eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Doposażenie przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów na terenie Miasta Nowego Sącz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów na terenie Miasta Nowego Sącz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490580733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów na terenie Miasta Nowego Sącz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e2017fd-c49f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066072/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzd.nowysacz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzd.nowysacz.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności
w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują
1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@mzd.nowysacz.pl
2) za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej obywatel.gov.pl na adres Miejski Zarząd Dróg 33 – 300 Nowy Sącz (/MZD/SkrytkaESP).
3) poprzez platformę zakupowa pod adresem: www.platformazakupowa.pl
4. Ofertę wraz z załącznikami, których Zamawiający wymaga do dołączenia do oferty, Wykonawcy składają za pośrednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl
5. Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu albo adres poczty e-mail podane przez wykonawcę (w ofercie) zostało mu doręczone w momencie jego przekazania przez Zamawiającego – dowód transmisji danych, w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z jego treścią, chyba, że wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony powyżej oświadczy, iż w/w wiadomości nie otrzyma.
6. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się ze strony Zamawiającego są:
1) Konrad Poręba

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla cz.I:
1) Doposażenie nowo wyznaczonego przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości - 2 szt. na ul. Długoszowskiego (przy Sądeckim Parku Etnograficznym) [DP1573K] klasy D
2) Doposażenie nowo wyznaczonego przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości - 2 szt. na ul. Lwowskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Obłazy) [odcinek DK28] klasy Z
3) Doposażenie 8 przejść dla pieszych w sygnalizatory akustyczno – wibracyjne – 16 szt. oraz wyświetlacze czasu tzw. "sekundniki" dla pieszych i rowerzystów – 16 szt. na skrzyżowaniu Al. Piłsudskiego [DK75] klasy GP – ul. Prażmowskiego [DK28 i DK75] klasy GP – ul. Kilińskiego [DK28] klasy GP – ul. Królowej Jadwigi [DK87] klasy Z
4) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Nawojowskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Krętą) [odcinek DK 75] klasy Z – 2 szt.
5) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Nawojowskiej (przy granicy miasta) [odcinek DK 75] klasy Z – 2 szt.
6) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Nawojowskiej (przy Domu Pomocy Społecznej) [odcinek DP1604K] klasy Z – 2 szt.
7) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Barskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Librantowską) [DP1599K] klasy Z – 2 szt.
8) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Barskiej (przy granicy miasta) [DP1599K] klasy Z – 2 szt.
9) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Tarnowskiej (przy galerii handlowej Szubryt) [DK75] klasy GP – 2 szt.
10) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacz prędkości na ul. Tarnowskiej (przy Szkole Podstawowej nr 6) [DK75] klasy GP – 1 szt.
11) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Węgierskiej (przy Szkole Podstawowej nr 14) [DK87] klasy Z – 2 szt.
12) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Węgierskiej (przy Urzędzie Pracy) [DK87] klasy Z – 2 szt.
13) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Węgierskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Orkana) [DK87] klasy Z – 2 szt.
14) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacz prędkości na ul. Jagiellońskiej (przy Szkole Podstawowej nr 2) [293120K] klasy L – 1 szt.
15) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacz prędkości na ul. Długosza (przy skrzyżowaniu z ul. Kopernika) [293076K] klasy L – 1 szt.
16) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Zygmuntowskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Podhalańską) [DK87] klasy L – 2 szt.
17) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Limanowskiego (przy Zespole Szkół Elektryczno-Mechanicznych) [DK87] klasy L – 2 szt. 18) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Kolejowa (przy dworcu PKP) [DP1594K] Z – 2 szt.
19) Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Mała Poręba (przy skrzyżowaniu z ul. Sołecką) [DP1591K] Z – 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38115100-5 - Urządzenia kontroli radarowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla cz.II:
1. Doposażenie nowo wyznaczonego przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości - 2 szt. na ul. Zdrojowej (przy basenie nad rz. Łubinką) [DG293411K] klasy D
2. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Kamiennej (przy stacji kolejowej Nowy Sącz Jamnica) [DP1576K] klasy Z – 2 szt.
3. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na Al. Piłsudskiego (przy skrzyżowaniu z ul. Wiśniowieckiego) [DK 75] klasy GP – 2 szt.
4. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na Al. Piłsudskiego (przy skrzyżowaniu z ul. Gorzkowskiej) [DK 75] klasy GP – 2 szt.
5. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacz prędkości na Al. Piłsudskiego (przy skrzyżowaniu z ul. Browarną) [DK 75] klasy GP – 1 szt.
6. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacz prędkości na ul. Lwowskiej (przy Szkole Językowej Euro-Edukacja) [DK28] klasy Z – 1 szt.
7. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacz prędkości na ul. Lwowskiej (przy Miasteczku Galicyjskim) [DK28] klasy Z – 1 szt.
8. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Lwowskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Jasną) [DK28] klasy Z – 2 szt.
9. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Lwowskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Broniewskiego) [DP1606K] klasy Z – 2 szt.
10. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Królowej Jadwigi (przy skrzyżowaniu z ul. Emilii Plater) [DK87] klasy Z – 2 szt.
11. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Królowej Jadwigi (przy skrzyżowaniu z ul. Poniatowskiego) [DK87] klasy Z – 2 szt.
12. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Nadbrzeżnej (przy Katolickim Niepublicznym Przedszkolu) [DP1598K] klasy L – 2 szt.
13. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Pieczkowskiego (przy boisku sportowym) [DK75] klasy GP – 2 szt. 14. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Grunwaldzkiej (przy Niepublicznym Przedszkolu „Kraina Marzeń”) [DP1593K] klasy L – 2 szt.
15. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Grunwaldzkiej (przy skrzyżowaniu z ul. Smolika) [DP1593K] klasy L – 2 szt.
16. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na Al. Wolności (przy skrzyżowaniu z ul. Grodzką) [DP1603K] Z – 2 szt.
17. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na Al. Batorego (przy skrzyżowaniu z ul. Limanowskiego i Zygmuntowską) [DP1603K] Z – 2 szt.
18. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. I Brygady (przy Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej) [DG293050K] G – 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38115100-5 - Urządzenia kontroli radarowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Starowiejskiej (przy placu zabaw) – 2 szt.
2. Doposażenie przejścia dla pieszych w wyświetlacze prędkości na ul. Lwowskiej (przy skrzyżowaniu z ul. Modrzejewską) – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38115100-5 - Urządzenia kontroli radarowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że, wykonawca:
◦ posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia
c) zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań:
◦ w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie) wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie którego przedmiotem była dostawa wraz z montażem radarowych wyświetlaczy prędkości a wartość zamówienia wyniosła co najmniej 100 000,00 zł. brutto.
Zamawiający dopuszcza sumowanie robót wykonanych
na podstawie odrębnych zleceń od jednego podmiotu (także w ramach jednej umowy), w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, może polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy PZP, przy zastrzeżeniu art. 455 ust. 3 pkt 1 ustawy PZP, tj.:
1) nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców,
w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy PZP
2) zmiana umowy dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
I. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
II. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
III. wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, a w przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;
3) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy,
a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia zmian umowy
w przypadkach, o których mowa w art. 454 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, gdy dotyczą one:
1) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;
2) zmiany producenta materiałów;
3) zmiany danych identyfikacyjnych strony umowy;
4) likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
5) terminu realizacji przedmiotu umowy;
6) wysokości ostatecznego wynagrodzenia;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-03 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.