eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › Rowerem po Górach Świętokrzyskich - budowa i oznakowanie ścieżek rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rowerem po Górach Świętokrzyskich – budowa i oznakowanie ścieżek rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH

1.3.) Oddział zamawiającego: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290877132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413025094 w. 209

1.5.8.) Numer faksu: 413026107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zggs@zggs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rowerem po Górach Świętokrzyskich – budowa i oznakowanie ścieżek rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f78bc6a-c6e1-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059718/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rowerem po Górach Świętokrzyskich - budowa i oznakowanie ścieżek rowerowych na terenie ZGGŚ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.zggs.biuletyn.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy miniPortal pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy miniPortal i odpowiedniego formularza dostępnego na stronie http://miniportal.uzp.gov.pl danego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy miniPortal oraz poprzez pocztę elektroniczną. Kierowane do wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie miniPortal oraz na stronie prowadzonego postępowania: http://www.zggs.biuletyn.net.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na stronie prowadzonego postępowania oraz poprzez platformę ePuap przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień poprzez pocztę elektroniczną może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne dostępne w regulaminie korzystania z platformy miniPortal dostępnego na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Gór Świętokrzyskich, e-mail: zggs@zggs.com.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Związku jest za pomocą adresu e-mail: zggs@zggs.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Obowiązek Wykonawcy z zakresu ochrony danych osobowych: Obowiązkiem Wykonawcy jest wypełnienie obowiązku informacyjnego, przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO, wobec osób fizycznych lub osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub pełnomocników będących osobami fizycznymi lub członków organów zarządzających będących osobami fizycznymi, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGGŚ-270.PŁ.05.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (ew. zgłoszenia robót lub zgody na realizację inwestycji drogowej) oraz realizacja – wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Trasy Rowerowe Gór Świętokrzyskich” obejmującego swym zakresem wykonanie głównej regionalnej trasy rowerowej „Pętla Wokół Łysogór” wraz z systemem uzupełniających tras rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich.
Część I – Gmina Bieliny – zaprojektowanie, wybudowanie i oznakowanie 3 896 m ścieżki rowerowej (nowej infrastruktury) oraz oznakowanie 13 814 m ścieżki na istniejących drogach;
3) Przebieg i opis ww. tras rowerowych stanowiących całość planowanej sieci rowerowej został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla zadania Trasy Rowerowe Gór Świętokrzyskich stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie przeprowadza negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od wezwania podmiotowych środków, dowodowych aktualnych na dzień złożenia zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
4. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z przesłankami odrzucenia oferty wskazanymi w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
5. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadkach określonych w ustawie w art. 255 ustawy.
6. Zamawiający, na podstawie art. 310 ustawy, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (ew. zgłoszenia robót lub zgody na realizację inwestycji drogowej) oraz realizacja – wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Trasy Rowerowe Gór Świętokrzyskich” obejmującego swym zakresem wykonanie głównej regionalnej trasy rowerowej „Pętla Wokół Łysogór” wraz z systemem uzupełniających tras rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich.
Część II - Gmina Bodzentyn – zaprojektowanie, wybudowanie i oznakowanie 7 301 m ścieżki rowerowej (nowej infrastruktury), oznakowanie 17 320 m ścieżki na istniejących drogach;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie przeprowadza negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od wezwania podmiotowych środków, dowodowych aktualnych na dzień złożenia zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
4. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z przesłankami odrzucenia oferty wskazanymi w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
5. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadkach określonych w ustawie w art. 255 ustawy.
6. Zamawiający, na podstawie art. 310 ustawy, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (ew. zgłoszenia robót lub zgody na realizację inwestycji drogowej) oraz realizacja – wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Trasy Rowerowe Gór Świętokrzyskich” obejmującego swym zakresem wykonanie głównej regionalnej trasy rowerowej „Pętla Wokół Łysogór” wraz z systemem uzupełniających tras rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich.
Część III – Zadanie 1: Gmina Górno – zaprojektowanie, wybudowanie i oznakowanie 2 152 m ścieżki rowerowej (nowej infrastruktury) oraz oznakowanie 6 338 m ścieżki na istniejących drogach;
Zadanie 2: Gmina Masłów - oznakowanie 14 006 m ścieżki na istniejących drogach;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie przeprowadza negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od wezwania podmiotowych środków, dowodowych aktualnych na dzień złożenia zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
4. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z przesłankami odrzucenia oferty wskazanymi w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
5. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadkach określonych w ustawie w art. 255 ustawy.
6. Zamawiający, na podstawie art. 310 ustawy, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres udzielonej rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (ew. zgłoszenia robót lub zgody na realizację inwestycji drogowej) oraz realizacja – wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Trasy Rowerowe Gór Świętokrzyskich” obejmującego swym zakresem wykonanie głównej regionalnej trasy rowerowej „Pętla Wokół Łysogór” wraz z systemem uzupełniających tras rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich.
) Część IV – Zadanie 1: Gmina Łagów – zaprojektowanie i oznakowanie 6 539 m ścieżki rowerowej na istniejących drogach;
Zadanie 2: Gmina Nowa Słupia – zaprojektowanie, wybudowanie i oznakowanie 3 370 m ścieżki rowerowej (nowej infrastruktury) oraz oznakowanie 12 295 m ścieżki rowerowej na istniejących drogach;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie przeprowadza negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od wezwania podmiotowych środków, dowodowych aktualnych na dzień złożenia zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
4. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z przesłankami odrzucenia oferty wskazanymi w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
5. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadkach określonych w ustawie w art. 255 ustawy.
6. Zamawiający, na podstawie art. 310 ustawy, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (ew. zgłoszenia robót lub zgody na realizację inwestycji drogowej) oraz realizacja – wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Trasy Rowerowe Gór Świętokrzyskich” obejmującego swym zakresem wykonanie głównej regionalnej trasy rowerowej „Pętla Wokół Łysogór” wraz z systemem uzupełniających tras rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich.
Część V – Zadanie 1: Gmina Łączna – zaprojektowanie i oznakowanie 9 206 m ścieżki rowerowej na istniejących drogach;
Zadanie 2: Gmina Suchedniów – zaprojektowanie, wybudowanie i oznakowanie 2 947 m ścieżki rowerowej (nowej infrastruktury);
Zadanie 3: Gmina Zagnańsk - zaprojektowanie oraz oznakowanie 962 m ścieżki rowerowej na istniejących drogach;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie przeprowadza negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od wezwania podmiotowych środków, dowodowych aktualnych na dzień złożenia zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
4. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z przesłankami odrzucenia oferty wskazanymi w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
5. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadkach określonych w ustawie w art. 255 ustawy.
6. Zamawiający, na podstawie art. 310 ustawy, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (ew. zgłoszenia robót lub zgody na realizację inwestycji drogowej) oraz realizacja – wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Trasy Rowerowe Gór Świętokrzyskich” obejmującego swym zakresem wykonanie głównej regionalnej trasy rowerowej „Pętla Wokół Łysogór” wraz z systemem uzupełniających tras rowerowych na terenie Związku Gmin Gór Świętokrzyskich.
Część VI – Zadanie 1: Gmina Pawłów – zaprojektowanie, wybudowanie i oznakowanie 1 115 m ścieżki rowerowej (nowej infrastruktury) oraz oznakowanie 3 120 m ścieżki rowerowej na istniejących drogach;
Zadanie 2: Gmina Waśniów – zaprojektowanie, wybudowanie i oznakowanie 819 m ścieżki rowerowej (nowej infrastruktury);

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający nie przeprowadza negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od wezwania podmiotowych środków, dowodowych aktualnych na dzień złożenia zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
4. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z przesłankami odrzucenia oferty wskazanymi w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
5. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadkach określonych w ustawie w art. 255 ustawy.
6. Zamawiający, na podstawie art. 310 ustawy, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część I:
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegające na budowie/przebudowie i oznakowaniu ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości zamówienia co najmniej 2 000 000,00 zł lub łącznie:
aa) co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie i oznakowaniu ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej;
ab) co najmniej jedną dokumentację projektową związaną z budową/przebudową i oznakowaniem ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej
o łącznej wartości co najmniej 2 000 000,00 zł.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji umowy Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa.

Część II:
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegające na budowie/przebudowie i oznakowaniu ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości zamówienia co najmniej 5 000 000,00 zl lub łącznie:
aa) co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie i oznakowaniu ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej;
ab) co najmniej jedną dokumentację projektową związaną z budową/przebudową i oznakowaniem ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej
o łącznej wartości co najmniej 5 000 000,00 zł.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji umowy Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa.

Część III:
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegające na budowie/przebudowie ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości zamówienia co najmniej 800 000,00 zl lub łącznie:
aa) co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie i oznakowaniu ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej;
ab) co najmniej jedną dokumentację projektową związaną z budową/przebudową i oznakowaniem ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej
o łącznej wartości co najmniej 800 000,00 zł.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji umowy Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa.

Część IV:
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na oznakowaniu ścieżki rowerowej w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości zamówienia co najmniej 2 000 000,00 zl lub łącznie:
aa) co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie i oznakowaniu ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej;
ab) co najmniej jedną dokumentację projektową związaną z budową/przebudową i oznakowaniem ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej
o łącznej wartość 2 000 000,00 zł.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji umowy Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa.

Część V:
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na oznakowaniu ścieżki rowerowej w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości zamówienia co najmniej 2 000 000,00 zl lub łącznie:
aa) co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie i oznakowaniu ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej;
ab) co najmniej jedną dokumentację projektową związaną z budową/przebudową i oznakowaniem ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej
o łącznej wartości 2 000 000,00 zł.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji umowy Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa.

Część VI:
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na oznakowaniu ścieżki rowerowej w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości zamówienia co najmniej 800 000,00 zl lub łącznie:
aa) co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie i oznakowaniu ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej;
ab) co najmniej jedną dokumentację projektową związaną z budową/przebudową i oznakowaniem ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowo/betonowo/mineralnej
o łącznej wartości 800 000,00 zł;
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez cały okres realizacji umowy Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu zamówienia i posiadający aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału SWZ zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy; (w ramach potwierdzenia posiadania kompetencji, o których mowa w oświadczeniu);
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 11 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 3.1 rozdziału SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:
a) dla części I – 46 600 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy sześćset złotych);
b) dla części II – 79 400 zł (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta złotych);
c) dla części III – 12 400 zł (słownie: dwanaście tysięcy czterysta złotych);
d) dla części IV – 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych);
e) dla części V – 37 300 złotych (słownie: trzydzieści siedem tysięcy trzysta złotych);
f) dla części VI – 12 000 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych);
3. Wadium może być wnoszone dla jednej części, łącznie dla kilku części lub dla całości zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik nr 7 do SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym/podpisem zaufanym/elektronicznym podpisem osobistym.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy opisany jest w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy miniPortal na stronie postępowania wpisując identyfikator postępowania .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany wstępną promesą Nr 01/2021/8304/PolskiLad z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Ze względu na dofinansowanie warunkiem udzielenia zamówienia jest rozstrzygnięcie wszystkich zadań objętych postępowaniem. Umowa z wykonawcą na realizację inwestycji zostanie zawarta po udzieleniu Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego promesy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.