eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Budowa placów zabaw w miejscowości Radawa, Wiązownica, Piwoda, Szówsko i Cetula.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa placów zabaw w miejscowości Radawa, Wiązownica, Piwoda, Szówsko i Cetula.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw w miejscowości Radawa, Wiązownica, Piwoda, Szówsko i Cetula.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ca0e55-9f77-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026400/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż placów zabaw na terenie gminy Wiązownica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROW 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079655/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324149,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 624/56 w m. Radawa.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 1140x8900 cm. 1 kpl.
 huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 5 kpl.
 regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
 kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 87091,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 1727/4 w m. Wiązownica,
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 800x340 cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 1 typu baran o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 2 typu żyrafa o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
 regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
 kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535230-8 - Karuzele do placów zabaw

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 47075,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 764 w m. Piwoda.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 780x450x420 cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 1 typu konik o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 2 typu żyrafa o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 huśtawka pionowa wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
 regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
 kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535230-8 - Karuzele do placów zabaw

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 47075,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 1015 w m. Piwoda
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 800x340cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 1 typu żółw o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 2 typu żyrafa o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 huśtawka pionowa wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
 regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
 kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.

Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535230-8 - Karuzele do placów zabaw

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 47075,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 689 z m. Szówsko.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 780x450 cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 1 typu baran o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 2 typu lew o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
 regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
 kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.

Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535230-8 - Karuzele do placów zabaw

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 47075,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 267/1 i 267/2 w m. Cetula,
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 730x600 cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 1 typu konik o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 2 typu żyrafa o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
 huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
 regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
 kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535230-8 - Karuzele do placów zabaw

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 48757,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148984,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Marpis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033

7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101475,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83112,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Marpis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033

7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72201,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102140,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72201,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Marpis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033

7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72201,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83112,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83112,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DR SPIL POLSKA Marcin Kozubek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541549676

7.3.3) Ulica: Pietrusińskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-842

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż urządzeń na placu zabaw


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83112,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102140,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-handlowa Marpis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033

7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82902,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83820,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82902,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Hamdlowe Marpis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033

7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82902,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.