Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00085975/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00093288/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku przy ul. Małeckich 4 i Konopnickiej 4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małeckich 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@elk.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55606ced-a21c-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku przy ul. Małeckich 4 i Konopnickiej 4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55606ced-a21c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078113/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku przy ul. Małeckich 4 i Konopnickiej 4.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.220.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja – budynek przy ul. Małeckich 4 - powierzchnia całkowita 2 182 m²
Lokalizacja- budynek przy ul. Konopnickiej 4 - powierzchnia całkowita – 977 m² . Wykonawca będzie wykonywał codziennie (w dni robocze) w przedziale czasowym między godz. 11 a 13 w ilości 2 godzin dziennie – tzw. serwis dzienny, polegający na sprzątaniu i myciu korytarzy i klatek schodowych w budynkach przy ul. Małeckich 4 i Konopnickiej 4 oraz innych powierzchni w razie konieczności np. łazienki lub toalety.
Pozostałe czynności wykonawca będzie realizował w godzinach od 15 do 19.
W celu zapewnienia nadzoru nad należytym wykonaniem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca powołał osobę pełniącą funkcję koordynatora prac osób sprzątających. Obecność koordynatora, podczas realizacji przedmiotowego zamówienia zapewnić ma prawidłową organizację pracy oraz codzienny nadzór nad jakością wykonywanych prac. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby koordynator co najmniej 2 razy w tygodniu w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:30 do 10:30 dokonał szczegółowej kontroli jakości wykonywanych usług sprzątania. Wymaga się, aby do godziny 7:30 ww. osoba zgłosiła swoją obecność u Kierownika Oddziału Administracyjnego, potwierdziła podpisem swoje przybycie i do godziny 10:30 dokonała obchodu całego obiektu. W tym czasie (tj. od godziny 7:30 do 10:30) koordynator zobowiązany jest również do bezpośredniego podejmowania prac/działań naprawczych w przypadkach, gdy zostaną zgłoszone przez pracowników Sądu, przyjąć uwagi co do jakości i sposobu sprzątania. Osoba pełniąca funkcję koordynatora może być powołana spośród osób, które wyznaczone zostały przez Wykonawcę do wykonywania usługi sprzątania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418790,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565360,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418790,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pawlukowski Łukasz Usługi dla Biznesu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 848-168-84-50
7.3.3) Ulica: Baranki 1A
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWLUKOWSKI ŁUKASZ USŁUGI DLA BIZNESU
jakie przetargi wygrała firma
PAWLUKOWSKI ŁUKASZ USŁUGI DLA BIZNESU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418790,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Ełk
- Kampania promocyjna marki WORKATION dla Miasta Ełku w ramach projektu "WORKATION jako cel turystyki transgranicznej"
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w SP w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2025/2026
- Organizacja obozu profilaktycznego dla młodzieży w ramach projektu pn. "Krok w przyszłość"
- Remont kominów i elewacji wraz z dociepleniem komunalnych budynków mieszkalnych nr 16 i 18 przy ul. Orzeszkowej w Ełku
- Świadczenie usług elektrycznych na nieruchomościach Gminy Miasta Ełku oraz pełnienie dyżurów telefonicznych
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości oraz czynności pomocniczych przy obsłudze pacjentów i transportu wewnętrznego w Szpitalu w Pilchowicach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Lipowa w rejonach 8, 9, 10, 11 i 12.
- "Usługa polegająca na całorocznym utrzymaniu w czystości powierzchni utwardzonych należących do Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon III
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon II
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.