Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135533/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00149111/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-09
- 2022/BZP 00203234/01 - Wynik z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE WE WROCŁAWIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278468
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Powstańców Warszawy 5
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-153
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 713725150 wew. 289
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mnwr.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mnwr.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140839
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00135533/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ciąg dalszy zmian umowy:
b) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, w tym ewentualnej zmiany wynagrodzenia;
c) wystąpienia lub ujawnienia zmiany warunków terenu budowy, w szczególności dotyczące zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowe;
d) wystąpienia konieczności dokonania zmian na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane, przy zachowaniu wszystkich przesłanek określonych w tych przepisach;
e) zmniejszenia bądź cofnięcia Zamawiającemu dofinansowania przyznanego na realizację Inwestycji, w zakresie proporcjonalnym do zmiany finansowej;
4. Zamawiający w trakcie realizacji robót budowlanych dopuszcza wykonanie robót zamiennych polegających na wykonaniu części przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w sposób odmienny od określonego w niniejszej umowie. Konieczność wprowadzenia robót zamiennych może wynikać m.in. z przyczyn technologicznych, aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji spowodowanych błędami projektowymi lub uzupełnieniami dokumentacji, konieczności skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami, jeśli mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, zmianą zakresu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nałożonych decyzji administracyjnych, opinii/zaleceń/decyzji organów odpowiadających miejscowo Zamawiającemu, z powodu wad ukrytych w istniejącej infrastrukturze przewidzianej do modernizacji, jak również w każdej sytuacji, gdy wprowadzenie robót zamiennych poprawi jakość wykonywanych robót budowlanych i będzie korzystne (w tym finansowo) dla Zamawiającego. Udokumentowanie zasadności wprowadzenia robót zamiennych leży w gestii Strony wnioskującej o ich wykonanie.
5. Procedura zatwierdzania robót zamiennych została szczegółowo opisana w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 2 do SWZ.
6. Z wnioskiem o wprowadzenie zmiany do umowy może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. Wniosek powinien zawierać opis wydarzenia lub okoliczności oraz wskazywać postanowienia umowy dające podstawę do podpisania zmiany do umowy.
7. Zmiana do umowy wchodzi w życie wyłącznie po podpisaniu pisemnego aneksu przez Zamawiającego i Wykonawcę.
8. Zmiany umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, w szczególności dotyczące danych kontaktowych, osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej itp. stanowią zmiany nieistotne i nie wymagają aneksu do umowy.
Po zmianie:
ciąg dalszy zmian umowy:
b) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, w tym ewentualnej zmiany wynagrodzenia;
c) wystąpienia lub ujawnienia zmiany warunków terenu budowy, w szczególności dotyczące zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowe;
d) wystąpienia konieczności dokonania zmian na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane, przy zachowaniu wszystkich przesłanek określonych w tych przepisach;
e) zmniejszenia bądź cofnięcia Zamawiającemu dofinansowania przyznanego na realizację Inwestycji, w zakresie proporcjonalnym do zmiany finansowej;
4. Zamawiający w trakcie realizacji robót budowlanych dopuszcza wykonanie robót zamiennych polegających na wykonaniu części przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w sposób odmienny od określonego w niniejszej umowie. Konieczność wprowadzenia robót zamiennych może wynikać m.in. z przyczyn technologicznych, aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji spowodowanych błędami projektowymi lub uzupełnieniami dokumentacji, konieczności skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami, jeśli mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, zmianą zakresu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nałożonych decyzji administracyjnych, opinii/zaleceń/decyzji organów odpowiadających miejscowo Zamawiającemu, z powodu wad ukrytych w istniejącej infrastrukturze przewidzianej do modernizacji, jak również w każdej sytuacji, gdy wprowadzenie robót zamiennych poprawi jakość wykonywanych robót budowlanych i będzie korzystne (w tym finansowo) dla Zamawiającego. Udokumentowanie zasadności wprowadzenia robót zamiennych leży w gestii Strony wnioskującej o ich wykonanie.
5. Procedura zatwierdzania robót zamiennych została szczegółowo opisana w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 2 do SWZ.
6. Z wnioskiem o wprowadzenie zmiany do umowy może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. Wniosek powinien zawierać opis wydarzenia lub okoliczności oraz wskazywać postanowienia umowy dające podstawę do podpisania zmiany do umowy.
7. Zmiana do umowy wchodzi w życie wyłącznie po podpisaniu pisemnego aneksu przez Zamawiającego i Wykonawcę.
8. Zmiany umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, w szczególności dotyczące danych kontaktowych, osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej itp. stanowią zmiany nieistotne i nie wymagają aneksu do umowy.
UWAGA! W SWZ postępowania, Zamawiający wprowadził jako obowiązujące dodatkowe przesłanki wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia oferty na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 15 kwietnia 2022, poz. 835)
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ustawą, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1.1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
1.2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
1.3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
2. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





