Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131824/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00268270/01 - Wynik z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Świadczenie usług ochrony mienia dla nieruchomości Zamawiającego położonych w Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.
1.2.) Oddział zamawiającego: Łódzka Spółka Infrstrukturalna sp z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100077301
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wólczańska 17
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-731
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lsi.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140987
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00131824/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
7. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
8. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie okoliczności, o których mowa w pkt. 7, Zamawiający odrzuca ofertę. Zaistnienie przesłanki wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz danych zgodnie z informacją podaną przez Urząd Zamówień Publicznych (patrz: Stosowanie unijnego zakazu udziału wykonawców rosyjskich w zamówieniach - Urząd Zamówień Publicznych (uzp.gov.pl))
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3.1. Adres internetowy aukcji Przed zmianą:
https://lsi-lodz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3.2. Opis aukcji elektronicznej Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, zgodnie z Rozdziałem 6 ustawy Pzp (Art. 308).
2. Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli w postępowaniu zostaną złożone co najmniej 2 (dwie) oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Aukcja elektroniczna zostanie przeprowadzona na stronie:
https://lsi-lodz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
4. W toku aukcji elektronicznej kryterium cena za przedmiot zamówienia będzie oceniane wg wagi określonej w Rozdziale 9 pkt 1 niniejszej SWZ. Pozostałe kryteria nie będą przedmiotem aukcji – punkty za pozostałe kryteria zostaną wpisane przez Zamawiającego zgodnie z ofertą Wykonawcy i zsumowane z punktami za kryterium – cena.
5. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych - zgodnie z zapisami Rozdziału 7.
6. Wykonawcy, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej. Wykonawcy, którzy chcą wziąć udział w aukcji elektronicznej, muszą się zalogować do Platformy Zakupowej.
7. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający zaleca posługiwanie się podpisami największych polskich wydawców. Podpis będzie wymagany przy każdej zmianie oferty.
8. Zamawiający wymaga, aby w trakcie aukcji zmiany oferty dokonywała osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, posiadająca kwalifikowany podpis elektroniczny. Upoważnienie to musi wynikać wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) lub z treści formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 SWZ. Dane tej osoby należy podać w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
9. Podstawowy czas trwania aukcji wynosi 30 minut.
10. Czas trwania aukcji może zostać wydłużony o czas ewentualnych dogrywek. Dogrywka uruchamia się, gdy złożona zostanie przez dostawcę oferta podczas ostatniej minuty trwania aukcji lub dogrywki. Dogrywka będzie miała miejsce, jeśli w ciągu ostatniej minuty czasu trwania aukcji zostanie złożone jakiekolwiek postąpienie. W takim przypadku aukcja zostanie przedłużona o 5 minut. Czas trwania każdej dogrywki wynosi 5 minut. Ilość dogrywek jest nieograniczona. Dogrywki uruchamiane są kolejno jeżeli w czasie ostatniej minuty czasu trwania dogrywki Wykonawca złoży postąpienie.
11. Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: aukcja zostanie zakończona jeżeli w ciągu ostatniej 1 minuty czasu trwania aukcji lub czasu trwania dogrywki nie zostanie złożone żadne postąpienie.
12. Minimalna wartość postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej:
500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
13. Wszelkie pozostałe informacje dotyczące przebiegu aukcji zostaną Wykonawcy przekazane w zaproszeniu.
14. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość przeprowadzenia próbnej aukcji.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta po przeprowadzeniu aukcji zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia aktualnego formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ. Ceny za poszczególne pozycje podane w Formularzu cenowym nie mogą być wyższe niż ceny podane w pierwotnej ofercie.
15. Po przeprowadzonej aukcji Zamawiający może wezwać wszystkich Wykonawców, którzy złożyli postąpienia do przedłożenia aktualnego formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ. Ceny za poszczególne pozycje podane w Formularzu cenowym nie mogą być wyższe niż ceny podane w pierwotnej ofercie. Złożone formularze cenowe będą służyć w szczególności do badania ofert w zakresie zaoferowanej ceny, w tym na poszczególne zadania. Jeżeli Wykonawca nie złoży formularza cenowego na wezwanie Zamawiającego, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
16. Wykonawca, którego oferta po przeprowadzeniu aukcji zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia za pomocą Platformy Zakupowej w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 2 SWZ. Zamawiając po zamknięciu aukcji elektronicznej dokona oceny ofert w oparciu o kryteria oceny ofert wskazane w Rozdziale 9 SWZ, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej.
17. Jeżeli po przeprowadzonej aukcji nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
18. Jeżeli po przeprowadzonej aukcji nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert oraz oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub kosztem.
19. Jeżeli po przeprowadzonej aukcji nie można wybrać najkorzystniejszej oferty w sposób określony w punkcie 19 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Ceny w złożonych przez Wykonawców ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż zaoferowane w aukcji.
20. Oferty dodatkowe należy złożyć za pomocą platformy w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznej.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-05 11:30
Po zmianie:
2022-05-11 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-05 12:00
Po zmianie:
2022-05-11 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-04
Po zmianie:
2022-06-09
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane polegające na punktowej naprawie uszkodzeń na całej powierzchni elewacji budynku Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Żeligowskiego 7/9
- Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego.
- Dostawa testów narkotykowych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
- 168/TP/ZP/D/2025 - Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2026 roku
- Świadczenie usługi ochrony mienia w zakresie elektr. zabezpieczenia antywłam. i monitorowania 7 obiektów oraz ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie BMwŁ od 01.02.2026 r. do 31.01.2027 r.
- Usługa zapewnienia całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoringu systemu telewizji dozorowej i instalacji systemu p.poż. w obiekcie Teatru Kameralnego im. Wandy Rucińskiej w Bydgoszczy
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Szkoły Podstawowej nr 42 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Fizyczna ochrona osób i mienia budynków Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





