eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Nowe życie Sztygarki-rewitalizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Regionalnego Centrum Edukacyjno-Kulturalno-Usługowego -rozbiórka Pawilonu IV ZSZ Sztygarka segment "B" do "F""



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Nowe życie Sztygarki–rewitalizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Regionalnego Centrum Edukacyjno-Kulturalno-Usługowego –rozbiórka Pawilonu IV ZSZ Sztygarka segment „B” do „F””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzakrzewski@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nowe życie Sztygarki–rewitalizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Regionalnego Centrum Edukacyjno-Kulturalno-Usługowego –rozbiórka Pawilonu IV ZSZ Sztygarka segment „B” do „F””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54b0c7dc-3639-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Nowe życie Sztygarki – rewitalizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Regionalnego Centrum Edukacyjno-Kulturalno-Usługowego – rozbiórka Pawilonu IV ZSZ Sztygarka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246150/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIR.271.4. 50.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1400000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie niezbędnej dokumentacji budowlanej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych decyzji i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbiórkę tzw. „Pawilonu IV” w kompleksie budynków „Sztygarka”.
2. Teren opracowania obejmuje działkę nr 1/4 obręb 0003 przy ul. Legionów Polskich w Dąbrowie Górniczej. Budynek przeznaczony do rozbiórki oraz wymieniona nieruchomość stanowią własność gminy Dąbrowa Górnicza w zarządzie Zespołu Szkół Zawodowych „Sztygarka”.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Roboty należy zrealizować na podstawie:
- programu funkcjonalno – użytkowego,
- wymogów Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy,
- zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa.
4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
a. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. t.j. z późn.zm),
b. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U.2020.1609 t.j. ),
c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129),
d. Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.2021.869 t.j. )
e. innymi, obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
2. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
1. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji projektowej zgodnie z art. 99 ust. 4-6 ustawy Pzp.
2. Wykonawca opisuje kryteria równoważności materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej podając niezbędną minimalną ilość parametrów technicznych służących do porównania wskazanych przez oferenta materiałów i urządzeń jako równoważnych – zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy.
3. W przypadku wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w dokumentacji technicznej przygotowanej przez Wykonawcę, jest on zobowiązany przed przystąpieniem do określenia szczegółowych kryteriów równoważności uzyskać zgodę Wydziału Zamawiającego. W tym zakresie Projektant przekazuje do Wydziału pisemny wniosek o wyrażenie zgody na konieczność użycia „nazw własnych” z uzasadnieniem braku możliwości innego opisu przedmiotu zamówienia np. parametrami – wzór stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
4. W przypadku uzyskania zgody, o której mowa w pkt. 2.4. Wykonawca jest zobowiązany określić minimalną, niezbędną ilość parametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych. Kryteria mają umożliwić Zamawiającemu ocenę na etapie badania i oceny ofert zaproponowanych przez wykonawcę produktów równoważnych z udziałem Wykonawcy.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zadania – do 120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1533181,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 763830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOKON-PLUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-20-24-162

7.3.3) Ulica: MIEROSŁAWSKIEGO 3

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowe prace rozbiórkowe, załadunek i transport odpadów
PPHU DONAG ul.Szklana 6 , 26-600 Radom


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 763830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.