszczenia tła niezależnie od funkcji rozjaśnienia
obsługa kopiowania: Wszystkie funkcje dostępne na panelu urządzenia
kopiowanie z materiałów: papier, kalka, folia
skalowanie w zakresie: 10% - 1000%
możliwości wprowadzania korekcji skali kopiowania : niezależnie dla osi X i Y
szerokość kopiowanych oryginałów: 210 do 914 mm
automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału i wybór rolki: automatyczny oraz ręczny
Kontroler urządzenia:
Oprogramowanie systemowe: dedykowane do obsługi urządzeń
oprogramowanie użytkowe: W języku polskim obrazujące podstawowe nastawy plotera, stan tonerów, formaty założonych nośników papieru, kolejkowanie zadań z możliwością ich wstrzymywania, powtarzania.
procesor: wielordzeniowy
pamięć RAM: 8 GB
dyski twarde, o łącznej pojemność min.: 1 TB
interfejs sieciowy, min.: 100/1000 Mb/s
oprogramowanie: Dołączone, zapewniające wykonywanie wszystkich możliwych operacji (skanowania, kopiowania i drukowania) w języku polskim
zarządzanie pracą: Podglądanie, wyświetlanie, edytowanie, kolejkowanie, usuwanie, wysyłanie, zapisywanie modyfikacja kolejności zleceń, historia zdarzeń, monitorowanie ilości wydruków i materiałów eksploatacyjnych; użytkownik może wyświetlać stan drukarki i uzyskiwać dostęp do dokumentu pomocy online w języku polskim, a także zarządzać aplikacjami innych firm.
bezpieczeństwo danych: Zaawansowana funkcjonalność: usuwania danych z dysków twardych urządzenia - E-niszczenie, IPsec, HTTPS,
narzędzia administratora: Zabezpieczone logowanie administratora IT, zabezpieczone logowanie administratora CAD, rejestrowanie audytu, uwierzytelnianie użytkowników w lokalnym interfejsie użytkownika na potrzeby komunikacji FTP, SMB i WebDAV; konfigurowalne certyfikaty HTTPS
narzędzia administratora – rozliczanie prac: Informacja na temat ilości zużytego toneru dla każdej wykonanej pracy.
narzędzia administratora – rejestracja: Narzędzia do uwierzytelniania użytkowników które zapewnią im dostęp do drukarki po wprowadzeniu poświadczeń na panelu urządzenia
interfejs użytkownika: Wielodotykowy, kolorowy panel użytkownika
rozmiar ekranu: 10 cali
zasilanie: 100–240 V, 50–60 Hz
poziom hałasu, max.: podczas działania: 60 dB
stężenie ozonu, max.: 0 mg/m3
certyfikaty: ISO 9001 – 2008 dla organizacji serwisu Dostawcy; CE
Usługi dodatkowe:
gwarancja: 12 miesięcy (gwarancja producenta)
serwis gwarancyjny bezpłatny w okresie trwania gwarancji:
Serwis gwarancyjny musi obejmować:
a) wymianę uszkodzonych części i mechanizmów;
b) przeglądy serwisowy w cyklu 6 miesięcznym, w tym czyszczenie i regulacje, w celu zapewnienia najwyższej jakości wydruków
c) pomoc techniczną – telefoniczną, e-mail
dostarczenie urządzenia: Wniesienie, ustawienie, instalacja i uruchomienie urządzenia w pokoju wskazanym przez Zamawiającego.
szkolenie z obsługi urządzenia: Przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu prawidłowej obsługi urządzenia, przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232140-7 - Plotery

4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki nr 7 do SWZ. Uwaga: wykonawca wypełnia szczegółowo formularz wpisując zaoferowane parametry w tabelę. Podane parametry mogą być wyższe. W tabele wpisano minimalne wymagania.
Uwaga: wymagania minimalne
1. Zakup i dostarczenie fabrycznie nowych kserokopiarek w ilości 2 szt., wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi zamawianego urządzenia.
Parametry ogólne:
technologia druku: kolorowy druku laserowy
pamięć systemu : 2 GB
dysk twardy : 250 GB
panel dotykowy:
a) kolorowy
b) przekątna 10 cali
c) komunikaty na ekranie w języku polskim
a) interfejsy:
b) LAN 10/100/1000 Mbit
c) USB
automatyczny podajnik dokumentów (kopiowanie/skanowanie):
a) ilość arkuszy: do 100 szt.
b) automatyczny dupleks: tak
c) format papieru: A6 do A3
d) gramatura papieru: 64-120 g/m2
podajniki papieru:
a) dwie kasety o łącznej pojemności minimum 1000 arkuszy (format papieru A5 do A3, gramatura papieru 60-220 g/m2)
b) podajnik ręczny (boczny): 100 arkuszy (format papieru: A5-SRA3, gramatura papieru 60-250 g/m2)
taca odbiorcza: 250 arkuszy
uwierzytelnianie i kontrola dostępu: Uwierzytelnianie użytkownika za pomocą nazwy użytkownika i hasła
podstawa pod kopiarkę: tak
tonery: Urządzenie wyposażone w komplet oryginalnych tonerów producenta urządzenia
trwałość bębna : minimum 50 000 stron
zgodne systemy operacyjne:
a) Windows 10 (32/64)
b) Windows Server 2019
Funkcja kopiowania:
rozdzielczość kopiowania: 600 x 600 dpi
skalowanie: 25 - 400% (przyrost o 1%)
kopiowanie wielokrotne: do 999 kopii
funkcja kopiowania dwustronnego: tak
Funkcja drukowania:
automatyczny druk dwustronny: tak (gramatura papieru: 60–220 g/m2)
prędkość kopiowania A4 w czerni: do 30 stron/minutę
prędkość kopiowania A4 w kolorze: do 30 stron/minutę
prędkość w dupleksie A3 w czerni: do 15 stron/minutę
prędkość w dupleksie A3 w kolorze: do 15 stron/minutę
rozdzielczość drukowania: 1 200 x 1 200 dpi
drukowanie bezpośrednie, obsługiwane typy plików: PDF, JPEG, TIFF, XPS
druk mobilny: połączenie kserokopiarki z urządzeniami mobilnymi
Funkcja skanowania:
rozdzielczość skanowania: 600 x 600 dpi
tryby skanowania:
a) e-mail
b) FTP
c) SMB
d) USB
formaty plików: JPEG, TIFF, PDF
funkcje skanowania:
a) podgląd skanowanych oryginałów
b) pomijanie pustych stron
c) skanowanie z możliwością automatycznego OCR do przeszukiwanego pliku PDF (rozpoznawanie języka polskiego)
Usługi dodatkowe:
gwarancja: 12 miesięcy (gwarancja producenta)
dostarczenie urządzenia: Wniesienie, ustawienie, instalacja i uruchomienie urządzenia w pokoju wskazanym przez Zamawiającego.
Oferent musi posiadać aktualne certyfikaty autoryzacji wystawiony przez Producenta dla techników, potwierdzające wiedzę i uprawnienia do świadczenia serwisu oferowanego sprzętu.
szkolenie z obsługi urządzenia: Przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu prawidłowej obsługi urządzenia, przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego.


2. Zakup i dostarczenie fabrycznie nowego komputera przenośnego typu notebook z zainstalowanym systemem operacyjnym, dostarczonymi pakietem oprogramowania biurowego, bezprzewodową myszką komputerową i torbą przeznaczoną do notebooka – ilość 1 szt.
Parametry ogólne
procesor
a) architektura 64 bitowa,
b) osiągający w teście PassMark - CPU Mark nie mniej niż 11300 pkt., wg wyników procesorów publikowanych na stronie https: //www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, wg rankingu z dnia 22.04.2021, stanowiącego załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
właściwości ekranu LCD
a) przekątna ekranu : 17.3 cali
b) rozdzielczość: 1920 x 1080 pikseli
c) matryca: matowa / antyrefleksyjna
pamięć RAM
wielkość pamięci: 16 GB
dysk
a) typ: SSD M.2
b) pojemność: 512 GB
rodzaje wejść/wyjść
a) 3x USB – minimum 2x USB 3.0 (USB 3.1 Gen.)
b) wyjście słuchawkowe
c) RJ-45
d) HDMI
komunikacja
a) Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac)
b) LAN 10/100/1000 Mbps
dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność kamera
a) wbudowany mikrofon
b) wbudowane głośniki
system operacyjny
Microsoft Windows 10 Professional PL (64-bitowy) lub w pełni równoważny
pakiet oprogramowania biurowego
Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL, lub w pełni równoważny (licencja dożywotnia)
dodatkowe informacje
a) wydzielona klawiatura numeryczna
b) touchpad
warunki gwarancji
24 miesiące (gwarancja producenta)
Możliwość sprawdzenia poprzez Internet konfiguracji sprzętowych modelu notebooka oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta notebooka realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego.
dodatkowe akcesoria
a) torba do notebooka 17,3 cala
b) mysz komputerowa bezprzewodowa
c) podkładka pod mysz

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

4.5.5.) Wartość części: 34552,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Canon Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221005607

7.3.3) Ulica: Ul. Daimlera 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32718,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34434,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34434,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. CONTRAKT Adam Goik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542345711

7.3.3) Ulica: ul. Karpacka 11

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34434,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.