Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079655/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00086554/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa placów zabaw w miejscowości Radawa, Wiązownica, Piwoda, Szówsko i Cetula.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wiazownica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów zabaw w miejscowości Radawa, Wiązownica, Piwoda, Szówsko i Cetula.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ca0e55-9f77-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026400/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż placów zabaw na terenie gminy Wiązownica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079655/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324149,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 624/56 w m. Radawa.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 1140x8900 cm. 1 kpl.
huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 5 kpl.
regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 87091,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 1727/4 w m. Wiązownica,Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 800x340 cm. 1 kpl.
karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 1 typu baran o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 2 typu żyrafa o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 47075,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 764 w m. Piwoda.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 780x450x420 cm. 1 kpl.
karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 1 typu konik o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 2 typu żyrafa o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
huśtawka pionowa wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 47075,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 1015 w m. PiwodaPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 800x340cm. 1 kpl.
karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 1 typu żółw o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 2 typu żyrafa o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
huśtawka pionowa wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 47075,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 689 z m. Szówsko.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 780x450 cm. 1 kpl.
karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 1 typu baran o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 2 typu lew o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 47075,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw dla dzieci polegająca na dostawie wyposażenia i urządzeń małej architektury wraz z ich montażem na terenie przewidzianym pod urządzenie placów zabaw, tj. dz. nr ewid. 267/1 i 267/2 w m. Cetula,Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 730x600 cm. 1 kpl.
karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 1 typu konik o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
sprężynowiec nr 2 typu żyrafa o wym. 39x75x77 cm. 1 kpl.
huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
huśtawka wagowa o wym. 250x40x60 cm. 1 kpl.
ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
regulamin placu zabaw o wym. min. 15x70 cm. 1 kpl.
kosz na odpady o poj. 45 l wym. 38x38x55 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych, w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ. Podane wymiary urządzeń należy traktować jako parametry minimalne.
Urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
1) posiadać min. dwuletnią gwarancję,
2) spełniać wymagania zawarte w normach:
a) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
b) PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowania, sprawdzania, konserwacji i eksploatacji,
c) w częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia.
3) posiadać certyfikaty na zgodność z ww. normami,
4) posiadać karty techniczne urządzeń,
5) posiadać oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek)
zgodne z rozdziałem 7 normy PN-EN 1176-1,
6) wyroby użyte do produkcji urządzeń, tj.: śruby, łańcuchy, sprężyny i inne wyroby muszą
spełniać wymagania polskich norm,
7) konfiguracja urządzeń musi być jak najbardziej zbliżona do wizualizacji urządzeń
z opisu technicznego,
8) specyfikacja techniczna opisuje minimalne parametry urządzeń,
9) dopuszcza się różnicę wymiarów urządzeń oraz stref bezpieczeństwa o + /- 5% od opisywanych w specyfikacji technicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw
39113600-3 - Ławki
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 48757,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148984,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Marpis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033
7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101475,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83112,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Marpis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033
7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72201,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102140,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72201,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Marpis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033
7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72201,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83112,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83112,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DR SPIL POLSKA Marcin Kozubek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541549676
7.3.3) Ulica: Pietrusińskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-842
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż urządzeń na placu zabaw
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83112,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102140,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-handlowa Marpis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033
7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82902,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83820,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82902,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Hamdlowe Marpis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033
7.3.4) Miejscowość: Stobierna 9
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA MARPIS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82902,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
więcej: Sportowe tablice informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.