Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125442/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobrecka
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b72c72bf-eb80-4c0a-afed-ed13ec0a5be01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b72c72bf-eb80-4c0a-afed-ed13ec0a5be0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048306/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Remont zespołu boisk sportowych w zakresie:1) remontu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni całkowitej: 613,11 m2, szerokości: 215,10 m + 2 x 2 m wybiegi = 19,10 m, długości: 28,10 m + 2 x 2 m wybiegi = 32,10 m
2) remontu boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej sportowej, o powierzchni całkowitej: 1860,00 m2, szerokości: 26,00 m + 2 x 2 m wybiegi = 30 m, długości: 56,00 m + 2 x 3 m wybiegi = 62 m
3) remontu chodników, dojścia do boisk wzdłuż sali gimnastycznej i dojścia do boisk
4) wykonania placu utwardzonego geokratą
5) wykonania ogrodzenia boisk i piłkochwytów
6) wykonania kanalizacji deszczowej i drenażu boisk, odwodnienie placu utwardzonego geokratą
7) Wyposażenia boisk w sprzęt sportowy
8) Wymiany bramy w ogrodzeniu zewnętrznym
9) Przebudowy instalacji oświetlenia oraz monitoringu wizyjnego kompleksu sportowego
10) wykonania wraz z montażem 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x120 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 1578626,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont toalet w budynku szkołyNależy wykonać remontu toalet w budynku szkoły – na zapleczu sali gimnastycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 74509,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczoną jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku postępowania wpłynęło szereg pytań Wykonawców wskazujących że opis przedmiotu zamówienia w zakresie trawy synestetycznej ogranicza postępowanie przetargowe do jednego produktu, co jest sprzeczne z ustawą Pzp.
Celem dostosowania opisu przedmiotu zamówienia do obowiązujących przepisów / norm, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, dokonać zmian w dokumentacji projektowej oraz niezwłocznie wszcząć nowe postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczoną jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku postępowania wpłynęło szereg pytań Wykonawców wskazujących że opis przedmiotu zamówienia w zakresie trawy synestetycznej ogranicza postępowanie przetargowe do jednego produktu, co jest sprzeczne z ustawą Pzp.
Celem dostosowania opisu przedmiotu zamówienia do obowiązujących przepisów / norm, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, dokonać zmian w dokumentacji projektowej oraz niezwłocznie wszcząć nowe postępowanie.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Budowa odnawialnych źródeł energii w powiecie Cieszyńskim na terenach jednostek organizacyjnych Powiatu Cieszyńskiego
- Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej budynku Teatru w Cieszynie - etap IV w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Teatru im. Adama Mickiewicza w Cieszynie"
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót brukarskich w ciągu dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części (zadania).
- Przebudowa drogi powiatowej 2666 S - ul. 1-go Maja w Strumieniu na odcinku ok. 0,9 km
- DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI - CZĘŚĆ 1 - MEBLE BIUROWE, CZĘŚĆ 2 - KRZESŁA BIUROWE, CZĘŚĆ 3 - SZAFY METALOWE
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizację instalacji elektrycznej: montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz oświetlenia zewnętrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.