eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Usługa szkoleniowa pod nazwą: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl. III"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa szkoleniowa pod nazwą: „Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl. III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5627697

1.5.8.) Numer faksu: 825627668

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pupchelm.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa szkoleniowa pod nazwą: „Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl. III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f447a58c-9485-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038819/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Szkolenie "Operator koparko-ładowarki (wsztystkie typy) kl. III"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 -2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065716/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.381.3.4.2022.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 52000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkolenia pt.: „Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl. III” w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowanym w ramach POWER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, realizowane w ramach projektu pt.: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowanym w ramach POWER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.1. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia kwalifikacji zawodowych operatora koparkoładowarki (wszystkie typy) kl. III po otrzymaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu państwowego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Dyrektora Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Liczba osób do przeszkolenia: ogółem 10 osób tj. 1 grupa 10 osobowa.
Podczas realizacji zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia winni być podzieleni na co najmniej 2 podgrupy 5 osobowe.
Czas trwania szkolenia: Zajęcia praktyczne dla wszystkich uczestników danego szkolenia winny odbywać się w tym samym czasie z założeniem, że każda podgrupa 5 osobowa ma zapewnioną co najmniej 1 koparkoładowarkę kl.III i co najmniej 1 instruktora.
Liczba godzin szkolenia: 134 godz. na każdego uczestnika, w tym 52 godz. teorii, 82 godz. praktyki. Termin realizacji przedmiotu umowy: 2 miesiące, rozpoczęcie szkolenia trwającego 1 miesiąc - marzec 2022 r. Miejsce realizacji szkolenia: preferowane miasto Chełm lub powiat chełmski. Przy założeniu, że zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne będą realizowane poza Miastem Chełm, Wykonawca winien zapewnić i pokryć koszty transportu uczestników szkolenia z Chełma do miejsca realizacji zajęć teoretycznych, praktycznych i z powrotem.Uczestnikami szkolenia będą m.in. osoby bezrobotne zamieszkałe w różnych miejscowościach powiatu chełmskiego, dlatego też wyjazd z Chełma winien być zapewniony ok. godz. 8.00 zaś powrót do Chełma do godz. 18.00. Na uczestnika szkolenia powinno przypadać max. 27 dni szkolenia+ egzamin państwowy.
Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego egzaminu państwowego w terminie najpóźniej do 3 tygodni od dnia zakończenia szkolenia oraz poinformowania uczestników i Zamawiającego o terminie egzaminu.
Pomieszczenia, dokumentacja szkoleniowa, materiały i zaświadczenia szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z odpowiednimi logotypami, które będą określone w umowie szkoleniowej.
Wyżej wymienione szkolenie winno zakończyć się otrzymaniem: świadectw, wydanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, książek operatora maszyn roboczych, wydanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych
i drogowych, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014r. poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu
i sposobów prowadzenia usług rynku pracy z informacją, że szkolenie realizowane było w ramach projektu pt.: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chełmskim i mieście Chełm (VI)” realizowanym w ramach PO WER 2014 - 2020, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1, poddziałanie 1.1.1.
Dysponują potencjałem technicznym:
- w przypadku zajęć teoretycznych: zajęcia teoretyczne winny być prowadzone w lokalu przestronnym i przewiewnym, który posiada dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. w tym zakresie. Ponadto sala wykładowa powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne i sprzęt /stoliki, krzesła, tablicę, sprzęt multimedialny/, umożliwiający prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia,
- w przypadku zajęć praktycznych: zajęcia praktyczne winny być realizowane na placu manewrowym wyposażonym w park maszynowy tj. co najmniej 2 koparkoładowarki kl. III spełniające wymagania bhp, p.poż. uregulowane w odrębnych przepisach.
Podczas realizacji zajęć praktycznych uczestnicy każdego szkolenia winni być podzieleni na co najmniej 2 podgrupy 5 osobowe.
Zajęcia praktyczne dla wszystkich uczestników danego szkolenia winny odbywać się w tym samym czasie z założeniem, że każda podgrupa ma zapewnioną co najmniej1 koparkoładowarkę kl. III i co najmniej 1 instruktora.
Dysponują kadrą dydaktyczną:
- w przypadku zajęć teoretycznych - co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie wykształcenie techniczne i przygotowanie do realizacji zadań dydaktycznych oraz liczba przeprowadzonych szkoleń będących przedmiotem zamówienia – min. 5 szkoleń,
- w przypadku zajęć praktycznych - co najmniej 2 instruktorów posiadających wykształcenie średnie lub zasadnicze zawodowe, przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, uprawnienia operatora najwyższej klasy przewidzianej dla danego rodzaju maszyn oraz liczba przeprowadzonych szkoleń będących przedmiotem zamówienia – min. 5 szkoleń.
W przypadku, gdy uczestnikami szkolenia są osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, Wykonawca winien zrealizować usługę szkoleniową dostosowując się do wymagań ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (art.4 ust. 3 i art. 5 ust. 2 ustawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23347,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23347,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTRA - Katarzyna Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631688173

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko Kamienna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23347,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.