eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynModernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b72c72bf-eb80-4c0a-afed-ed13ec0a5be0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b72c72bf-eb80-4c0a-afed-ed13ec0a5be0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048306/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont zespołu boisk sportowych w zakresie:
1) remontu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni całkowitej: 613,11 m2, szerokości: 215,10 m + 2 x 2 m wybiegi = 19,10 m, długości: 28,10 m + 2 x 2 m wybiegi = 32,10 m
2) remontu boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej sportowej, o powierzchni całkowitej: 1860,00 m2, szerokości: 26,00 m + 2 x 2 m wybiegi = 30 m, długości: 56,00 m + 2 x 3 m wybiegi = 62 m
3) remontu chodników, dojścia do boisk wzdłuż sali gimnastycznej i dojścia do boisk
4) wykonania placu utwardzonego geokratą
5) wykonania ogrodzenia boisk i piłkochwytów
6) wykonania kanalizacji deszczowej i drenażu boisk, odwodnienie placu utwardzonego geokratą
7) Wyposażenia boisk w sprzęt sportowy
8) Wymiany bramy w ogrodzeniu zewnętrznym
9) Przebudowy instalacji oświetlenia oraz monitoringu wizyjnego kompleksu sportowego
10) wykonania wraz z montażem 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x120 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1578626,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Remont toalet w budynku szkoły
Należy wykonać remontu toalet w budynku szkoły – na zapleczu sali gimnastycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 74509,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczoną jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku postępowania wpłynęło szereg pytań Wykonawców wskazujących że opis przedmiotu zamówienia w zakresie trawy synestetycznej ogranicza postępowanie przetargowe do jednego produktu, co jest sprzeczne z ustawą Pzp.
Celem dostosowania opisu przedmiotu zamówienia do obowiązujących przepisów / norm, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, dokonać zmian w dokumentacji projektowej oraz niezwłocznie wszcząć nowe postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczoną jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku postępowania wpłynęło szereg pytań Wykonawców wskazujących że opis przedmiotu zamówienia w zakresie trawy synestetycznej ogranicza postępowanie przetargowe do jednego produktu, co jest sprzeczne z ustawą Pzp.
Celem dostosowania opisu przedmiotu zamówienia do obowiązujących przepisów / norm, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, dokonać zmian w dokumentacji projektowej oraz niezwłocznie wszcząć nowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.