Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083729/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 477811490
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0007b34-a6b9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-21/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257205,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pakietów do pobierania materiału genetycznego -wymazów z jamy ustnej z kartą FTA,Cz I- Pakiety do pobierania materiału genetycznego -wymazów z jamy ustnej z kartą FTA - 6000szt.
Zakres, wielkość, ilość oraz wymagania dotyczące zamówienia zostały określone
w załącznikach nr 2.1 do SWZ oraz w załącznikach nr 6.1 do SWZ- odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33954000-2 - Zestawy do zbierania dowodów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 193868,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pakietów do pobierania materiału genetycznego -wymazów z jamy ustnej z kartą FTA, pakietów do pobierania krwi, pakietów kryminalistycznych do zabezpieczenia śladów przestępstwa na tle seksualnym oraz wymazówek do zabezpieczania śladów Cz. II- Pakiety do pobierania krwi - 2500 szt. Zakres, wielkość, ilość oraz wymagania dotyczące zamówienia zostały określonew załącznikach nr 2.2, do SWZ oraz w załącznikach nr 6.2 do SWZ-
4.5.3.) Główny kod CPV: 33954000-2 - Zestawy do zbierania dowodów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 33458,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pakietów do pobierania materiału genetycznego - pakietów kryminalistycznych do zabezpieczenia śladów przestępstwa na tle seksualnym dla jednostek Policji zachodniopomorskiej. Zakres, wielkość, ilość oraz wymagania dotyczące zamówienia zostały określonew załącznikach nr , 2.3, do SWZ oraz w załącznikach nr 6.3, do SWZ-
4.5.3.) Główny kod CPV: 33954000-2 - Zestawy do zbierania dowodów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 18700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pakietów do pobierania materiału genetycznego wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej. Zakres, wielkość, ilość oraz wymagania dotyczące zamówienia zostały określonew załącznikach nr 2.4 do SWZ oraz w załącznikach nr 6.4 do SWZ-
4.5.3.) Główny kod CPV: 33954000-2 - Zestawy do zbierania dowodów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 11178,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crimat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133090690
7.3.4) Miejscowość: Tomaszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-008
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-26 do 2024-05-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promotor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782483882
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crimat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133090690
7.3.4) Miejscowość: Tomaszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-008
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hagmed
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8350003368
7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 96-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAGMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HAGMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach inwestycji i wygranego projektu SBO 2022 - Nasz Ocean park wypoczynkowo-rekreacyjny (Płonia - Śmierdnica - Jezierzyce) - etap I
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podłoży stałych do diagnostyki do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Golubiu-Dobrzyniu
- Dost test, kontr, kalib, mat zuż i częś wym dla anal wraz z dzier autom analiz do tech ELISA, czyt do płyt z opro (backup dla analizat) oraz autom do inkub pask immun z oprg i sprzę dodat mikros fluo
- Dzierżawa aparatów oraz klimatyzatora wraz z sukcesywną materiałów zużywalnych dla Pracowni diagnostyki mikrobiologicznej
- "Dostawa paneli multiplex PCR do analizatora FILMARRAY model TORCH2 dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie"
- Dostawa materiałów zużywalnych do aparatu Maldi Biotyper Sirius IVD System
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.